Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Virker ikke som om Tanja forstår at det hun skriver/driver med ikke bare er synlig for det fåtallet av de som er aktive på gruppen, men utrolig mange andre tause medlemmer, og ikke minst folk som kommer over bloggen. Det samme gjelder tråden her: Det er for det fleste de samme medlemmene som skriver her inne, men det er jo utrolig mange flere som leser uten å kommentere i tråden. Hun forstår ikke hvor mange som får det(gruppe/blogg/tråden her) med seg rett og slett.

Blir helt flau.

Anonymkode: 86357...037

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en tidligere i tråden som mente at Tanjas nan-brød var mer eller mindre identiske med noen hun hadde funnet på en blogg. Denne ligner faktisk enda mer, om en i tillegg leser fremgangsmåten.... http://www.tine.no/oppskrifter/bakst/brod-og-rundstykker/nanbr%C3%B8d-med-yoghurt

Unntaket er jo at hun ikke skriver at det skal være Tine-produkter...

Anonymkode: 7ed53...b3b

Jeg er relativt sikker på at Tine har hatt denne oppskrifta i et hefte for lenge siden. Du vet et av de som man kan ta på butikken. Tror modern hadde et med gjærbakst fra dem.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

HAHAHAHA! Jeg gapskratter så jeg lurer på om jeg blir seksuelt opphisset av dette. Hvis ikke, så har jeg fått urinlekkasje. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som det har blitt kommentert før; frekkhetens nådegave! Prøve å legge ut tilsvaret på nytt i MFB? Evt.kommentere der hun sier at Adams har hentet inspo fra henne? Jeg får ikke gjort det selv, er ikke gjest lenger. (om noen gjør det, pliiiis legg ut bilde..)

Anonymkode: d877a...8fb

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

HAHAHAHA! Jeg gapskratter så jeg lurer på om jeg blir seksuelt opphisset av dette. Hvis ikke, så har jeg fått urinlekkasje. :rulle:

Jeg også, det er bare å begynne med bekkenbunnstrening 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig stille der nå. Har de kanskje satt på at alle innlegg må godkjennes først?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, MalloryK skrev:

Det er veldig stille der nå. Har de kanskje satt på at alle innlegg må godkjennes først?

Nja, det er vel heller kanskje det at folk er ferdige på jobb/på vei hjem/i middagslagingen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MalloryK skrev:

Helt sikkert, for å sikre at ingen poster det om Adams matkasse :fnise:

Seriøst, this made my day. Jeg går konstant rundt og fniser nå. Morsomte jeg har sett på VELDIG lenge.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elnah
9 minutter siden, MalloryK skrev:

Jeg kan teste, har et helt legitimt spørsmål å stille for en gangs skyld :fnise:

Oppdatering; Ikke noe godkjenning på gang der i gården ;)

Endret av Elnah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja, det er vel heller kanskje det at folk er ferdige på jobb/på vei hjem/i middagslagingen?

Nei, hallo, lizza. De har jo fulltidsjobb med gruppa, de har jo tross alt over 70 000 (tause) gjester. Dersom Adams hadde sagt de VAR inspirert av MFB, så hadde de nok vist aktivitet!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere hun som har laget en svær posjon lasagnesaus, med 2.5 kg ketchup oppi.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Severus skrev:

:overrasket::spy:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Har 1 liter melk som må brukes, hva kan jeg lage?"

Men kjære deg, er du seriøs????

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Severus skrev:

Er det sant?!? :spy: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Wenda skrev:

Er det sant?!? :spy: 

Ja, æresord mor og far i døden å alt det der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
29 minutter siden, Poppie skrev:

"Har 1 liter melk som må brukes, hva kan jeg lage?"

Men kjære deg, er du seriøs????

Vafler? Pannekaker? Grøt? SO MANY POSSIBILITES.Er ikke rart damen blir rådvill og må spørre om hjelp.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har Adams slettet kommentaren sin? Finner den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har Adams slettet kommentaren sin? Finner den ikke.

Den er der enda :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Severus skrev:

Ja, æresord mor og far i døden å alt det der.

Men alltså...hvorfor?? Jeg bruker ikke engang 2,5 kg knuste tomater og tomatpure til sammen engang. En vanlig porsjon så bruker jeg vel MAX 400 gram knuste tomater og kanskje et par teskjeer tomatpure (om jeg har sistnevnte)

Altså..2,5 kg er jo minst 4 ganger mer enn hvajeg bruker av kjøtt i en normal mengde med lasagne. Tror ikke jeg har brukt i nærheten av så mange kilo av noe som helst engang når jeg har laget mange porsjoner med lasagne for å fryse ned :sjokk: 

Og hvorfor bruke ketchup i det hele tatt? Selv har jeg aldri i mitt liv brukt det i lasagne. Har en flaske steviasøtet ketchup i kjøleskapet. Jeg tror jeg bruker ca 1 teskje av den 2-3 ganger pr mnd når jeg skal lage dressing :ler:

Endret av Wenda
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...