ElectricScum Skrevet 15. mars 2016 #3521 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) 52 minutter siden, Severus skrev: Så dere hun som har laget en svær posjon lasagnesaus, med 2.5 kg ketchup oppi. Stemmer ikke. Hun har brukt 2,5kg boks med hakkede tomater. Hun har faktisk et komma i setningen: " ...1 stor boks hakka tomater 2,5 kg, ketshup, stangselleri..." Det er en stor porsjon, men ingen av oss her vet hvor mange som skal servere. Endret 15. mars 2016 av ElectricScum 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3522 Del Skrevet 15. mars 2016 2 minutter siden, ElectricScum skrev: Stemmer ikke. Hun har brukt 2,5kg boks med hakkede tomater. Hun har faktisk et komma i setningen: " ...1 stor boks hakka tomater 2,5 kg, ketshup, stangselleri..." Det er en stor porsjon, men ingen av oss her vet hvor mange som skal servere. Det hørtes bedre ut 😊 Anonymkode: 7b5ca...ed8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2016 #3523 Del Skrevet 15. mars 2016 Dere vet den sursøt sausen til T som hun hevder å ha funnet opp? Den fillipinske stemoren min som knapt nok kan et ord norsk, har brukt samme oppskrifta i årevis. Fra før mat fra bunnen eksisterte også. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3524 Del Skrevet 15. mars 2016 8 minutter siden, ElectricScum skrev: Stemmer ikke. Hun har brukt 2,5kg boks med hakkede tomater. Hun har faktisk et komma i setningen: " ...1 stor boks hakka tomater 2,5 kg, ketshup, stangselleri..." Det er en stor porsjon, men ingen av oss her vet hvor mange som skal servere. "1 stor boks hakka tomater 2,5 kg" gir ingen mening med mindre 1 boks veier 2,5 kg.. Anonymkode: 1cc78...5f3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 15. mars 2016 #3525 Del Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "1 stor boks hakka tomater 2,5 kg" gir ingen mening med mindre 1 boks veier 2,5 kg.. Anonymkode: 1cc78...5f3 https://svg.beta.mve.no/skinnfri-hele-tomater-2-6kg-eldorado.html 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3526 Del Skrevet 15. mars 2016 Er de smarte, så skiller de fb og blogg. Mfb på Facebook, er blitt en tulleside. Når folk legger ut bilder og oppskrift av mat, så er det helt greit at folk spør ang retten osv. Det som skjer der inne er at siden blir sammen ned med : jeg har en liter melk,hva kan jeg bruke den til.? Eller: kan jeg bruke tørrgjær, for jeg har ikke fersk gjær. Eller kam jeg bruke sitron, for jeg har ikke lime. Dette er sånt folk kan Google seg frem til. Så må de slutte å skrive at det er min oppskrift. Det er ikke noe som heter det. Så bør man sette ærlighet først. Skal man drive blogg, så bør man beherske skrivekunst. (Jeg gjør det ikke)se bort fra 16 åringer som starter en rosablogg om krigåfredåsånt, så forventes det mere. Og har du en blogg om et tema, så bør du beherske det, og det gjelder iallefall mat. At du har laget mat i 25 år er ikke et kvalitets eller kunnskapsbevis. Det holder sikkert til familie og venner,men nå skal det duge på en blogg. Jeg holder på det, at du skal ha kunnskap om mat, det skal være variert, og ikke minst...den skal være sunn. Eks er om noen påpeker saltet, så svares det at hun liker at maten er salt. Det holder ikke. I går spør en hva HP saus er, og hun svarer Chilisaus. Flere sier etterpå, at det er det ikke. Hun viste ikke hva hun skulle kalle den. I UK, så er den sausen vanligere enn ketsjup, og et must til egg og bacon. Hun kunne lest på flasken. Noen ba om bilde av flaske. Hadde hun faktisk HP i huset? Så er det variasjon. Det er stappe, kylling,pasta....og til de grader druknet i saus. Har sett en fiskerett siden jeg ble medlem. Og den var overkokt. Noe man ser på bildet. Siden jeg begynte på dette svaret, ser jeg at Adams matkasse har svart. Hvorfor lyver de om sånne ting? Så var det folkeregisteret....de sprer så mye løgner....skjønner de ikke at folk lurer på hva som rører seg i hodet på de? Alle kritikk blir fjernet. Forstår de ikke at kritikk kan være skjerpende for de? De bør lære seg kommunikasjon. Leste i går at de hadde kunnskap om det også..... Anonymkode: d8fcb...cf7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3527 Del Skrevet 15. mars 2016 30 minutter siden, Adelia skrev: Den er der enda Takk! Er bare jeg som er elendig til å lete Anonymkode: d877a...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 15. mars 2016 #3528 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Nå er det ei som lurer på hvor hun får kjøpt jern så hun kan lage belgiske vafler... Skulle tro 90% av "gjestene" der inne aldri har hørt om google. Eller vært i en kjøkkenutstyrbutikk Endret 15. mars 2016 av Lurvetjofsa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elnah Skrevet 15. mars 2016 #3529 Del Skrevet 15. mars 2016 33 minutter siden, Severus skrev: Dere vet den sursøt sausen til T som hun hevder å ha funnet opp? Den fillipinske stemoren min som knapt nok kan et ord norsk, har brukt samme oppskrifta i årevis. Fra før mat fra bunnen eksisterte også. Artig nok så er det samme oppskrift min mor har brukt i 30 år og vel så det. Blir dårlig av å finne ut at mamma er en oppskriftstyv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3530 Del Skrevet 15. mars 2016 Noen som har lagt det ut på Tine sine sider å spurt dem om den oppskriften? Kan jo ta hun i enda en løgn da 😂 Anonymkode: d8576...825 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 15. mars 2016 #3531 Del Skrevet 15. mars 2016 Noen som har delt det bildet (Adams matkasse) inne på mfb? Sykt nysgjerrig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 15. mars 2016 #3532 Del Skrevet 15. mars 2016 Ikke foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 15. mars 2016 #3533 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg ler og ler av at hun tror at Adam blir inspirert av salt, fett, rømme, ost, mel og gjær 😂😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3534 Del Skrevet 15. mars 2016 Ååå, for et trainwreck! Synd jeg ikke har tid til å sitte på nett i kveld! *ler og ler* Anonymkode: e2608...0a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3535 Del Skrevet 15. mars 2016 27 minutter siden, MalloryK skrev: Ikke foreløpig Jo jeg gjorde, men det ble sletta etter to sekunder og jeg ble sletta som medlem Anonymkode: 1e802...59e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3536 Del Skrevet 15. mars 2016 Hvor finner jeg det adams matkrise har skrevet. ? Jeg ser ikke noe på siden deres. Hvor? Kanskje jeg ikke ser det på mobil? Skal uansett sende de mail når jeg kommer hjem. Om det er ennå et påfunn full av løgn fra mfb sin side, så håper jeg Adam tvinger de til å skrive sannheten . Som sagt,må komme meg hjem. I mellomtiden har jo mfb tid til å svare selv. Anonymkode: d8fcb...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3537 Del Skrevet 15. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner jeg det adams matkrise har skrevet. ? Jeg ser ikke noe på siden deres. Hvor? Kanskje jeg ikke ser det på mobil? Skal uansett sende de mail når jeg kommer hjem. Om det er ennå et påfunn full av løgn fra mfb sin side, så håper jeg Adam tvinger de til å skrive sannheten . Som sagt,må komme meg hjem. I mellomtiden har jo mfb tid til å svare selv. Anonymkode: d8fcb...cf7 Sorry. Ikke matkrise, men matkasse . Anonymkode: d8fcb...cf7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #3538 Del Skrevet 15. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner jeg det adams matkrise har skrevet. ? Jeg ser ikke noe på siden deres. Hvor? Kanskje jeg ikke ser det på mobil? Skal uansett sende de mail når jeg kommer hjem. Om det er ennå et påfunn full av løgn fra mfb sin side, så håper jeg Adam tvinger de til å skrive sannheten . Som sagt,må komme meg hjem. I mellomtiden har jo mfb tid til å svare selv. Anonymkode: d8fcb...cf7 Anonymkode: a057c...7cd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 15. mars 2016 #3539 Del Skrevet 15. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner jeg det adams matkrise har skrevet. ? Jeg ser ikke noe på siden deres. Hvor? Kanskje jeg ikke ser det på mobil? Skal uansett sende de mail når jeg kommer hjem. Om det er ennå et påfunn full av løgn fra mfb sin side, så håper jeg Adam tvinger de til å skrive sannheten . Som sagt,må komme meg hjem. I mellomtiden har jo mfb tid til å svare selv. Anonymkode: d8fcb...cf7 Det ligger inne på visitor post 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elnah Skrevet 15. mars 2016 #3540 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) 3 timer siden, Adelia skrev: Haha, at det går an! Vi skulle egentlig ha spammet gruppa med det her bildet http://m.imgur.com/exHxjbF Vi har alltids dette bildet hvis noen har problemer med å se det på FB- siden til Adam Endret 15. mars 2016 av Elnah Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg