AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4481 Del Skrevet 27. mars 2016 PS. Og siden denne tråden fortsetter i det uendelige, så tyder det vel på at folk ikke er fornøyd. Tenker på hvor bra den kunne ha vært. En gruppe med nesten 80.000 og så få som leser bloggen.Det sier sitt Anonymkode: d8fcb...cf7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoraMakrona Skrevet 27. mars 2016 #4482 Del Skrevet 27. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne som også har blitt kastet ut og blokkert, det er ganske lenge siden men det var totalt uten forvarsel. Hun vil gjerne sende deg en pm for å få grunn, @NoraMakrona, men hvordan skal hun finne deg på fb når hun er blokkert fra gruppen? Anonymkode: ce259...409 Vet ikke om jeg har lov til å si hele navnet mitt her i tråden, men du kan sende meg en pm, så kan du få navnet mitt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4483 Del Skrevet 27. mars 2016 3 minutter siden, NoraMakrona skrev: Vet ikke om jeg har lov til å si hele navnet mitt her i tråden, men du kan sende meg en pm, så kan du få navnet mitt der Kan hun da være sikker på at dere ikke bare sier at hun er på kg så hun ikke får svar, sånn som skjedde med hun andre? For hun er ikke på kg engang, derfor jeg skriver til deg. Anonymkode: ce259...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4484 Del Skrevet 27. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke dersom du har skrevet i denne tråden hvertfall. Anonymkode: 4a5d9...6f3 Gah, får ikke fjernet siteringen på mobil. Men jeg ser at spørsmålet angåede stenging med påfølgende kommentarer ble slettet i god mfb-stil. Og at grunnen til at middagstråden er på bloggen i alle fall ikke er for å få klikk... Anonymkode: f2933...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4485 Del Skrevet 27. mars 2016 Nora: I en skjermdump tidligere i tråden hevdet Tanja at hun ikke har bruker her på KG, og at brukeren Gudinne (eller hvadetnåvar) ikke er henne. Stemmer dette? Dersom det er noen som utgir seg for å være henne, hvorfor gjør hun da ikke en innsats for å avkrefte at det er hennes bruker? Anonymkode: 9c2f8...a56 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4486 Del Skrevet 27. mars 2016 Hva hadde skjedd om vi reparerte samme svaret i en tråd der inne,slik som hun gjør nå? Anonymkode: d8fcb...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4487 Del Skrevet 27. mars 2016 ...og nå linkes det til bloggen så hun kan vise frem kjøkkenet sitt. Kan hun ikke heller åpne opp og la gjestene poste nye innlegg som faktisk omhandler mat fra bunnen? Anonymkode: 9c2f8...a56 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4488 Del Skrevet 27. mars 2016 Skjønner ikke noe. Det skulle være stengt, kun svare på det som var der før påske. Hun selv starter nye tråder. Noe som ikke inneholder en oppskrift. Er det regler,eller er det ikke regler?med tanke på hun som la ut bilde av et nydelig dekket middagsbord som ble sletter. ..jeg sier bare.....my Ass. Nora svarer vel på denne. Viser jo hvor inkonsekvent hun er. Anonymkode: d8fcb...cf7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. mars 2016 #4489 Del Skrevet 27. mars 2016 4 timer siden, NoraMakrona skrev: - Tidligere har også enkelte opplevd å ha blitt utkastet etter innmelding i mfg (pga sterke mistanker om ufint snakk her på kg.) Dette er ikke lenger tilfelle. "Sterke mistanker" tror jeg nok heller betyr vill gjetting på grunnlag av sammenligning av medlemslista på MFG og gjestelista på MFB. Noen antok at alle de som ble medlem av MFG måtte være folk herfra, og slettet dem uten noen forklaring. Hadde dere nå enda bare kastet ut medlemmene, men dere blokkerer jo alt og alle i tillegg så utkastede gjester verken finner igjen gruppa eller finner lista over admins å sende melding til. Da har de jo ingen mulighet til å verken spørre hvorfor eller få forklart seg. Dette er nok en av grunnene til at folk får et veldig negativt og useriøst inntrykk av MFB. 3 timer siden, NoraMakrona skrev: Nei, konstruktiv kritikk er ikke trakassering. Angående Tine og Adams har jeg nok ikke noe fasitsvar, ettersom det kun vil bli ord mot ord.. Men T har hatt folk fra Adams på besøk i forbindelse med avtalen rundt rabatten vi har med de. Da ble hun fortalt av en av de at han hentet inspirasjon fra mfb. Det kan jo da også hende at vedkommende mente hjemme på sitt eget kjøkken. Det er noe helt annet enn at bedriften Adams