Gjest StripeyPanda Skrevet 11. mars 2016 #3361 Del Skrevet 11. mars 2016 Ser dere hvitløkstråden? Ei som langer ut mot Gudinna og deres måte å tjene penger på bloggen på!http://imgur.com/SyZiGbx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #3362 Del Skrevet 11. mars 2016 Den er allerede slettet ser jeg.... Anonymkode: 7ed53...b3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StripeyPanda Skrevet 11. mars 2016 #3363 Del Skrevet 11. mars 2016 1 minutt siden, StripeyPanda skrev: Ser dere hvitløkstråden? Ei som langer ut mot Gudinna og deres måte å tjene penger på bloggen på!http://imgur.com/SyZiGbx Og der var kommentaren slettet ja. Tok ikke lange tiden..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 11. mars 2016 #3364 Del Skrevet 11. mars 2016 3 minutter siden, StripeyPanda skrev: Ser dere hvitløkstråden? Ei som langer ut mot Gudinna og deres måte å tjene penger på bloggen på!http://imgur.com/SyZiGbx Wow! Der er det et medlem som er sletta alt kan jeg tenke meg. Men tror hun overdriver litt mtp reklame, siden reklamen på bloggen i hovedsak kommer fra blogg.no og ikke er noe de velger. Er vel også en av grunnene til at de på topplista får penger for å være der av blogg.no? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #3365 Del Skrevet 11. mars 2016 Har de så dårlig ryggrad, at de sletter kritikk? De bør stå for det de gjør. Håper alle her inne går inn og stillet kritiske spørsmål. Anonymkode: d8fcb...cf7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 11. mars 2016 #3366 Del Skrevet 11. mars 2016 5 minutter siden, Cambria skrev: Wow! Der er det et medlem som er sletta alt kan jeg tenke meg. Men tror hun overdriver litt mtp reklame, siden reklamen på bloggen i hovedsak kommer fra blogg.no og ikke er noe de velger. Er vel også en av grunnene til at de på topplista får penger for å være der av blogg.no? De som ligger på bloggen og mellom innlegg ja. Men ikke alt de får sponset. Det har ikke blogg.no noe med å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2016 #3367 Del Skrevet 11. mars 2016 Var på fb. Der var det 40% på eks porsgrunn sin nettbutikk. Hva da? Gå inn på bloggen....fy fan ...tror de folk er idioter? Ja. Noen forstår jo aldri dette. Og hvorfor skal jeg gå inn der. Til bords-butikkene har stort sett porsgrunn til 50 % hele året. De butikkene fins over hele landet. Anonymkode: d8fcb...cf7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 12. mars 2016 #3368 Del Skrevet 12. mars 2016 Oppskrift på ostesmørbrød. Wow. Mat fra bunnen når stadig til nye kulinariske høyder. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 12. mars 2016 #3369 Del Skrevet 12. mars 2016 1 time siden, StripeyPanda skrev: Ser dere hvitløkstråden? Ei som langer ut mot Gudinna og deres måte å tjene penger på bloggen på!http://imgur.com/SyZiGbx Ikke overraskende at det ble slettet. Nord-Korea får konkurranse på sensur-fronten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 12. mars 2016 #3370 Del Skrevet 12. mars 2016 Enkelt og greit: Forbrukerombudets sider og meld i fra. Legg gjerne ved skjermdump, slik at det ikke er mulig å ettermerke/slette gjeldende innlegg i ettertid. Hvis man lenker til et blogginnlegg som inneholder reklame, spons e.l., så SKAL dette gjøres oppmerksom på i samtlige formidlinger av blogginnlegget på sosiale media (foruten blogg, også Facebook, Instagram, Twitter osv.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 12. mars 2016 #3371 Del Skrevet 12. mars 2016 5 timer siden, Kraula skrev: Oppskrift på ostesmørbrød. Wow. Mat fra bunnen når stadig til nye kulinariske høyder. Kommer jo litt an på da jeg har en hel bok som kun har forskjellige oppskrifter på ostesmørbrød 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3372 Del Skrevet 12. mars 2016 Det var da veldig til hvor mye de pusher det sponsede innlegget med 40%. Kan se i kommentarene at bare i dag har de bumpet det hele 3 ganger (to admins). Tidligere ser du at det har blitt bumpet maaaaange ganger av både den ene og den andre adminen, og gudinna selv. Anonymkode: 1fcc2...25e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 12. mars 2016 #3373 Del Skrevet 12. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var da veldig til hvor mye de pusher det sponsede innlegget med 40%. Kan se i kommentarene at bare i dag har de bumpet det hele 3 ganger (to admins). Tidligere ser du at det har blitt bumpet maaaaange ganger av både den ene og den andre adminen, og gudinna selv. Anonymkode: 1fcc2...25e Koden genererer vel litt cash og gjør de ettertrakted for andre merker. Dessuten vil jo ethvert klikk på bloggen sikre at de holder plasseringen sin. Jeg ville gjort akkurat det samme hvis jeg hadde en så stor blogg og facebookgruppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 12. mars 2016 #3374 Del Skrevet 12. mars 2016 28 minutter siden, S00l skrev: Koden genererer vel litt cash og gjør de ettertrakted for andre merker. Dessuten vil jo ethvert klikk på bloggen sikre at de holder plasseringen sin. Jeg ville gjort akkurat det samme hvis jeg hadde en så stor blogg og facebookgruppe. Jeg tenker at det da er greit å være ærlig om planene sine istedet for å over lengre tid bedyre at hun ikke tjener noenting på gruppa og at den kun er for å dele oppskrifter med hverandre. Det er på grensen til villedende markedsføring. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3375 Del Skrevet 12. mars 2016 Ikke engang vinmonopolet eller taxfree har lov til å legge ut bilder av flaskene. Da vil jeg tro at bilde av en likørflaske går som reklame for alkohol. Anonymkode: ebce5...1ed 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3376 Del Skrevet 12. mars 2016 Hahaha, ja særlig... "Nei det er da dere som tjener på dette, vi får bare en liten slant. Og stakkars vi jobber like mye med gruppa og bloggen som folk med vanlige jobber gjør!" http://imgur.com/Zfjdrbp Anonymkode: 59752...71c 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3377 Del Skrevet 12. mars 2016 Hvis de bruker like mye tid på bloggen og gruppa som på en "vanlig" jobb - hvorfor i allverden er de ikke ute i arbeidslivet da? Skulle jo tro de maktet det og da, om de kan jobbe fulltid med dette... Anonymkode: ff467...912 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3378 Del Skrevet 12. mars 2016 Ja særlig. En av Norges beste bloggere, bruker ikke så mye tid engang. Skulle vist hva vi tjener penger dette....så en skrev lengre oppe her. Jeg er kastet ut, etter kritiske spørsmål så får ikke sett. Dere som er så kritiske, hvorfor spør dere ikke på fb? Anonymkode: d8fcb...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3379 Del Skrevet 12. mars 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja særlig. En av Norges beste bloggere, bruker ikke så mye tid engang. Skulle vist hva vi tjener penger dette....så en skrev lengre oppe her. Jeg er kastet ut, etter kritiske spørsmål så får ikke sett. Dere som er så kritiske, hvorfor spør dere ikke på fb? Anonymkode: d8fcb...cf7 Fordi de vil ikke bli kastet ut, som du selv er blitt. Anonymkode: b46ff...cf4 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #3380 Del Skrevet 12. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke engang vinmonopolet eller taxfree har lov til å legge ut bilder av flaskene. Da vil jeg tro at bilde av en likørflaske går som reklame for alkohol. Anonymkode: ebce5...1ed Det er fordi det blir reklame, vinmonopolet og taxfreen tjener penger på salget. Her er forresten første artikkel jeg har sett om påskevin, ble publisert i dag - med både bilder og navn på vinen: http://www.ba.no/vin/mat-og-drikke/paske/godt-i-glasset-til-paskematen/s/5-8-301818 - BA tjener ikke penger på det, dermed er det helt lovlig. Anonymkode: 86357...037 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg