Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke organisasjoner, kokker og kjendiser henter inspirasjon der inne? Vi fikk avkreftet Adam, er det flere?

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor hun moderatoren bare skrev "for noe tull"  og ikke noe mer. Burde gjerne utdype litt.. 

Anonymkode: 86357...037

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser på det som en " lidelse" når folk ikke "klarer" eller "forstår" at ting kan endres på.

Ser ei spurte om hun kunne bruke annen olje enn olivenolje i ciabattaen. Eller flytende margarin. Svaret som kom er: Nei, da får du rundstykker, så best du følger oppskriften.

Så hun svarer igjen, at hun skal dra å kjøpe olivenolje.

Sagt det før...skal du begi deg ut med å blogge om mat, komme med råd til folk, så bør du kunne faget ditt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men det er litt ekstra artig når folk driter seg ut selv. Hvorfor i alle verden påsto hun noe sånt når det er latterlig enkelt å sjekke opp om det stemmer eller ikke? Er hun så vant til at fansen inne på gruppa sluker alt rått, uansett? :rolleyes:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ikke noe galt, når det er mere trafikk her enn på mfb?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lurer på en ting. Hva er riktig..mat fra bunnen av, eller mat fra grunnen?

Mat fra bunnen, bunnen av hva da? Dypvannsfisk ? Fra grunnen....da starter vi fra begynnelsen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elnah
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på en ting. Hva er riktig..mat fra bunnen av, eller mat fra grunnen?

Mat fra bunnen, bunnen av hva da? Dypvannsfisk ? Fra grunnen....da starter vi fra begynnelsen?

Komplisert egentlig, selv sier jeg alltid fra bunnen men tror det er på grunn av dialekt. 

Fra grunnen gir meg assosiasjoner til avgrunn og grunna (sjøkanten/grunt hav) :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss her hadde jo tråden utviklet seg til rene thrilleren med gudinnen T i hovedrollen. Pinlig men gøy! :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Elnah skrev:

Komplisert egentlig, selv sier jeg alltid fra bunnen men tror det er på grunn av dialekt. 

Fra grunnen gir meg assosiasjoner til avgrunn og grunna (sjøkanten/grunt hav) :laugh:

Samme her. Jeg tenkte faktisk på dette idag, og jeg synes mat fra grunnen høres urkomisk ut fordi jeg tenker grunna :fnise:

I denne tråden har jeg forstått at det nok er forskjell med dialekt på dette. Mat fra bunnen er riktig å si for min del :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Jeg er kanskje litt late to the party, men fytti så mye *GULL* det har vært her i dag. :rulle:

Hm. Jeg har i grunn aldri lagt merke til at denne siden fantes:  https://www.facebook.com/Mat-fra-bunnen-339479396228903/ -- før bloggens tid har det da altså blitt postet "reklame" for gruppen her. Pussig at bloggen ikke pushes like hardt der som i gruppen egentlig. Man får jo ikke akkurat cash av å drive en gruppe med mange medlemmer (sånn egentlig). 

Kanskje de som allerede er kastet ut kan poste bildet med Adams Matkasse på den facebook-siden i stedet, så er det helt offentlig (selv om siden bare har typ 700 medlemmer da). Lurer på hvor lenge innlegget hadde fått ligge/sirkulere. :ph34r:

:nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja. I nattens mulm og mørke ble jeg visst kastet ut fra gruppa. Og sikkert blokkert også siden jeg ikke kan søke den opp lenger. Det var visst ikke lurt å oppfordre til åpenhet inne i kaketråden, eller heie fram Adams matkasse for at de deler inspirasjon :fnise: Jeg håper bare at folk legger merke til at vi "o store opprørere" blir fjernet sakte men sikkert og at de fortsetter å stille spørsmål. Men smart av dem å kneble motstanderne slik da, det skal de ha. 

Jeg reagerte på mye(!) i kommentarfeltet til nanbrødet som faktisk overrasker meg, og det var alle kommentarene om at folk rett og slett ikke bryr seg om hun driver med plagiat. Hva f...???? Er virkelig holdningene blitt slik at det er greit å stjele? Selv om en oppskrift ikke er beskyttet av åndeverksloven, så er i det minste bilder det, og de har de jo også forsynt seg grovt med. Men selv om en oppskrift ikke er beskyttet ved lov, så er det i mine øyne å faktisk stjele når du kopierer en (mange!) oppskrifter og utgir de for å være "forsket frem fra eget hode". Før en selv ble født. Jeg kan ikke så mye om reinkarnasjon, men kanskje den er inne i bildet her? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kokte vel litt i tråden nå fordi det er mange som har konfrontert T med løgnen hennes. Jeg er ikke med i den gruppen, har bare fulgt med i tråden her og sett screenshots og sånn. 

Men, nå er det jo litt oppvask i kommentarfeltet i en tråd på siden til Adams matkasse fordi hun der har blitt tatt med buksene nede. Så det kan hende det er litt høyere temperatur i selve gruppen også nå?

Jeg så ikke de siste innleggene her før tråden ble skjult, så jeg vet ikke hva som ble skrevet. Tenkte at det kanskje har noe med avsløring av løgn å gjøre siden du skriver om at det samme skjedde i Fotballfrue-tråden @Lafemmemauvaise 

Anonymkode: 3b9ba...9b4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://imgur.com/xZyJUH3 

Det var ganske flaut i går, ja.... 

Anonymkode: a487d...a02

Klarte ikke å lese teksten. Den var altfor liten :(

Anonymkode: c8109...186

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får opp forstørrelsesglass om man tar pilen over og kan trykke på og forstørre på datamaskin. Mulig det ikke funker på mobil.

Anonymkode: 0780b...72a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå inn på Facebook å les der, ingen sladding av navn heller da vet du ;-)

Anonymkode: 2ccc1...aba

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...