Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du ikke det er påfallende tilfeldig at to ulike produsenter benekter dette? Hvis det er tilfelle, og T vet hvem det er, er det vel bare å å få vedkommende til å bekrefte det. Eller kanskje hun har dratt tolkningen vel langt?

Anonymkode: 8416f...ae4

Det vet jeg ikke noe om. Har oppfordret hun til å få gjort noe med det, for jeg synes det ser ille ut for hennes del. Men vi får se hva som skjer :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest gjennom hele tråden, og tenker at mye av kritikken som beskrives er både saklig og på sin plass. Har selv stusset både en og to ganger på den overlegne holdningen enkelte admins utviser mot medlemmene. Prinsippet til gruppen liker jeg, med bilder til inspirasjon og idéer. Men den bryske fremtoningen mot spørsmål som de ikke ønsker å diskutere, er fullstendig unødvendig. Folk som skriver positive tilbakemeldinger omtales som snupper og vennen o.l., mens et mislikt spørsmål kveles med streng kommandering og trusler om å "hjelpe de ut". Direkte barnslig og umodent. Det er DET som skaper sur stemning der inne.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du påpeker noe vesentlig her. Det er påfallende at en gruppeleder som selv offentlig har gått ut og sagt at hun er kommunikasjonsrådgiver(eller ihvertfall at hun skal være i stand til å fungere som det ut ifra den utdannelsen hun har) viser frem så manglende kunnskaper i forhold til det å håndtere tilbakemeldinger. Det å sende en relativt fersk admin ut for å bedrive brannslukking på denne måten er mildt sagt merkelig. Håper ikke at Nora blir utnyttet, for det synes jeg ikke hun fortjener.

Anonymkode: 7ed53...b3b

Jeg blir ikke utnyttet nei :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Ardwinna skrev:

Tror det har stått ei stund i reglene men admins har innrømt at de ikke håndhever dette så nøye. De mener visstnok at det kan være vanskelig å vite om oppskriften er selvlagd eller lånt/kopiert.

Det står i reglene ja, men dessverre ikke alltid like lett å håndheve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det er så åpenbart som den appelsinkaka med polly peanøtter, er ikke den forklaringen så troverdig.

Anonymkode: 9c2f8...a56

Takk for påminnelsen :) Jeg skal minne ts på dette :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, NoraMakrona skrev:

Takk for påminnelsen :) Jeg skal minne ts på dette :) 

Takk skal du ha :) 

Jeg kan vel egentlig skjønne at hun ikke ønsker å komme hit. Hun får mye kritikk, noe er berettiget og noe er uberettiget. Men hva troverdighet angår mht Gudinna-brukeren, så er jo det aller verste hun kan gjøre å forholde seg passiv. Kan hun få det frem på en annen måte enn å komme hit? :klo: Jeg har ingen forslag til løsning selv.

Anonymkode: 9c2f8...a56

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Ardwinna skrev:

Jeg forstår det sånn at Nora har selv valgt å gå inn hit for å svare på noen av spørsmålene våre, og det er jo litt vanskelig å svare på spørsmål som hun faktisk ikke vet svaret på. Gjester som har blitt kastet ut av andre admins og/eller før Nora ble admin er vanskelig å redegjøre for, og da må hun jo svare som sant er at hun ikke kan svare på det. Hun kan faktisk ikke ta ansvar for Tanjas eller andre medlemmers oppførsel og handlinger på MFB eller her inne, selv om hun er admin for MFB.
Jeg skrev også at aller helst skulle sjefen sjøl, Tanja, ha tatt turen innom og svart på spørsmål men når hun ikke vil inn hit så er det vel ikke så mye verken Nora eller vi kan gjøre med det.

Men det er dette jeg føler blir feil, Ardwina. Vi VET ikke motivene for at Nora er den eneste som skriver her - men hun påpekte jo selv at hun har registrert at hun er bedre likt. 

Uansett, synes jeg at spørsmål som ikke omhandler enkeltbrukere, burde besvares så godt som mulig. Hvis tilfellet er, at Nora kun svarer på enkelte ting, synes jeg det begrenser troverdigheten mye. Det koster jo, om sagt, heller ikke mange kcal å spørre gruppeleder. Tviler også sterkt på at hun hadde svart her på bakgrunn av sin rolle som admin uten å avklare det. 

Men det kan kanskje @NoraMakrona svare på?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er dette jeg føler blir feil, Ardwina. Vi VET ikke motivene for at Nora er den eneste som skriver her - men hun påpekte jo selv at hun har registrert at hun er bedre likt. 

Uansett, synes jeg at spørsmål som ikke omhandler enkeltbrukere, burde besvares så godt som mulig. Hvis tilfellet er, at Nora kun svarer på enkelte ting, synes jeg det begrenser troverdigheten mye. Det koster jo, om sagt, heller ikke mange kcal å spørre gruppeleder. Tviler også sterkt på at hun hadde svart her på bakgrunn av sin rolle som admin uten å avklare det. 

Men det kan kanskje @NoraMakrona svare på?

Har for så vidt ikke noe motiv. Følte bare for å svare på en ting, og det ble fort mye mer. Føler jeg har svart etter beste evne på alt som har blitt spurt om her, og synes ikke jeg har utelatt noen spørsmål. T vet at jeg er her, men hun synes synd på meg siden jeg utsetter meg selv for så mye kritikk 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, NoraMakrona skrev:

Har for så vidt ikke noe motiv. Følte bare for å svare på en ting, og det ble fort mye mer. Føler jeg har svart etter beste evne på alt som har blitt spurt om her, og synes ikke jeg har utelatt noen spørsmål. T vet at jeg er her, men hun synes synd på meg siden jeg utsetter meg selv for så mye kritikk 😂

Det skulle jo bare mangle siden du faktisk i stor grad tar i mot kritikk som går på henne og gruppa hennes, og ikke på deg selv eller det du har gjort som admin. Det står respekt av å kaste seg inn til "idiotene" og ta T og MFB i forsvar :P

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, NoraMakrona skrev:

Buhu....

Anonymkode: b0807...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, NoraMakrona skrev:

Du svarer ikke helt da.. jeg har stilt deg flere spm som jeg ikke har fått svar på, selv om jeg har tagget deg sånn at jeg vet du får opp varsel.

Men, seriøst: kudos for at du orker dette, den skal du ha! Du har absolutt lagt inn en innsats. 

Dog, for å være ærlig så tror jeg ikke du kan "berge" MFB så lenge T og visse andre kjører på i samme negative løp.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer ikke helt da.. jeg har stilt deg flere spm som jeg ikke har fått svar på, selv om jeg har tagget deg sånn at jeg vet du får opp varsel.

Men, seriøst: kudos for at du orker dette, den skal du ha! Du har absolutt lagt inn en innsats. 

Dog, for å være ærlig så tror jeg ikke du kan "berge" MFB så lenge T og visse andre kjører på i samme negative løp.. 

Hva er det jeg har hoppet over som jeg ikke allerede hadde svart på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.2.2016 at 22.18, Poppie skrev:

Heisan. Dette er grunnlegger i mat fra bunnen,kalt T og Gudinne i denne tråden. Jeg ber moderator komme med en bekreftelse på at jeg ikke står bak profilen Gudinne. 

NB Til brukere av tråden. Dette er min første og siste kommentar i disse bakvaskelsene.

Endret av Ohitsshe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Ohitsshe skrev:

Heisan. Dette er grunnlegger i mat fra bunnen,kalt T og Gudinne i denne tråden. Jeg ber moderator komme med en bekreftelse på at jeg ikke står bak profilen Gudinne. 

NB Til brukere av tråden. Dette er min første og siste kommentar i denne tråden. 

Hvorfor skulle moderator komme inn i tråden her for å bekrefte noenting? Da må du evt ta det privat med en moderator eller legge det ut på forumet for ris, ros og spørsmål da.

Og. Hvorfor skal vi tro at den brukeren Ohitsshe er virkelig T? Hvem som helst kan ha vært den som laget en profil og skrev at de var T? 

Anonymkode: 98c44...ad0

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle moderator komme inn i tråden her for å bekrefte noenting? Da må du evt ta det privat med en moderator eller legge det ut på forumet for ris, ros og spørsmål da.

Og. Hvorfor skal vi tro at den brukeren Ohitsshe er virkelig T? Hvem som helst kan ha vært den som laget en profil og skrev at de var T? 

Anonymkode: 98c44...ad0

Joda, hvem som helst kunne gjort det. Men jeg kan gå god for at dette er T sin profil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, NoraMakrona skrev:

Joda, hvem som helst kunne gjort det. Men jeg kan gå god for at dette er T sin profil :)

Vel, jeg kan også lage to profiler, såå... 

Anonymkode: 1fcc2...25e

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg kan også lage to profiler, såå... 

Anonymkode: 1fcc2...25e

Du kan tro akkurat hva du vil. Er ikke så viktig for min del å bevise. Jeg videreformidlet et ønske fra dere om at T selv skulle gå inn å si at hun ikke er Gudinne, og det gjorde hun. Om dere tror på det eller ikke er helt opp til dere :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ohitsshe skrev:

NB Til brukere av tråden. Dette er min første og siste kommentar i disse bakvaskelsene.

Javel. Det var jo både saklig og opplysende :roll:

Til din opplysning så er bakvaskelser å spre falske rykter, noe som i liten grad har skjedd her i tråden.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, NoraMakrona skrev:

Hva er det jeg har hoppet over som jeg ikke allerede hadde svart på?

La meg se...

1) Hvorfor sa du først at ingen ble kastet ut hvis de ble medlem av Mat fra grunnen, også når flere medlemmer kom med beviser på det motsatte, endret du det til "det gjør vi ikke lenger." Men så viser det seg at det skjedde med en bruker i forrige uke. 

2) Ved spørsmål om T vs Tine/Adams, går svarene på din personlige mening. Jeg finner det vanskelig å skille mellom når du svarer på vegne av gruppa, og på vegne av deg selv. Mulig at det bare er meg. 

3) Du skrev først at ingen ble kastet ut med mindre de skrev "hetsende PM" til T. Nå er det endret til "gjentatte meldinger." Hva er korrekt? 

4) Jeg ser ikke helt motivet i å svare på vegne av gruppa når du åpenbart ikke har kjennskap nok til de viktigste temaene, og ikke en gang tar dette opp med gruppeleder. Dette har du ikke svart på. 

5) Flere av enkeltsakene som brukere nevner her, har mye med uuttalte regler som det hadde kommet flere til gode å kjenne til. Du sitter at du vil belyse hvordan gruppen fungerer, men jeg opplever det som at dere fortsetter med samme gamle "ta det via PM." 

6) Hva får deg til å tro at noen skulle ha interesse av å utgi seg for å være T. La oss si, for om bare et sekund, at dette medfører riktighet. Hvorfor i søtten skulle de ha energi nok til å kopiere den samme formuleringsmetoden? Og, du vet at det er veldig enkelt å lage en ny bruker og forandre IP, så T sitt såkalte forsvar vitner bare om letteste vei ut. Hun har, som dokumentert, blitt tatt i en del hvite løgner, så beklager hvis troverdigheten ikke er på topp. 

Det sies at sannheten er enkel, men det blir komplisert så snart man vikler seg inn i noe. Du og gruppen hadde hatt mye større troverdighet dersom det var en egen diskusjonstråd i gruppen, eller at T i det minste kunne svare ordentlig. 

Til sist - jeg er ikke en gang medlem av noen grupper, hater matlaging, men jeg finner denne tråden så ufattelig underholdende og full av selvmotsigelser. Det sier sitt når jeg kan danne meg et slikt inntrykk utelukkende på bakgrunn av screenshots og diskusjonen her inne. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg se...

1) Hvorfor sa du først at ingen ble kastet ut hvis de ble medlem av Mat fra grunnen, også når flere medlemmer kom med beviser på det motsatte, endret du det til "det gjør vi ikke lenger." Men så viser det seg at det skjedde med en bruker i forrige uke. 

2) Ved spørsmål om T vs Tine/Adams, går svarene på din personlige mening. Jeg finner det vanskelig å skille mellom når du svarer på vegne av gruppa, og på vegne av deg selv. Mulig at det bare er meg. 

3) Du skrev først at ingen ble kastet ut med mindre de skrev "hetsende PM" til T. Nå er det endret til "gjentatte meldinger." Hva er korrekt? 

4) Jeg ser ikke helt motivet i å svare på vegne av gruppa når du åpenbart ikke har kjennskap nok til de viktigste temaene, og ikke en gang tar dette opp med gruppeleder. Dette har du ikke svart på. 

5) Flere av enkeltsakene som brukere nevner her, har mye med uuttalte regler som det hadde kommet flere til gode å kjenne til. Du sitter at du vil belyse hvordan gruppen fungerer, men jeg opplever det som at dere fortsetter med samme gamle "ta det via PM." 

6) Hva får deg til å tro at noen skulle ha interesse av å utgi seg for å være T. La oss si, for om bare et sekund, at dette medfører riktighet. Hvorfor i søtten skulle de ha energi nok til å kopiere den samme formuleringsmetoden? Og, du vet at det er veldig enkelt å lage en ny bruker og forandre IP, så T sitt såkalte forsvar vitner bare om letteste vei ut. Hun har, som dokumentert, blitt tatt i en del hvite løgner, så beklager hvis troverdigheten ikke er på topp. 

Det sies at sannheten er enkel, men det blir komplisert så snart man vikler seg inn i noe. Du og gruppen hadde hatt mye større troverdighet dersom det var en egen diskusjonstråd i gruppen, eller at T i det minste kunne svare ordentlig. 

Til sist - jeg er ikke en gang medlem av noen grupper, hater matlaging, men jeg finner denne tråden så ufattelig underholdende og full av selvmotsigelser. Det sier sitt når jeg kan danne meg et slikt inntrykk utelukkende på bakgrunn av screenshots og diskusjonen her inne. 

Her tror jeg du har misforstått meg opptil flere ganger. Ingenting av dette er ubesvart..
1. Har vel aldri sagt at det ikke har skjedd tidligere? Tvert imot. Men er ikke noe som skjer nå lenger. Hvor har det stått noe om at det har skjedd noen i forrige uke?
2. Jeg har skrevet at T har hatt besøk av Adams, der en av de har sagt at de finner inspirasjon hos mfb. Hvordan er det min personlige mening?
3. T skal i utgangspunktet ikke ha pm i det hele tatt (bortsett fra ved avtale) Trakasserende pm er det selvfølgelig ingen som skal ha.
4. Hvis du har flere viktige temaer du mener jeg ikke kan gi godt nok svar på kan du vel skrive opp disse også her?
5. Ved enkeltsaker tas det selvfølgelig på pm. For det første er jeg jo faktisk nødt til å vite navnet til den det gjelder.
6. Dette har jeg allerede sagt at ikke er viktig for min del å bevise noe fra eller til. Jeg svarte på et spørsmål angående om det var hennes profil, og det er det ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...