Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det forsåvidt er mye gode forslag til påskeretter i påskemenyen deres (selv om jeg ville fulgt annen oppskrift og fremgangsmåte ofte), men som en sammensatt meny blir noe sånt alt for heavy for meg. Det er jo en smakssak, men store kjøttretter hver eneste dag i hele påska? Er det vanlig å spise så tungt? :ohmy:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut til at de skal kose seg i påska (refererer til den syke påskemenyen de har hopet i stand på bloggen). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, hun så jo i handlekurven og ble trist. Da bestemte hun seg for å starte gruppa.

Maten er druknet i sauser bestående av feite meieriprodukter. Lite variasjoner. Maten er rett usunn. Jeg har eks ikke sett en saus som eks er redusert. Det går an å lage mat uten alt dette fettet. Maten består av fett og karbohydrater . Tør ikke tenke på fettprosenten. Når du skal drive blogg om mat fra bunnen, så bør du i det minste ha kunnskapen om hva tallerken med mat skal bestå av. Mat fra bunn av, betyr å unngå farlig fett. Her er det motsatt. Det er skremmende at de ikke skjønner det selv

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det eneste bra med bloggen er Elisabeth sine oppskrifter. Hun virker ganske oppegående. Lurer på hva hun innerst inne tenker om denne måten å drive business? 🤔

Anonymkode: b4f2f...f3f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, estrella skrev:

Det jeg lurer på, ikke på en nedlatende måte, men helt oppriktig. Tanja sa hun startet gruppen med bakgrunn i at folk spiser usunt, mye ferdigmat. På bildene i bloggen ser jeg tallerker med lite grønt, max 1/4 og resten full av kjøtt (ofte rødt), potet/pasta/ris og mye saus. Det samsvarer ikke med å oppfordre til å spise sunnere. 

(Har spurt om dette via kommentar på bloggen. Så håper de svarer.) 

Si fra når du får svar da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilket bilde var det C hadde lagt ut dere snakket om?

Anonymkode: c5698...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket bilde var det C hadde lagt ut dere snakket om?

Anonymkode: c5698...52f

Lå under påskemat på fb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si fra når du får svar da

Jeg har egentlig mine tvil på at jeg får svar,men lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kurs?hvilke kurs?

Hun har flere ganger sagt at hun vil avholde kurs hjemme hos seg. Og at det er masse plass hos dem for de som vil være med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Ser at administrasjonen svarer at de kan ta på pm ang regler. Slike spørsmål bør være i forumet, så får alle svar. Det er et viktig tema, så det tar en ikke på pm.fatter de ikke det?

Senest i går svare admin  nei til en som ville ha oppskrift på pm. Jeg sender ikke pm, sa hun. Bare når det gjelder regler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, pelikanen skrev:

Ser at administrasjonen svarer at de kan ta på pm ang regler. Slike spørsmål bør være i forumet, så får alle svar. Det er et viktig tema, så det tar en ikke på pm.fatter de ikke det?

Senest i går svare admin  nei til en som ville ha oppskrift på pm. Jeg sender ikke pm, sa hun. Bare når det gjelder regler?

De kan gå glipp av et helt klikk da vøtt... 

Det er tydeligvis mange som lurer på regler. Så de hadde kommet veldig bra ut av det om de hadde latt ting være åpent. 

Mindre negativitet hadde det vært også. 

Rart de ikke ser det sel  at det er de som er kilden til diskusjoner. Andre medl.... Eeeh. ... gjester klarer å kommunisere helt fint. Hvis man ser bort fra noen få som ikke liker å bli rettet når de åpenbart tar feil da... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være utspekulerte for å få mest mulig klikk på bloggen. Alle som vil være med i konkurransen, MÅ inn på bloggen og kommentere der. Begrunnelsen til Gudinna er "Husk å kommentere på selve bloggen😊. Lettere å få dere som perler på en snor😀". Så å kommentere under innlegget på Facebook gjør det plutselig mer uoversiktlig? My ass... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke noen her please prøve å vinne den middagen? Skulle gjerne gjort det selv, men regner med at de kryssjekker(eventuelt ser i folkeregisteret) på hvem som er medlem i gruppen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cesil skrev:

Snakk om å være utspekulerte for å få mest mulig klikk på bloggen. Alle som vil være med i konkurransen, MÅ inn på bloggen og kommentere der. Begrunnelsen til Gudinna er "Husk å kommentere på selve bloggen😊. Lettere å få dere som perler på en snor😀". Så å kommentere under innlegget på Facebook gjør det plutselig mer uoversiktlig? My ass... 

Spoiler (jeg måtte sjekke), og de står iallfall ingenting mer på blogginnlegget enn at folk skriver navnet sitt i kommentarfeltet. Og en del, eh, diverse beskjeder om hva de vil prate om under middagsselskap. Leit at alle kommentarer må godkjennes først, ellers tror jeg det kommentarfeltet hadde blitt grådig vittig.

Mennehhh. Snedig, de er jo ikke helt veike heller; man får både klikk og kommentarer på denne måten. Siden MFB-bloggen også kommenterer tilbake på hver kommentar, får de faktisk dobbelt så mange som i utgangspunktet. Folk ser jo gjerne nærmere på slike innlegg, når man ser de på oversikten. 

Merkelig at konkurransen ikke har utdypt regler og forhold en må ta høyde for, i selve teksten om konkurransen. Vanligvis vil det jo stå ting som at ansatte (eller her, admins) ikke kan delta, da jeg har fått inntrykket av at det er tilfellet (Ns kommentar). Ser navnet til flere admins i begge kommentarfelt. Det er også kun nevnt i løpet av kommentarfelt på Facebook, at vedkommende ikke spanter reisekostnader. Besynderlig, jeg mener, med tanke på den nye (forsøket iallfall) profilen til gruppen/bloggen. 🤔

Tror Sraad har fått seg en konkurrent i clickbaitbonanza-overskrifter da. Blogg-Norge er så rævva, uuuhhhgggg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funfact: Jeg forsøkte å melde meg inn med en profil som ikke har bilde. Jeg fikk ikke komme inn og når jeg forsøkte å melde meg inn en gang til så sperret de meg slik at jeg ikke lenger får opp gruppa :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne være på kurs hos T. Kunne vært interessant det.

Tror vi har en del felles og kan bli skikkelige vakkerskatter etterpå også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor kommenterer de på hver eneste kommentar på bloggen? Ser jo helt teit ut...

Anonymkode: 97e7d...85a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror den konkurransen er avgjort allerede, slik at de velger ut en de ser har forsvart T tidligere. På den måten er de sikret på at det ikke vil dukke opp en muldvarp. Kan jo være at en av "muldvarpene" her inne utgir seg for å være enda en vakkerskatt som kan komme til å konfrontere oppførelen hennes.

Anonymkode: 8db6d...bcd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Stormborn88 skrev:

Funfact: Jeg forsøkte å melde meg inn med en profil som ikke har bilde. Jeg fikk ikke komme inn og når jeg forsøkte å melde meg inn en gang til så sperret de meg slik at jeg ikke lenger får opp gruppa :fnise:

Jeg ble blokkert første gang jeg søkte om medlemsskap. Visstnok fordi jeg hadde for ny og begrenset konto. Greit at de ikke ville slippe meg inn i vakkerskattverden men må de virkelig blokkere folk tvert? De er jo helt krakilske. Skulle tro de var redd for å bli smittet av et virus :rolleyes: 
Men helt greit asså, Mat fra grunnen er mye hyggeligere.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...