Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sier du det ja....jeg så på gruppen i dag at en spør om råd. Da svarer T at hun syns bakepulvermåten ikke var enkel

Anonymkode: d8fcb...cf7

Nei, men det var den hun sverget til tidligere når jeg leste innpå der. 

Godt at hun er så konsekvent da :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Til deg som er tøff nok til å ta dette opp med Adams matkasse,  all ære til deg!!

Anonymkode: 00d37...581

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Til deg som er tøff nok til å ta dette opp med Adams matkasse,  all ære til deg!!

Anonymkode: 00d37...581

Bra at det blir tatt opp, men er det farlig?

Anonymkode: a057c...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har stått frem for en god del av kvinneguidens brukere med fullt navn, for å kritisere noen som ikke tåler å bli kritisert. Jeg syns det står respekt av det.:blomst:

Anonymkode: d877a...8fb

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser inne på Adams at noen har skrevet der inne. Herregud, de må være flaue. Tatt på fersken, kledd naken. Løgn lønner seg ikke. Du vet....karma. løgn blir alltid oppdaget.pinlig

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA HA!! :laugh:  Kanskje de fra Adams matkasse er av de som slenger innom gruppa med spørsmål som "Hei, jeg har tre tomater, en brokkoli, en gammelost, biff, soyasaus, mango og ris. Hva kan jeg lage? " 

At Adams matkasse skal ha henta inspirasjon der inne var dagens store vits. Og strålende at det ble stilt spørsmål hos matkassa om det. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Egentlig rart ikke MFB har sponset Adams, siden det er fra T de har fått inspirasjonen:ler: "Liar, liar, pants on fire"

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser hun godeste skriver det skal komme bok etterhvert.. Spørs om noen forlag vil gi ut bok når det er så mye salt, fløte, rømme osv. 

Anonymkode: 97e7d...85a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne visst hvor mye de tjener på å reklamere for Adams matkasse (man får en gratis fruktkurv hvis man sier man er medlem i MFB). De får vel noe?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørs vel om de får noe nå lenger. Håper det blir tatt tak i!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke værre enn at noen her som er nattfugler venter til litt sent på kveld/ natt, for så å kommentere 3-4 tråder der inne med den screenshoten ;) (Ikke start ny, bare kommenter på allerede eksisterende)

Anonymkode: 8d4c0...c64

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener at det nylig ble sagt av admins(tror det var C) at den registrerte bedriften "Folkets mat fra bunnen" ikke var registrert på T, men på mannen hennes. Klarer ikke å finne det igjen, men på nett står vitterlig T oppført som styreleder og kontaktperson, og mannen bare som styremedlem?

Anonymkode: 7ed53...b3b

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Blir det snakket noe om dette på mfb?

Så flere svar av kg- brukere (regner jeg med) i Adams- tråden. Bra!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for sitat fra blogg/facebook, personidentifiserende skjermdump, spekulasjoner, latterliggjøring og hets.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke Paradise Hotel når denne tråden eksisterer, idag kom jeg til 10 sider med glede, latter og pinlige øyeblikk på vegne av T og MFB 😄

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan noen forklare meg kort hva dette dramaet mellom MFb og adams matkasse er forno??

Anonymkode: b4194...b03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare meg kort hva dette dramaet mellom MFb og adams matkasse er forno??

Anonymkode: b4194...b03

Noen påpeker at T's nanbrød oppskrift er så og si identisk med tine.no sin. T forteller at neida, hun har denne oppskriften fra eget hode. Litt krangel om hvor usansynlig det er at tine.no har brukt T sin oppskrift som inspirasjon, så sier T at joda. Det er mange organisasjoner, kokker og kjendiser som er på gruppa og bruker den som inspirasjon. Adams matkasse er en av dem. Noen spør Adams matkasse på facebook om det stemmer at de får oppskriftene sine fra mfb. Det avkrefter Adam og crewet. Kleint

Anonymkode: ca5ce...ac4

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...