Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

51 minutter siden, Severus skrev:

T anbefalte noen av de salte rettene sine til ei bestemor med et barnebarn på 4.

Nå aner jeg ikke alderen på den bestemora, men gammelt folk og små barn skal være forsiktig med salt.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, skruf skrev:

Nå aner jeg ikke alderen på den bestemora, men gammelt folk og små barn skal være forsiktig med salt.. 

Ja, men det er ikke T sin oppgave å bedrive folkeopplysning:fnise:

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket innlegg?

Anonymkode: 16e02...892

Ei som spurte om råd til middag til sitt mega kresne barnebarn

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Severus skrev:

T anbefalte noen av de salte rettene sine til ei bestemor med et barnebarn på 4.

Ikke noen unormalt salte retter der. Salt og pepper/krydder etter smak. 

Anonymkode: bbc92...2ef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, mod

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da svarer du på bare det siste innlegget eller noe sånt, tror jeg. Det skal komme opp at det står f.eks "svar på 4 siterte innlegg" eller noe sånt. 

Hvis du ikke får opp det må du spørre på ris og ros. 

Anonymkode: 98c44...ad0

Tusen takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.4.2016 at 18.10, AnonymBruker skrev:

Dette ''forsvarer'' uansett ikke det adminsa bedriver der inne. Det er like sannsynlig at deres link inneholder virus, som ''gjestene'' sine linker. Når det spammes linker med virus følger det neppe med en lang og detaljert oppskrift til linken.
Så nei; Virusforklaringen dems holder ikke mål. Det er jo helt åpenlyst at de kun gjør dette for å beskytte sine egne interesser, nemlig tjene penger på bloggen.
Mulig det forekommer, men jeg har enda til gode å se ''click-bait-linker'' med virus kamuflert som oppskriftlinker.

Anonymkode: f3954...b92

Nå er det slik at det er avverget "virusangrep" nå nettopp i mfb. Jeg fikk spørsmål om å trykke på en video av nakne kvinnfolk, så forsvant den da admins tok den vekk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går an å tenke litt selv også, og ikke trykke på en link med nakenvideo når man er inne på en side om matoppskrifter. Noen ganger lurer jeg på om folk aldri har hørt om nettvett.

Anonymkode: e2608...0a7

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapskaus med eller uten potetmospulver i er et spennende emne der inne nå! Folk kjemper om å komme med de beste rådene, selvsagt uten å ha lest først og sett at ca førti andre har skrevet akkurat det samme :ler:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Eiri skrev:

Nå er det slik at det er avverget "virusangrep" nå nettopp i mfb. Jeg fikk spørsmål om å trykke på en video av nakne kvinnfolk, så forsvant den da admins tok den vekk. 

Du tuller nå...? Hadde du kommet til å trykke på den dersom den ikke hadde blitt fjernet? Du vet at det ikke er normalt at det legges ut videoer av nakne damer på en matgruppe på FB? Virusalarmen burde jo gått, tenker jeg.

Anonymkode: d877a...8fb

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket denne tråden når den holdt seg noenlunde saklig.

Nå er den bare tragisk og helt nede på samme nivå som MFB 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Herandjetzt skrev:

Beklager hvis jeg overdriver eller "mistolker" noe... Gudinne, vær meg nådig! Tilgi meg min synd. Skap i meg et rent hjerte, og gi meg kraft til nytt liv ved din hellige kokkekunst! :) Som sagt, ikke mistolk det jeg prøver å spørre om.

Men, jeg fikk tips av en venninne å gå hit for å få råd når jeg ikke forstod kritikken de holder på med. Jeg trodde jeg skulle få svar her? Kan noen svare meg her? Det er jo bare folk som angriper meg fordi jeg ikke kan svare på flere innlegg på engang, og som jeg spør om hvordan, men de svarer ikke på hvordan. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Eiri skrev:

Ja, men nakne kvinnfolk har vel neppe noe med matlaging å gjøre? Det går faktisk ann å bruke sunn fornuft. Jeg snakker om helt vanlige linker, ufarlige linker til f.eks andre matblogger.

Anonymkode: f3954...b92

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, Ardwinna skrev:

Lapskaus med eller uten potetmospulver i er et spennende emne der inne nå! Folk kjemper om å komme med de beste rådene, selvsagt uten å ha lest først og sett at ca førti andre har skrevet akkurat det samme :ler:

Og litt morsomt at så mange har potetmospulver liggende til enhver tid. Det må jo være nettopp disse folkene Tanja ble så oppgitt over den gang da hun sto i butikken og fikk åpenbaringen som gjorde at hun ble inspirert til å starte gruppen. (Det var et skikkelig intenst øyeblikk, folkens!)

Anonymkode: e9626...585

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Eiri 

Når du trykker på pluss-tegnet (som du åpenbart vet hvor er, altså til venstre for "Svar på innlegget") så skal du IKKE trykke på "Svar på innlegget", du skal trykke på boksen som kommer opp nederst i høyre hjørnet: "Siter x innlegg". Hvis du har klikket på pluss-tegnet ved flere innlegg, så skal du svare på disse ved å klikke på boksen nederst i høyre hjørne.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbrakte litt kvalitetstid med bestisen igår, litt av underholdningen vår var da hun leste opp fra MFB hvor hun er så heldig og fremdeles er meld... jeg mener gjest.

😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med hurtiglapskausen med makaroni er jo at hun bruker 200 gram smør og 3 dl mel (!) til å lage brun saus av. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mon tro om bloggeventyret til MFB er over. Nå har de havnet på 119-plass. De har hatt en kunstig høy plassering som følge av spamlinking i gruppa og at medlemmene i startfasen har drevet bevisstløs klikking på linkene til admin. Nå som det ble tatt en oppvask ang. blogg og linking så har de muligens dempet linkeaktiviteten sin. Og uten sin egen spam får de heller ingen treff. Med andre ord vil ikke bloggen kunne stå på egne ben uten at de selv loser sine egne sauer inn dit.

Anonymkode: 54500...399

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...