Kraula Skrevet 16. april 2016 #5101 Del Skrevet 16. april 2016 Ble pølse og pasta-tråden slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnatagg Skrevet 16. april 2016 #5102 Del Skrevet 16. april 2016 (endret) Hey! Mat er mat! Om det er fra bunnen eller fra "bunnen" spiller jo ingen rolle. Sånn innimellom. Elsker at det er konsekvent! Mere imgur! Endret 16. april 2016 av Sinnatagg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5103 Del Skrevet 16. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk ut "Mat fra Grunnen" Anonymkode: 9fad0...d53 Ja får melde meg inn der. Lurer bare på om jeg skal flesk til med et avslutningsinnlegg i diskusjonen der inne. Sitter å leser hva folk skriver. Er en administrativ som legger inn smilefjes i diskusjonen. Er det unger? Og hvorfor er tilbake frahverende i diskusjonen. Hun bør ha ryggrad til å svare selv. Ting forsvinner ikke , selv om du later som om problemet ikke er der Anonymkode: d8fcb...cf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5104 Del Skrevet 16. april 2016 5 minutter siden, Sinnatagg skrev: Hey! Mat er mat! Om det er fra bunnen eller fra "bunnen" spiller jo ingen rolle. Sånn innimellom. Elsker at det er konsekvent! Mere imgur! Pølse og pasta-damen har kranglet i den andre tråden med en av de som var kritisk i hennes tråd. Sykt ironisk at hun sier "ikke alle som er uføre og har allverdens med tid" mens det på hennes egen profil står at hun er hjemmemor. Anonymkode: 1fcc2...25e 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5105 Del Skrevet 16. april 2016 En av admin sier at de har fått produkter som de har testet og skrevet omtale av (hvis jeg forstår det rett). Er det noen som vet hvilke produkter det gjelder? Anonymkode: e9626...585 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5106 Del Skrevet 16. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pølse og pasta-damen har kranglet i den andre tråden med en av de som var kritisk i hennes tråd. Sykt ironisk at hun sier "ikke alle som er uføre og har allverdens med tid" mens det på hennes egen profil står at hun er hjemmemor. Anonymkode: 1fcc2...25e Haha tror jeg ler meg ihjel Anonymkode: d8fcb...cf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5107 Del Skrevet 16. april 2016 Nå var Gudinnen kommet ut av hulen. Er det krise for dere? Et av svarene. Så svarer hun: du har fått svar. Forøvrig har vi ikke vært nødt til å svare i det hele tatt. Ser jo hvor seriøst hun tar folk. Frekkere enn flatlusa....fikk betydning. Anonymkode: d8fcb...cf7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5108 Del Skrevet 16. april 2016 Okei, dette blir sikkert slettet som spekulasjon, men whatever. Det er en i gruppen som driver å legger ut lenker til drinkene som ligger på bloggen. Sjekket litt på profilen, skjulte venner, men en av de som har likt de offentlige statusene vedkommende har lagt ut er admin G. Litt suspekt at de får andre til å spamme veggen med blogg-lenker som ikke selv er admins, men som er venn med en eller flere (tydeligvis, ref. offentlige statuser) fra mfb-admins. Bare sier det. Merkelig. Anonymkode: 1fcc2...25e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5109 Del Skrevet 16. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, dette blir sikkert slettet som spekulasjon, men whatever. Det er en i gruppen som driver å legger ut lenker til drinkene som ligger på bloggen. Sjekket litt på profilen, skjulte venner, men en av de som har likt de offentlige statusene vedkommende har lagt ut er admin G. Litt suspekt at de får andre til å spamme veggen med blogg-lenker som ikke selv er admins, men som er venn med en eller flere (tydeligvis, ref. offentlige statuser) fra mfb-admins. Bare sier det. Merkelig. Anonymkode: 1fcc2...25e Det er gjengs valuta der inne. Har vært flere poster av typen "Tror jeg skal unne meg en av disse etter å ha tatt husvasken" *link til smoothie i bloggen*, "Kanskje jeg skal lage dette til lørdagskosen i kveld" *link til iskrem i bloggen* osv osv. Anonymkode: ff467...912 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5110 Del Skrevet 16. april 2016 Du skrev det andre har tenkt. Sett flere ganger folk som er venner med div admin. Om venner er skulle, så har jeg uansett de på fb siden deres. Anonymkode: d8fcb...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5111 Del Skrevet 16. april 2016 De påstår faktisk nå at det ALLTID har vært lov med link så lenge det er oppskrift med linken. Dette stemmer ikke overens med hva de tidligere har sagt ang virus og at gjeste skal slippe å skifte side, og at de skrek ut "ikke lov med link!!!" Hele tiden. Og hver gang noen spurt hvorfor svarte de aldri at det var lov med oppskrift. De svarte kun at det ikke var lov. og T kom nå med tidenes kommentar, sykt barnslig! "Det er slik det er på siden min" Anonymkode: 5593b...a71 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5112 Del Skrevet 16. april 2016 Skjermdumper folkens! Skjermdumper! Anonymkode: dfd28...0b1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5113 Del Skrevet 16. april 2016 Senest i går skrev c.....minner om reglen om linking.admin Anonymkode: d8fcb...cf7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5114 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg svarte på et innlegg om en oppskrift her om dagen, la ut screenshot av oppskriften jeg hadde funnet og laget et nytt svar der jeg la inn link til hvor jeg hadde funnet den og skrev at jeg var usikker på om den skulle være med. Linken ble slettet og jeg fikk beskjed om å lese reglene på nytt... Men linking har alltid vært lov ja 😁 Anonymkode: 454a3...aae 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5115 Del Skrevet 16. april 2016 https://imgur.com/a/rXMTe adm T-rød adm J-grønn Anonymkode: 5593b...a71 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 16. april 2016 #5116 Del Skrevet 16. april 2016 Hahahaha! Jeg ser deg, du har lest her din luring! Dersom du leser dette: Jeg <3 deg. http://imgur.com/6b4o9w1 (pølse og pasta-damen øverst) 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5117 Del Skrevet 16. april 2016 Det er bare å forlate gruppa, svarer hun nå. Umodent. Jeg hadde en sjef (mellomleder) en gang. Det var dit vi skulle ta opp ting. Svaret var for det meste: er du misfornøyd, så er det vel andre jobber å ta. Folk var frustrerte og forbannet. Elendig miljø. Det gikk så langt at sjefen fikk sparken. Evnet ikke å løse problemer, samarbeidet dårlig, tok ikke vare på de ansatte, evnet ikke å se løsninger. Jeg ble brått satt 5 år tilbake i tid. Sånn som hun svarer, så maler hun seg selv inn i et hjørne. Ute blant folk kan man ikke oppføre seg sånn. At du sitter bak en pcskjerm endrer ikke på det. Skammelig Anonymkode: d8fcb...cf7 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 16. april 2016 #5118 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg lurer på om noen har prøvd å kopiere/screenshotte oppskrifter fra bloggen og inn i innlegg på fb-gruppa slik at oppskriftene havner tilbake på fb (om enn kronglete)? Lurer på hvordan T, C og resten av admingjengen hadde respondert på noe slikt. De vil jo miste klikk på svarene sine (linkene til bloggen). 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 16. april 2016 #5119 Del Skrevet 16. april 2016 Tilhører kanskje ikke her, men salami og falukorv ser vel totalt forskjellig ut? Eller finnes det typer salami som ligner på falukorv som jeg ikke har fått med meg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5120 Del Skrevet 16. april 2016 1 minutt siden, Brimi skrev: Tilhører kanskje ikke her, men salami og falukorv ser vel totalt forskjellig ut? Eller finnes det typer salami som ligner på falukorv som jeg ikke har fått med meg? Hun mener sikkert egentlig servelat. Anonymkode: a057c...7cd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg