Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ingride skrev:

Her er screenshot fra appelsintråden :-)

http://imgur.com/6gSbl53
http://imgur.com/nCb0an2

Digger den siste kommentaren til admin på nederste linken. Først smil, så "Admin!!" :skratte:

11 minutter siden, Severus skrev:

Takk for all blodappelsin praten, nå har jeg denne sangen i hodet.

*asgeirs sang om blodappelsiner*

Haha, ja den sangen har jeg hatt på hjernen siden de diskuterte det i MFB og :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Cambria skrev:

Digger den siste kommentaren til admin på nederste linken. Først smil, så "Admin!!" :skratte:

De er jo som hunder som logrer og glefser samtidig! :ler:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Ardwinna skrev:

:rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg har hatt en sånn. Jeg har den ikke nå lengre for å si det slik! :Hehe: (Ikke at jeg er glad for det altså!) 

Synes hele gruppa er blitt dårligere etter de begynte med den bloggen. 
Linking til den bloggen i alle innlegg, enda flere dumme spørsmål (ja, jeg mener helt seriøst at hvor lenge man skal steke kyllingvinger og om blodappelsiner er farlige er dumme, og det står jeg pokker meg for!), og ikke minst; Enda mer frekkheter og spydigheter fra admin. 

"Sånn er det bare, så hvis du ikke klarer å gjøre sånn som vi har sagt bare fordi så er det like greit å bli kvitt deg :)

"Skulle vi lagt ned hele gruppa da heller, lille vennen?"

Men heldigvis er det enda flere som våger å protestere nå som det skal litt mer til før man blir kastet på huet og ræva ut. Den skal de ha tommel opp for! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du avslutter en setning med " lille vennen" så er det en hersketeknikk. Fy skamme seg.

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor folk kjøper ingredienser de ikke vet hva er for så å løpe inn på MFB og spørre hva de kan lage av det! Det er ikke pent å gjøre narr av folk, men hallo. "Seee jeg kjøpte en 500 grams pose med noe spennende rare greier på innvandrersjappa som jeg ikke aner hva er! Hva kan jeg lage av det?" :rolleyes:
En vakker dag ender noen opp med å kjøpe utenlandsk blomstergjødsel på pose eller noe og spørre på MFB hvilke spennede retter de kan lage med denne artige ingrediensen/indigriensen/IngridJensen!

Endret av Ardwinna
Bort med noen bokstaver som hadde sneket seg med uten lov.
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg fatter ikke hvorfor folk kjøper ingredienser de ikke vet hva er for så å løpe inn på MFB og spørre hva de kan lage av det! Det er ikke pent å gjøre narr av folk, men hallo. "Seee jeg kjøpte en 500 grams pose med noe spennende rare greier på innvandrersjappa som jeg ikke aner hva er! Hva kan jeg lage av det?" :rolleyes:
En vakker dager ender noen opp med å kjøpe utenlandsk blomstergjødsel på pose eller noe og spørre på MFB hvilke spennede retter de kan lage med denne artige ingrediensen/indigriensen/IngridJensen!

Forstår ikke helt dette jeg heller

Det har hendt at jeg har funnet en rar grønnsak eller noe annet spennende i innvandrersjappa her i byen, men da spør jeg hun som jobber der. Er rimelig sikker på at hun kan gi meg bedre forslag og tips enn de på MFB kan gjøre. 

Jeg kjøper jo ikke ting jeg ikke aner hva er eller hva det kan brukes til

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ardwinna skrev:

En vakker dag ender noen opp med å kjøpe utenlandsk blomstergjødsel på pose eller noe og spørre på MFB hvilke spennede retter de kan lage med denne artige ingrediensen/indigriensen/IngridJensen!

Hahahahaha XD

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mye som kan gjøres for at gruppa kan bli bra. Rart de får det til andre plasser . Jeg begynner å mistenke folk at de stiller dummeste spørsmål pga alle skrivingen på nett om denne gruppen? Det har ikke noe med matlaging å gjøre når 90 % av spørsmålene er idioti. Når du skal lage mat fra bunn av, så har du lært det elementære først. Det gjorde du fra du var liten. På skolen osv. Jeg skal ikke gjengi de dummeste, for å skjerme de det gjelder. Mfb er ei gruppe for å gi råd. Ang spørsmålet om den frosne kyllingen.....så burde de svart....det bør du ikke, for du ødelegger kyllingen  Du putter ikke frossen mat i steikovnen. Jeg har ikke sett noen av admin har svart på "vansjelige" spørsmål når det gjelder mat.. De kan svare på hiv i fløte....stek kyllingen....Og de skal drive matblogg? Da bør de ga kunnskap i bunn

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Wenda skrev:

Forstår ikke helt dette jeg heller

Det har hendt at jeg har funnet en rar grønnsak eller noe annet spennende i innvandrersjappa her i byen, men da spør jeg hun som jobber der. Er rimelig sikker på at hun kan gi meg bedre forslag og tips enn de på MFB kan gjøre. 

Jeg kjøper jo ikke ting jeg ikke aner hva er eller hva det kan brukes til

Ja det er vel det de fleste fornuftige folk gjør. Da slipper man jo også gjøre bomkjøp og brenne inne med noe helt ubrukelig.
Kanskje det er veldig YOLO å kjøpe spennende poser på utenlandske butikker :vetikke:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er skyldig i å kjøpe sære ting jeg ikke vet hva er, for så å Google meg frem til bruksområder etterpå. Er fryktelig treg til å utforske nye ting, så jeg starter i feil ende og kjøper først og undersøker etterpå. Har funnet mye spennende på den måten.

Anonymkode: 9c2f8...a56

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fått svar av Tine. http://m.imgur.com/TK0nakc

Anonymkode: ce259...409

Interessant. Nok et firma som kommer med motstridende utsagn til det som ble hevdet av MFBs såkalte eier. 
Pokker heller, skal man lyve, så får man i allefall legge seg litt i sælen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du avslutter en setning med " lille vennen" så er det en hersketeknikk. Fy skamme seg.

De eksemplene var satt på spissen. Men den ordlyden de bruker gjør at de like gjerne kunne skrevet det. Det lyser gjennom blunkesmileyene, rødmesmileyene, og sammenhengen de skriver i. 
Lille vennen er den underliggende betydningen av de smileyene. De gjør det bare på en måte som gjør at de unngår at den mest ihuga fanskaren får det med seg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er jo noen som ikke evner å tenke, se hva som egentlig blir " skrevet". Ikke tror jeg avsender ser det selv heller

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er skyldig i å kjøpe sære ting jeg ikke vet hva er, for så å Google meg frem til bruksområder etterpå. Er fryktelig treg til å utforske nye ting, så jeg starter i feil ende og kjøper først og undersøker etterpå. Har funnet mye spennende på den måten.

Jeg også :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Brimi skrev:

Jeg også :fnise:

Bra jeg ikke er alene. :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk enig med den ene admin (på den ene lenken) at det var mye spydigheter, men om vi tenker at det samme var spydig er noe helt annet :P 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Interessant. Nok et firma som kommer med motstridende utsagn til det som ble hevdet av MFBs såkalte eier. 
Pokker heller, skal man lyve, så får man i allefall legge seg litt i sælen. 

Pinlig. Atter en gang pinlig. Blir denne lagt ut på gruppa?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brimi skrev:

Jeg er faktisk enig med den ene admin (på den ene lenken) at det var mye spydigheter, men om vi tenker at det samme var spydig er noe helt annet :P 

Det var min tanke også. 
Den tråden ble slettet før jeg fikk sett den originale. Men noe sier meg at jeg ikke akkurat ser de samme spydighetene som de gjør :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, daemonia skrev:

Det var min tanke også. 
Den tråden ble slettet før jeg fikk sett den originale. Men noe sier meg at jeg ikke akkurat ser de samme spydighetene som de gjør :P

Så bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...