Matkasse lar seg inpirere av T sine retter når de lager menyene sine. Jeg er temmelig sikker på at folkene bak Adams Matkasse vet godt hvor de henter oppskrifter og inspirasjon i fra i sitt virke, så å antyde at de lyver på sin egen facebookside er å dra det for langt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 27. mars 2016 #4490 Del Skrevet 27. mars 2016 Sitat Det er stengt for å legge ut nye innlegg, også legger hun bilde av det nye kjøkkenet sitt for "inspirasjon"? Det var da ingenting spesielt eller stilig med det kjøkkenet? Hun har hvertfall ikke interiørsans, ingenting å bli "inspirert" av som hun skriver. Bare flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 27. mars 2016 #4491 Del Skrevet 27. mars 2016 Booooring...! Kan vi ikke heller få litt mer drama og sitater fra selve gruppen? Det MÅ da ha blitt plasket og herjet med litt fløte og gjær i påsken...? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 27. mars 2016 #4492 Del Skrevet 27. mars 2016 2 minutter siden, Mousj skrev: Booooring...! Kan vi ikke heller få litt mer drama og sitater fra selve gruppen? Det MÅ da ha blitt plasket og herjet med litt fløte og gjær i påsken...? Det er stengt for å lage innlegg, så ingenting å legge ut. Derav nivået på diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4493 Del Skrevet 27. mars 2016 12 minutter siden, Mousj skrev: Booooring...! Kan vi ikke heller få litt mer drama og sitater fra selve gruppen? Det MÅ da ha blitt plasket og herjet med litt fløte og gjær i påsken...? 1 time siden, AnonymBruker skrev: ...og nå linkes det til bloggen så hun kan vise frem kjøkkenet sitt. Kan hun ikke heller åpne opp og la gjestene poste nye innlegg som faktisk omhandler mat fra bunnen? Anonymkode: 9c2f8...a56 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke noe. Det skulle være stengt, kun svare på det som var der før påske. Hun selv starter nye tråder. Noe som ikke inneholder en oppskrift. Er det regler,eller er det ikke regler?med tanke på hun som la ut bilde av et nydelig dekket middagsbord som ble sletter. ..jeg sier bare.....my Ass. Nora svarer vel på denne. Viser jo hvor inkonsekvent hun er. Anonymkode: d8fcb...cf7 "Trykk på linken" - "klikk på linken" - det blir bare for dumt! Anonymkode: ed5aa...825 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoraMakrona Skrevet 27. mars 2016 #4494 Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) 6 timer siden, pelikanen skrev: Skjønner disse regler er grunn til utkastelse,men jeg har aldri brutt de. Jeg med flere vet at vi ble stengt ute bare pga kritiske spørsmål i gruppen. Innrøm det da iallefall. Ikke kom med gjentatte grunnet som ikke er sann. Hvor mange ble kastet ut pga kritiske spørsmål? At dere omtaler alle for å ha blitt kastet pga regler som er ramset opp her,er forbannet løgn og ikke noe annet *Glemt å skrive opp kverulering på reglene. Nå vet ikke jeg hvilke tilfeller du snakker om angående dette, men generelt sett kan det gå under flere ulike ting. Ufine kommentarer (dersom man ikke holder seg saklig, og går over i å være ufin), spammende oppførsel (dersom kritikken går på det samme, og skjer ofte), eller rett og slett kverulering på regler. Hvor mange som er kastet ut på grunn av kritiske spørsmål kommer nok an på øyet som ser. Uansett er ikke dette noe vi fører statistikk over. Endret 27. mars 2016 av NoraMakrona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoraMakrona Skrevet 27. mars 2016 #4495 Del Skrevet 27. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: @NoraMakrona Det kommer jo opp en haug av grupper når man søker på Mat fra bunnen på facebook, kastes man ut om man er medlem av noen av disse også? Hvordan vet man at T var først ute med sin egentlig? Anonymkode: ed5aa...825 Nei. Dette har kun skjedd med mfg, ettersom denne kunne kobles til kg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoraMakrona Skrevet 27. mars 2016 #4496 Del Skrevet 27. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan hun da være sikker på at dere ikke bare sier at hun er på kg så hun ikke får svar, sånn som skjedde med hun andre? For hun er ikke på kg engang, derfor jeg skriver til deg. Anonymkode: ce259...409 Nei, jeg kan dessverre ikke garantere at jeg får gjort noen underverk angående tidligere utkastede medlemmer. Men det er fullt mulig å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoraMakrona Skrevet 27. mars 2016 #4497 Del Skrevet 27. