NumberSix Skrevet 20. mars 2016 #3881 Del Skrevet 20. mars 2016 Utrolig useriøs konkurranse. At vinneren må betale reise selv er jo helt idiotisk om vedkommende bor langt unna. Vinneren må vel kanskje betale hotell også da eller? Dette burde vært opplyst om i informasjonsposten på Facebook. Mulig det står mer informasjon på bloggen, men ikke søren om jeg klikker meg inn der! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 20. mars 2016 #3882 Del Skrevet 20. mars 2016 6 minutter siden, NumberSix skrev: Utrolig useriøs konkurranse. At vinneren må betale reise selv er jo helt idiotisk om vedkommende bor langt unna. Vinneren må vel kanskje betale hotell også da eller? Dette burde vært opplyst om i informasjonsposten på Facebook. Mulig det står mer informasjon på bloggen, men ikke søren om jeg klikker meg inn der! Alle bor langt unna. Hun bor jo langt inni svarteste skauen ved svenskegrensa. Hun kunne jo ha spandert overnatting i campinghytte på Montebello camping, i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3883 Del Skrevet 20. mars 2016 Synes Tanja får mye ufortjent kritikk her. Jeg hadde aldri forventet at hun skulle betalt reise og opphold. Hun virker mer ydmyk i tråden også, når en bruker omtaler henne som matdronning svarer hun Sitat Er ikke akkurat mat dronning 😅. Husmor som gjør så godt hun kan. Og jeg tror nok hun hadde servert god mat også, den isen hun legger ut ser fristende ut. Anonymkode: 9c2f8...a56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. mars 2016 #3884 Del Skrevet 20. mars 2016 23 timer siden, Fralle skrev: ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3885 Del Skrevet 20. mars 2016 Vet ikke hvor admin bor,men tviler på at en vinner blir en som bor 60 mil unna. Burde jo skrevet noe om det da. Jeg kunne jo ha skrevet på bloggen selv, men går ikke inn. Ved en eventuell middag hjemme hos admin ville jeg snakket om: 1. Kommunikasjon 2.Ydmykhet 3. Enkle tips med mat 4. Basickunnskap om mat Så da er det uaktuelt at jeg blir trukket ut Anonymkode: d8fcb...cf7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. mars 2016 #3886 Del Skrevet 20. mars 2016 1 time siden, Sly skrev: Alle bor langt unna. Hun bor jo langt inni svarteste skauen ved svenskegrensa. Hun kunne jo ha spandert overnatting i campinghytte på Montebello camping, i det minste. Tror jeg heller drar over grensa til Sverige enn å spise hos henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3887 Del Skrevet 20. mars 2016 9 minutter siden, Severus skrev: Tror jeg heller drar over grensa til Sverige enn å spise hos henne. Ja, og hadde kjøpt et par kg smågodis istedenfor den feite fæle salta maten. Anonymkode: 16e02...892 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3888 Del Skrevet 20. mars 2016 Å herregud så klein måte å skaffe klikk til bloggen! Anonymkode: 92316...641 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 20. mars 2016 #3889 Del Skrevet 20. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvor admin bor,men tviler på at en vinner blir en som bor 60 mil unna. Burde jo skrevet noe om det da. Jeg kunne jo ha skrevet på bloggen selv, men går ikke inn. Ved en eventuell middag hjemme hos admin ville jeg snakket om: 1. Kommunikasjon 2.Ydmykhet 3. Enkle tips med mat 4. Basickunnskap om mat Så da er det uaktuelt at jeg blir trukket ut Anonymkode: d8fcb...cf7 Den middagen ville jeg vært flue på veggen på, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3890 Del Skrevet 20. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud så klein måte å skaffe klikk til bloggen! Anonymkode: 92316...641 Ja ser Hu minner på å klikke på bloggen..... Anonymkode: d8fcb...cf7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3891 Del Skrevet 20. mars 2016 Syns de skulle begynne å skrive hvor mange prosent fett det er i maten. Anonymkode: d8fcb...cf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3892 Del Skrevet 20. mars 2016 Bare jeg som reagerer på c sitt bilde som er lagt ut for ca en time siden. Ligger under påskemat. Den ser helt for j.. ut. Mulig det er god mat, men det er nesten umulig å se hva det er. Du presenterer ikke sånn. Hverken på blogg eller fb. Anonymkode: d8fcb...cf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3893 Del Skrevet 20. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som reagerer på c sitt bilde som er lagt ut for ca en time siden. Ligger under påskemat. Den ser helt for j.. ut. Mulig det er god mat, men det er nesten umulig å se hva det er. Du presenterer ikke sånn. Hverken på blogg eller fb. Anonymkode: d8fcb...cf7 Oi, den var ikke helt heldig nei. Anonymkode: 9c2f8...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. mars 2016 #3894 Del Skrevet 20. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes Tanja får mye ufortjent kritikk her. Jeg hadde aldri forventet at hun skulle betalt reise og opphold. Anonymkode: 9c2f8...a56 Ikke som privatperson nei, men når man inviterer til konkurranse på en stor facebookgruppe i regi av gruppen og den tilhørende bloggen, så synes jeg hun burde ordnet en eller annen form for sponsing av reise og/eller opphold. Hvorfor skal man bruke masse penger på å få servert mat hjemme hos ei fremmed dame uti huttiheita? De fleste klarer vel enten å lage god mat selv eller så kjenner de noen som er flinke til å lage mat. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3895 Del Skrevet 20. mars 2016 Noen bør gi henne et hint. Som sagt før, de selv raserer siden. Anonymkode: d8fcb...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3896 Del Skrevet 20. mars 2016 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Ikke som privatperson nei, men når man inviterer til konkurranse på en stor facebookgruppe i regi av gruppen og den tilhørende bloggen, så synes jeg hun burde ordnet en eller annen form for sponsing av reise og/eller opphold. Hvorfor skal man bruke masse penger på å få servert mat hjemme hos ei fremmed dame uti huttiheita? De fleste klarer vel enten å lage god mat selv eller så kjenner de noen som er flinke til å lage mat. Det er på bloggen de inviterer. Merkeligste invitasjonen jeg har sett. Anonymkode: d8fcb...cf7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. mars 2016 #3897 Del Skrevet 20. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er på bloggen de inviterer. Merkeligste invitasjonen jeg har sett. Anonymkode: d8fcb...cf7 Ja så invitasjonen/konkurransen på facebookgruppa før jeg gikk inn hit. Det var ingen premie som fristet meg i hvert fall. Jeg tør vedde på at jeg klarer å lage minst like god mat selv og da gidder jeg ikke reise land og strand rundt for å få en middag hos ei fremmed dame fra facebook. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. mars 2016 #3898 Del Skrevet 20. mars 2016 Tror heller jeg tar meg en tur til en Michelin-restaurant istedet... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #3899 Del Skrevet 20. mars 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som reagerer på c sitt bilde som er lagt ut for ca en time siden. Ligger under påskemat. Den ser helt for j.. ut. Mulig det er god mat, men det er nesten umulig å se hva det er. Du presenterer ikke sånn. Hverken på blogg eller fb. Anonymkode: d8fcb...cf7 Synes mye av maten som blir lagt ut ikke ser så god ut. Svære biter med paprika eller noen tomater slengt ved siden av gjør at det ser så udelikat ut synes jeg. Anonymkode: a79b1...293 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 20. mars 2016 #3900 Del Skrevet 20. mars 2016 Det jeg lurer på, ikke på en nedlatende måte, men helt oppriktig. Tanja sa hun startet gruppen med bakgrunn i at folk spiser usunt, mye ferdigmat. På bildene i bloggen ser jeg tallerker med lite grønt, max 1/4 og resten full av kjøtt (ofte rødt), potet/pasta/ris og mye saus. Det samsvarer ikke med å oppfordre til å spise sunnere. (Har spurt om dette via kommentar på bloggen. Så håper de svarer.) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg