Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er så mange tinesider, så finner ikke. Hvor var du?

Jeg forsto i en tidligere tråd at bilde på focciabrød var tatt fra en annen side. Har det noe med tine saken å gjøre?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er der ennå, med annen FB-konto. :ninja:

Anonymkode: 8a428...c39

Med en annen fb-konto er jo forståelig, da har de jo ikke sett at det er du som har gjort det :P 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har likt kritikk både inne på gruppa, på Adams, jeg er på MFG og er enda ikke kastet ut fra MFB.. Føler jeg lever på tynn is her :ph34r:

Anonymkode: 998d4...ced

Dette er mindre forståelig, om jeg skal være ærlig. Men kanskje det er en start på forbedring vi ser? :) 

Lov å håpe ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elnah
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så mange tinesider, så finner ikke. Hvor var du?

Jeg forsto i en tidligere tråd at bilde på focciabrød var tatt fra en annen side. Har det noe med tine saken å gjøre?

https://www.facebook.com/tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
2 timer siden, Kraula skrev:

Mat fra bunnen har en Facebook-side med ca 700 +/- likes. Se der, ikke i gruppen eller bloggen, under besøkendes poster. :) 

Looooool glem det, den er slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, pelikanen skrev:
2 timer siden, Kraula skrev:

Mat fra bunnen har en Facebook-side med ca 700 +/- likes. Se der, ikke i gruppen eller bloggen, under besøkendes poster. :) 

Looooool glem det, den er slett

Jeg forsto ikke helt den der med fb.siden. er de en gruppe på 700?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Cambria skrev:

Angående Tine så sa faktisk ikke admin direkte at de henter inspirasjon fra hun og gruppa, men hun sa det ikke er en umulighet på bakgrunn av andre som henter inspirasjon fra hun og gruppa. 

Jeg synes ærlig talt at vi bør roe oss litt ned med å poste åpent på facebooksidene til andre merker. Jeg er kjempefor å sende dem en privat melding om saken, men synes det begynner å bli stygt når det skal postes på facebooksiden til for eksempel Tine på et så tynt grunnlag. Det er mye mer uthenging enn det er å opplyse om uredelighet fra admin. Vi må ikke glemme at vi ikke skal synke lavere enn den gruppen der, og vi er faretruende nærme dem nå synes jeg.

Jeg er helt enig, nå begynner dette bare å bli pinlig for oss. 

Anonymkode: 12d42...963

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Cambria skrev:

Angående Tine så sa faktisk ikke admin direkte at de henter inspirasjon fra hun og gruppa, men hun sa det ikke er en umulighet på bakgrunn av andre som henter inspirasjon fra hun og gruppa. 

Jeg synes ærlig talt at vi bør roe oss litt ned med å poste åpent på facebooksidene til andre merker. Jeg er kjempefor å sende dem en privat melding om saken, men synes det begynner å bli stygt når det skal postes på facebooksiden til for eksempel Tine på et så tynt grunnlag. Det er mye mer uthenging enn det er å opplyse om uredelighet fra admin. Vi må ikke glemme at vi ikke skal synke lavere enn den gruppen der, og vi er faretruende nærme dem nå synes jeg.

Det ble ikke skrevet noe navn da, og måten T skrev på så var det ganske åpenbart at det var dette hun mente. Så lenge man ikke har noe å skjule, så ser jeg ikke problemet med å ta det i offentlighet.

Anonymkode: ce259...409

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glidelås
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig, nå begynner dette bare å bli pinlig for oss. 

Anonymkode: 12d42...963

Tenkte det samme. Nå synker det lavt her, og jeg føler ikke for å være på noen sin side lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsto ikke helt den der med fb.siden. er de en gruppe på 700?

Om du søker på mat fra bunnen så tror jeg det kommer opp flere sider og grupper. Så da mener hun sikkert den som det er 700 i

Selv er jeg visst blokkert fra de fleste så får ikke søkt opp alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Greit nok, jeg ble kanskje litt ivrig. Det er slettet nå og heller sendt på pm til Tine.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cambria skrev:

Enig i denne nå. Saklig kritikk folkens!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj blei litt surr her siden svaret ditt kom inni siteringsfeltet.

Men jeg mener å huske at de har en sponsoravtale med noe som heter Pizzasteel, som er linket til i samme innlegget som avtalen med Adams matkasse. Også har det jo blitt skrevet her i tråden at de har en kampanjekode nå hos bl.a. Porsgrund porselen og Christiania glasmagasin.

9 minutter siden, Cambria skrev:

Enig. Jeg prøvde hvertfall å gjøre det klart at jeg mente å ta privat kontakt med disse firmaene, ikke offentlig, beklager om det ikke var tydelig nok.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok, jeg ble kanskje litt ivrig. Det er slettet nå og heller sendt på pm til Tine.

Flott.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra gjort! :tommelopp: Tenk å kunne ta til seg saklig kritikk og gjøre noe med det! Skulle vært flere som deg her i verden! ;)

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finner det ikke igjen på tine, så det tidligere. Er det slettet? :dry:

Anonymkode: d9fca...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempebra! :) Vi er flere som ble veldig ivrige, så du er ikke alene om det :)

@Auri jeg synes du var tydelig jeg :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bra flere sier det, men pass på at dette ikke blir en heksejakt, da, dere. 

Det kan umulig være veldig hyggelig å være Tanja akkurat nå, og det å vite at så mange har en agenda mot hennes måte å styre en facebookgruppe. For det er igrunn bare det det er, den ussel facebookgruppe. Greit at den drives litt merkelig, og vi kan diskutere det her, men å henge ut på alle mulige fora blir litt i drøyeste laget, i hvert fall for meg. Husk på at det er en person med følelser og tanker som sitter på andre enden, og som man sikkert vet på seg selv, så er det vanskelig å forholde seg rasjonell til kritikk, særlig i disse enorme mengdene som fremkommer her. Vi kritiserer jo ikke henne som person (bortsett fra noen innimellom, men det er ikke greit!), men hennes arbeid, men det er ikke alltid like lett å skille. Så husk på det!

Ellers; dette er skikkelig real popcornunderholdning. Digger det! 

Anonymkode: 6651a...86c

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er enig med deg. Hun er da ikke alene om å drive den? Så derfor skriver jeg mfb. Hun burde kanskje tenkt på det før? Vært litt mere ydmyk, stoppet opp og tenkt: er det noe rett i det som klages på? Tar alle feil, og det er jeg som har rett? Er det greit med noen småløgner? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...