Severus Skrevet 9. april 2016 #4861 Del Skrevet 9. april 2016 Det er ikke måte på til selvskryt for kaffe og castello sausen og fløtepotetene hun holder på med idag. Jeg kommer aldri til å lage noen av delene med hennes oppskrift. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4862 Del Skrevet 9. april 2016 4 minutter siden, Severus skrev: Det er ikke måte på til selvskryt for kaffe og castello sausen og fløtepotetene hun holder på med idag. Jeg kommer aldri til å lage noen av delene med hennes oppskrift. Er den der igjen? På tide å lage ny saus. Jeg syns det er nok med fbgruppen,og det er en del dyktige folk der. Anonymkode: d8fcb...cf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. april 2016 #4863 Del Skrevet 9. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er den der igjen? På tide å lage ny saus. Jeg syns det er nok med fbgruppen,og det er en del dyktige folk der. Anonymkode: d8fcb...cf7 Jepp hun skryter av den i middagstråden både sausen og fløtepotetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4864 Del Skrevet 9. april 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det samme bloggen? Anonymkode: d8fcb...cf7 Samme bloggen..? Anonymkode: ed5aa...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 9. april 2016 #4865 Del Skrevet 9. april 2016 Og som vanlig dyttes også "Tanja-stappa" opp på veggen... Ler litt av T's standardsvar når noen bemerker fløtemengden og om det er så sunt?. - De spiser mos så sjeldent, så det er helt innafor.... Øh. Mulig det - men hva med alle de fløtebaserte pastarettene og sausene, og den fityrstekte maten... Syns det er kosemat og forholdsvis tunge og solide retter som går igjen hele tida der jeg. Lite hjelp i at det er forskjellige retter når alle inneholder en fløtekartong. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. april 2016 #4866 Del Skrevet 9. april 2016 Å Gud gi meg styrke, nå krangler hun med folk om sukkerbrød. Skal eggedosisen vendes inn eller piskes inn? For meg skal den bare vendes fint inn, dette for at eggene skal hjelpe til i heveprossesen eller noe sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 9. april 2016 #4867 Del Skrevet 9. april 2016 9 minutter siden, Severus skrev: Å Gud gi meg styrke, nå krangler hun med folk om sukkerbrød. Skal eggedosisen vendes inn eller piskes inn? For meg skal den bare vendes fint inn, dette for at eggene skal hjelpe til i heveprossesen eller noe sånt. Hun bruker vel gjerne så mye bakepulver at det ikke gjør noe forskjell om hun vender eller pisker... Altså, man skal jo vende forsiktig inn så man ikke slår luften ut av eggedosisen. Det er jo hele poenget med å lage eggedosis i utgangspunktet.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4868 Del Skrevet 9. april 2016 Overrasket over at kaka ikke faller sammen når hun pisker alt sammen, men kanskje det funker? Noen som vet hvor mye bakepulver hun har brukt i forhold til mel? Nekter å gi den bloggen ekstra klikk... Anonymkode: ed5aa...825 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4869 Del Skrevet 9. april 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overrasket over at kaka ikke faller sammen når hun pisker alt sammen, men kanskje det funker? Noen som vet hvor mye bakepulver hun har brukt i forhold til mel? Nekter å gi den bloggen ekstra klikk... Anonymkode: ed5aa...825 Jeg går ikke inn. Du pisker ikke inn mel i sukkerbrød. Hun bør oppdatere seg litt om hva som skjer med egg osv. Kanskje Google seg inn på Lars Lian. Konditor og vunnet mye med sitt. Jeg gremmes av å høre på villedningen til folk Anonymkode: d8fcb...cf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4870 Del Skrevet 9. april 2016 Du kan jo piske som bare det....bare ha i nok bakepulver Anonymkode: d8fcb...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. april 2016 #4871 Del Skrevet 9. april 2016 Synes det er så rart at "the big boss" svarer så krasst som det hun gjør. Sånn som i den siste sukkerbrød-tråden. "Ser det ut som at kaka mi har ramla ned da?". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4872 Del Skrevet 9. april 2016 28 minutter siden, Illusen skrev: Og som vanlig dyttes også "Tanja-stappa" opp på veggen... Ler litt av T's standardsvar når noen bemerker fløtemengden og om det er så sunt?. - De spiser mos så sjeldent, så det er helt innafor.... Øh. Mulig det - men hva med alle de fløtebaserte pastarettene og sausene, og den fityrstekte maten... Syns det er kosemat og forholdsvis tunge og solide retter som går igjen hele tida der jeg. Lite hjelp i at det er forskjellige retter når alle inneholder en fløtekartong. Det er bare for oss andre å kommentere i viljen sky til gjestene. Anonymkode: d8fcb...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4873 Del Skrevet 9. april 2016 Et øyeblikk siden, Niennas skrev: Synes det er så rart at "the big boss" svarer så krasst som det hun gjør. Sånn som i den siste sukkerbrød-tråden. "Ser det ut som at kaka mi har ramla ned da?". Det vil være forskjell inni bunner som enten det er pisket, eller vendt inn. Strukturen endrer seg, og en som kan dette vil se det med en gang Anonymkode: d8fcb...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4874 Del Skrevet 9. april 2016 Ser en spør om alle oppskrifter hennes oppskrifter blir lagt i bloggen,eller om det er bare de avanserte Anonymkode: d8fcb...cf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4875 Del Skrevet 9. april 2016 Kan dere ikke ta skjermdump å poste her inne? Så kan vi uten FB også få noe å le av Anonymkode: dfd28...0b1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 9. april 2016 #4876 Del Skrevet 9. april 2016 1 kopp mel 1 kopp potetmel 2 ts bakepulver. For dere som ikke ville gå inn på siden. Personlig, ville vendt eggedosisen inn, droppet den ene tskjen og sluppet en rar bismak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4877 Del Skrevet 9. april 2016 I sukkerbrødet skal du klare å lage uten bakepulver. 2 ts så kommer den der emne smaken Anonymkode: d8fcb...cf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. april 2016 #4878 Del Skrevet 9. april 2016 Jeg har laget sukkerbrød etter oppskriften på melposen flere ganger, å det blir alltid fint og luftig selv uten 2 teskjeer bakepulver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4879 Del Skrevet 9. april 2016 Jeg har bakt Barbiekake! Anonymkode: ebce5...1ed 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4880 Del Skrevet 9. april 2016 Husker gamlingene hadde de dukkene på badet før. Anonymkode: 16e02...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg