Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at gudinnen har begynt å lage et nytt album i gruppen igjen.

Det vil si... hun lager et album med bilder, og lenker til bloggen i stedet for å skrive oppskriften.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen har rast nedover på blogglista, bra :) Fra 9de plass for ikke lenge siden og til 35 nå. 

Jeg har som sagt ikke noe problemer med at folk tjener penger på blogg, men det er måten T gjør det på som jeg er skikkelig i mot. 

Og de kommentarene fra T under Adams Matkasse er bare til å le seg skakk av :fnise:

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå inn på Facebook å les der, ingen sladding av navn heller da vet du ;-)

Anonymkode: 2ccc1...aba

Sant. Tenkte bare det var kjekt å ha om det skulle bli slettet. ;-) :-P

Anonymkode: a487d...a02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg, får nesten litt vondt av T, men som man reder ligger man. I dette tilfellet ligger hun ikke så veldig behagelig, skulle jeg tro.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, Northelia skrev:

Uffameg, får nesten litt vondt av T, men som man reder ligger man. I dette tilfellet ligger hun ikke så veldig behagelig, skulle jeg tro.

Det er den mangelen på ydmykhet som er den største feilen de gjør, tror jeg. 

Altså, det kan jo faktisk godt være at Adams får inspirasjon fra henne, men det kan også henne de får inspirasjon fra meg eller deg eller Hellstrøm, liksom, alt er like sannsynlig. 

Det er DET som er provoserende.

Anonymkode: a8294...a22

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er den mangelen på ydmykhet som er den største feilen de gjør, tror jeg. 

Altså, det kan jo faktisk godt være at Adams får inspirasjon fra henne, men det kan også henne de får inspirasjon fra meg eller deg eller Hellstrøm, liksom, alt er like sannsynlig. 

Det er DET som er provoserende.

Anonymkode: a8294...a22

Jeg er helt enig, altså. Tenker også at når Adams velger å la det stå i full offentlighet, så sier det sitt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fremdeles i spenning på svar fra T på det siste jeg da. Og sladd gjerne navnet på den nederste imguren (eller hva det heter) 😂 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også at vi bør gå etter sak og ikke person her!  Måten fb gruppa er drevet og etterhvert oppkoblingen mot blogg, er kritikkverdig, og de ansvarlige bør lære hvordan regler og lover gjelder,  men hadde de vært ærlige og fulgt gjeldende regler og vært litt ydmyke, kunne de gjort det meget bra!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun svarte skikkelig usaklig i tråden til Adams.. Måtte påpeke at vedkommende som stilte spørsmålet ikke var velkommen i gruppa? Det MÅ da ledelsen hos Adams kicke på? Spesielt da hun og flere ble kasta ut etter å ha stilt et kritisk spørsmål. Adams burde fjerne tilbudet på 20 % og gratis fruktkasse til MFB-"gjester". Det å fronte den barnehagementaliteten der ville ikke jeg gjort om jeg ville bli sett på som et seriøst foretak.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leste reglene der inne. Det er ikke lov å sperre for admin. Det vil føre til utestengelse. Hvordan vet de at de er utestengt da? Nå har jeg utestengt to av de pga jeg ikke orker maten. Syns det er greit å følge gruppa på fb. 

Anonymkode: 18ac8...a0a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Leste reglene der inne. Det er ikke lov å sperre for admin. Det vil føre til utestengelse. Hvordan vet de at de er utestengt da? Nå har jeg utestengt to av de pga jeg ikke orker maten. Syns det er greit å følge gruppa på fb. 

Kanskje det var det man skulle gjort for å fått informert de andre medlemmene om løgnene de kommer med? Blokkert alle admins og laget en tråd, med feks. skjermdumpen fra adams matkasse. Den ville neppe fått stå der altfor lenge, og man ville garantert blitt sparket ut idet det blir oppdaget, men noen ville nok fått det med seg...

Anonymkode: d3a25...073

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er mange som er kastet ut av gruppen der. Når du driver med uærlighet, da blir du opptatt av kritiske spørsmål. Sånt noe liker de ikke. Jeg sendte først mine spørsmål på pm. Svaret var noe sånn...det er helt frivillig å være i gruppa. Det er ikke svar. Så stilte jeg åpne spørsmål i gruppa. Da jeg mente de hadde intr.for flere. Jeg ble tvert kastet ut og sperret. Er greit å sende på pm,men da bør de svare..og gjøre noe med det. Viser seg i ettertid har flere spurt om det samme.

Du får ikke utviklet gruppen ned å kaste ut folk. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De kaster fortsatt ut folk..? Jaja, hvorfor ikke. Nå viser de uansett sitt sanne ansikt gjennom svarene på mattråden hos Adams. Hvordan er stemningen inne på selve gruppa?

Anonymkode: b1439...334

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De kaster fortsatt ut folk..? Jaja, hvorfor ikke. Nå viser de uansett sitt sanne ansikt gjennom svarene på mattråden hos Adams. Hvordan er stemningen inne på selve gruppa?

Anonymkode: b1439...334

God stemning, der. Spørsmål som Hva har dere på pizzan? Hei har så lyst å prøve å lage soppstuing,men hvilken mat brukes det til..? Har aldri spist det før heller.  og Finnes det rundstykker som har lettrømme i oppskriften ?

Så alt er ved det gamle.

Anonymkode: b1484...99b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pelikanen
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det var det man skulle gjort for å fått informert de andre medlemmene om løgnene de kommer med? Blokkert alle admins og laget en tråd, med feks. skjermdumpen fra adams matkasse. Den ville neppe fått stå der altfor lenge, og man ville garantert blitt sparket ut idet det blir oppdaget, men noen ville nok fått det med seg...

Bare bruke en annen fbkonto.

Sperret alle admin. Vi er da mangen her. Sendt de ut til ulike tider ....hohoho. alvor: jeg syns det er viktig at medlemmene får vite om dette. Eller vi kan sende de på pm til medl etterhvert som de dukker  opp der inne. Samtidig henvise de til kvg. Der de får henv til mat.....mat fra bunnen...og utkastene mdl

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet om de er kastet ut fra mfb, de som har skrevet inne på Adam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare bruke en annen fbkonto.

Sperret alle admin. Vi er da mangen her. Sendt de ut til ulike tider ....hohoho. alvor: jeg syns det er viktig at medlemmene får vite om dette. Eller vi kan sende de på pm til medl etterhvert som de dukker  opp der inne. Samtidig henvise de til kvg. Der de får henv til mat.....mat fra bunnen...og utkastene mdl

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går vel an å kopiere kommentarene på Adam å legge ut på blogg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...