Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om det er brukt som spøk,og samtidig lede folk inn på bloggen, så vil jeg kalle spøken for bedriten

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, SinEgenOnkel skrev:

Haha! Jeg trodde virkelig de mente det! Enda jeg visste at det var 1. april :fnise: Men det hadde faktisk ikke forundret meg om det var et seriøst påfunn altså.

Du fikk tilogmed en liker fra meg :skratte::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bildet av den der tacovarianten burde fjernes. Ser ut som noen har kastet maten på. Skulle gjerne ha skrevet det selv der inne,men har kom meg inn i gruppen, og legger ut en del bilder selv. Blir vel kastet ut igjen da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har en laksefilet, hvor lenge skal den stekes i ovnen, og på hvor mange grader?"

Tok meg tre og et halvt sekund å google "laksefilet i ovn". 

(Ja, jeg har PMS, og ja, dette irriterer meg mer enn vanlig - ble faktisk ordentlig sint da jeg så det :fnise:)

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fremdeles venter vi i åndeløs spenning på at det skal lanseres Stor Bokstav i Tittelen På Oppskrifter I En MatBlogg som skal flashes for flest mulig. Jeg lurer faktisk på om jeg skal spare den ene cavaflasken min til den dagen det skjer?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Mousj skrev:

Men fremdeles venter vi i åndeløs spenning på at det skal lanseres Stor Bokstav i Tittelen På Oppskrifter I En MatBlogg som skal flashes for flest mulig. Jeg lurer faktisk på om jeg skal spare den ene cavaflasken min til den dagen det skjer?

Du drikker vel den ikke? Ta hele flasken opp i ei gryte du lager. Den blir veldig populær. Supergod

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Diskusjon på gang om den evinnelig dårlige kapasiteten på veggen deres igjen. Herregud - skjønner de ikke hvor uerfarent og dumt det høres ut å påstå noe slik???

Anonymkode: ff467...912

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, Poppie skrev:

"Jeg har en laksefilet, hvor lenge skal den stekes i ovnen, og på hvor mange grader?"

Tok meg tre og et halvt sekund å google "laksefilet i ovn". 

(Ja, jeg har PMS, og ja, dette irriterer meg mer enn vanlig - ble faktisk ordentlig sint da jeg så det :fnise:)

Og svaret hun får er 200 grader, i opptil 30 minutter. 

Jeg er glad jeg kan steike laksen min selv!

Anonymkode: 181fe...bcc

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dårlig kapasitet? Det er Facebook.  Min mann jobber med data, og jeg fortalte om dette. Han rister på hodet.Saken er at de vil kun ha opp ting fra bloggen. Ser jo at de driver å " dytter". Tror de fortsatt folk er idioter

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig kapasitet? Det er Facebook.  Min mann jobber med data, og jeg fortalte om dette. Han rister på hodet.Saken er at de vil kun ha opp ting fra bloggen. Ser jo at de driver å " dytter". Tror de fortsatt folk er idioter

Jeg er medlem i et par grupper som er forholdsvis store og det postes bilder, videoklipp, musikklinker osv hele tida.... aldri vært noe problem der. Rart de står sånn på sitt??? Viser vel egentlig bare hvor lite de egentlig vet om data og nett. Fint at de da sitter og dikter opp egne ueksisterende problemet for å få laget noen nye sære regler rundt. 

Endret av Illusen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Illusen skrev:

Jeg er medlem i et par grupper som er forholdsvis store og det postes bilder, videoklipp, musikklinker osv hele tida.... aldri vært noe problem der. Rart de står sånn på sitt??? Viser vel egentlig bare hvor lite de egentlig vet om data og nett. Fint at de da sitter og dikter opp egne ueksisterende problemet for å få laget noen nye sære regler rundt. 

Det var et problem for 2-3 år siden, men jeg tror det var pga en feil. Husker den ene gruppa jeg er med i måtte slette bilder og sånt. Tror MFB ikke har fått det med seg at det var en feil den gang og ikke nå mer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var en gang feil......fra fb sin side. Sendte de da mld til alle om å fjerne bilder osv? Tvilsomt. 

Vi må jo være helt tom i toppetasjen om du tror på dette. Det er feil. Kapasiteten til fb kan ikke mfb gjøre noe med. Det blir hverken bedre,eller verre om de fjerner alt.

Ser jo utviklingen på siden. Det er gjester sine innlegg som er mest likt og kommentert.  Da er de der med sine innlegg fra bloggen, da slenger de på et smilefjes om ikke annet, for å få den på topp igjen.

Jeg la ut et bilde her om dagen, et som fikk mye likes osv. Fulgte med på deres.....opp med de. Nå bryr ikke jeg meg om likes, men det er litt moro å følge med de. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser de hadde mistet flere hundre oppskrifter sist det skjedde at fb kræsjet.Hjelpes. Hvor tar de oppskriftene fra,før de legger de på fb? Herregud, finn en annen forklaring.

Uansett om fb kræsjer vil mine bilder,og oppskrifter ligge på pc. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ble kapasitetsproblem-tråden ikke uventet sletta gitt. Jeg lurer på om de som spurte fortsatt er medlemmer ^^

La forresten merke til at de som kommer gjennom test-admin nåløyet er medlemmer som har stått på godfot med admingjengen og backa dem opp tidligere - altså safer de litt på folk de vet hører til "kavaleriet". 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De sletter tråder,der de blir tatt i misvisende påstander. Hadde virkelig lyst å legge ut forklaring der, som jeg fikk av min mann. At det bare er tull. Dere som syns den konkurransen der inne var topp.....syns den er bånn. Forbudt å legge ut video, men der oppfordres det til det. Herregud.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sletter tråder,der de blir tatt i misvisende påstander. Hadde virkelig lyst å legge ut forklaring der, som jeg fikk av min mann. At det bare er tull. Dere som syns den konkurransen der inne var topp.....syns den er bånn. Forbudt å legge ut video, men der oppfordres det til det. Herregud.

Ikke så rart det oppfordres til det, når det er aprilsnarr. 

Anonymkode: 8a428...c39

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og svaret hun får er 200 grader, i opptil 30 minutter. 

Jeg er glad jeg kan steike laksen min selv!

Anonymkode: 181fe...bcc

200 grader i 30 minutter? :sjokk:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Wenda skrev:

200 grader i 30 minutter? :sjokk:  

Må jo være sikker på at den er død, skjønner du vel! :fnise:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, onyx skrev:

Må jo være sikker på at den er død, skjønner du vel! :fnise:

Haha, ja det må vel være noe slikt som er grunnen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den var kjempemorsom når jeg innså at det var 1.april :fnise: det med video løste de jo ved at de laga egen gruppe :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...