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nora: I en skjermdump tidligere i tråden hevdet Tanja at hun ikke har bruker her på KG, og at brukeren Gudinne (eller hvadetnåvar) ikke er henne. Stemmer dette? Dersom det er noen som utgir seg for å være henne, hvorfor gjør hun da ikke en innsats for å avkrefte at det er hennes bruker? Anonymkode: 9c2f8...a56 Vet ikke om dere kommer til å tro på meg engang, men Gudinne er ikke hennes bruker nei Hvorfor hun ikke gjør en innsats for å avkrefte at det er hennes bruker? Vel, hadde dere trodd henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoraMakrona Skrevet 27. mars 2016 #4498 Del Skrevet 27. mars 2016 3 timer siden, Ardwinna skrev: "Sterke mistanker" tror jeg nok heller betyr vill gjetting på grunnlag av sammenligning av medlemslista på MFG og gjestelista på MFB. Noen antok at alle de som ble medlem av MFG måtte være folk herfra, og slettet dem uten noen forklaring. Hadde dere nå enda bare kastet ut medlemmene, men dere blokkerer jo alt og alle i tillegg så utkastede gjester verken finner igjen gruppa eller finner lista over admins å sende melding til. Da har de jo ingen mulighet til å verken spørre hvorfor eller få forklart seg. Dette er nok en av grunnene til at folk får et veldig negativt og useriøst inntrykk av MFB. Det kan jo da også hende at vedkommende mente hjemme på sitt eget kjøkken. Det er noe helt annet enn at bedriften Adams Matkasse lar seg inpirere av T sine retter når de lager menyene sine. Jeg er temmelig sikker på at folkene bak Adams Matkasse vet godt hvor de henter oppskrifter og inspirasjon i fra i sitt virke, så å antyde at de lyver på sin egen facebookside er å dra det for langt. Detaljene rundt utkastingene av folk fra mfg vet jeg ikke, ettersom jeg ikke var ordentlig inne i adminrollen enda når dette skjedde. Vet heller ikke noe om detaljene rundt Adams, her går jeg bare ut fra det jeg har blitt fortalt. Ønsker ikke å beskylde noen for å lyve, jeg regner egentlig med at det er en misforståelse her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. mars 2016 #4499 Del Skrevet 27. mars 2016 9 minutter siden, NoraMakrona skrev: Vet ikke om dere kommer til å tro på meg engang, men Gudinne er ikke hennes bruker nei Hvorfor hun ikke gjør en innsats for å avkrefte at det er hennes bruker? Vel, hadde dere trodd henne? Hun har jo tydeligvis vært og lest en del her inne siden hun kaller oss idioter og har bestemt at mistanke om at personer er aktive på KG er grunn nok til å kaste dem ut fra MFB. Hun har også fått med seg at denne "gudinne" utgir seg for å være henne, så jeg synes faktisk det er veldig rart at hun ikke har gått ut enten her eller på MFB (eller begge steder) og gitt beskjed om at hun ikke står bak profilen "gudinne". Det er jo mye mer ødeleggende for henne og MFB at folk tror hun oppfører seg helt rabiat på KG, enn at folk snakker om henne her inne. Dessuten ville det neppe vært noe problem for henne å kontakte moderatorene her inne og bedt om å fjerne brukerkontoen som gir seg ut for å være henne. Det er vel ikke lovlig å gi seg ut for å være andre. Derfor tenker jeg at noe skurrer veldig når hun er klar over denne brukerkontoens oppførsel og velger å ikke gjøre noe med det. Om hun hadde kommet inn hit, kontaktet moeratorer, og skrevet innlegg der hun frasier seg all befatning med gudinne-profilen, hadde jeg faktisk trodd henne mer enn det jeg gjør nå. Hun er veldig nøye på regler og kritikk ellers, så jeg synes det er veldig merkelig at en sånn type sverting av ryktet hennes har fått stått ubesvart fra hennes side. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. mars 2016 #4500 Del Skrevet 27. mars 2016 Men all ære til deg Nora for at du gidder å svare på masse spørsmål om Tanja og MFB her inne! Flesteparten av spørsmålene burde faktisk sjefen sjøl, Tanja, ha tatt seg bryet med å svare på da det er hennes gruppe og hun er en av dem som har best oversikt over regler og grunner til utkasting. Hun er jo også etter eget utsagn utdannet kommunikasjonsrådgiver så det burde jo være greit for henne å svare for seg selv og gruppa. Spesielt siden det er litt vanskelig for deg å svare på spørsmål som ikke du vet nok om, både fordi de ikke gjelder deg direkte men også fordi du ikke har vært admin lenge nok til å vite bakgrunnen for alt det vi lurer på. Takk for at du gidder, det står det faktisk respekt av! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg