daemonia Skrevet 10. mars 2016 #3301 Del Skrevet 10. mars 2016 8 minutter siden, knallerter skrev: Latterliggjøring er vel det samme som mobbing .. Nedsettende ting om andre mennesker . Ennå dere kjenner de ikke engang . Nettmobbing er blitt en ny trend Kom gjerne med eksempler på hvor noen her har mobbet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3302 Del Skrevet 10. mars 2016 11 minutter siden, knallerter skrev: Latterliggjøring er vel det samme som mobbing .. Nedsettende ting om andre mennesker . Ennå dere kjenner de ikke engang . Nettmobbing er blitt en ny trend Er enig i at noen går litt langt her ja, men mye av det som kommenteres her er faktisk viktig å ta opp! Kostholdsråd, reklamemerking og opphavsrett /kreditering for. eks! Anonymkode: 00d37...581 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. mars 2016 #3303 Del Skrevet 10. mars 2016 Letterliggjøring og mobbing er ikke det samme. Når du er i tvil, sjekk ordboka. Latterliggjøring kan være en del av mobbing, men er ikke det samme. Ingen henges ut med navn, med visse unntak av admins som frivillig har valgt en offentlig rolle. Det går på sak, ikke person, og dermed er det ikke mobbing. Å være kritisk og å mobbe er to forskjellige ting, selv om mange sliter med å forstå det... latterliggjøre latterlig|gjøre verb gjøre latterlig, gjøre til latter, gjøre narr av mobbe mobbe v1 særlig om gjeng, flokk: bruke fysisk eller psykisk vold mot en enkelt; plage (II), erte, tyne 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3304 Del Skrevet 10. mars 2016 Smågodtdiskusjonene er vel så langt fra mat fra bunnen en kommer. Greit nok å irritere seg over at noen kjøper så mye at ikke alle får, men det kan en poste andre steder. Anonymkode: 3640e...422 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 10. mars 2016 #3305 Del Skrevet 10. mars 2016 Ei som skriver "fikk ikke kjøpt tomt overalt." Det er veldig trist å høre at tomtene overalt er utsolgt. Huff og huff! Skrivefeil og dårlig språk er nå én kilde til underholdning, men tegnsetting er heller ikke til å kimse av! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3306 Del Skrevet 10. mars 2016 http://imgur.com/a/jCoW1 Jeg syns ikke det er så rart at folk reagerer på at det hovedsaklig legges ut oppskrifter med store mengder smør, fløte, salt etc - det hjelper ikke at slike oppskrifter er det som er populært, når du setter opp at inspirasjonen din er hvor usunt folk lever i hverdagen pga ferdigmat... Det blir dobbeltmoralsk slik jeg ser det. De siste par dagene har det jo rauset på med oppskrifter på frityrstekt mat på bloggen. (Som BTW det hadde vært mer interessant å se antallet lesere for om disse ikke hadde blitt "tvunget" inn der via linker i gruppa.) Anonymkode: ff467...912 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 10. mars 2016 #3307 Del Skrevet 10. mars 2016 Hva er egentlig den greia med å legge rå kjøttdeig direkte på pizzaen? Hadde aldri hørt om det før jeg så det i den gruppa, da virket det nesten som det var jeg som var rar som stekte kjøttdeigen først. Må da bare bli bløtt og ekkelt? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 10. mars 2016 #3308 Del Skrevet 10. mars 2016 9 minutter siden, venus_ skrev: Hva er egentlig den greia med å legge rå kjøttdeig direkte på pizzaen? Hadde aldri hørt om det før jeg så det i den gruppa, da virket det nesten som det var jeg som var rar som stekte kjøttdeigen først. Må da bare bli bløtt og ekkelt? Kjøttdeigen blir stekt når du steker resten av pizzaen. Den blir saftigere hvis du ikke dobbeltsteker den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 10. mars 2016 #3309 Del Skrevet 10. mars 2016 2 minutter siden, Chiubi skrev: Kjøttdeigen blir stekt når du steker resten av pizzaen. Den blir saftigere hvis du ikke dobbeltsteker den. Har aldri hatt problem med at kjøttdeigen blir tørr..? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3310 Del Skrevet 10. mars 2016 De ligger høyt oppe på blogglisten på blogg.no nå. Gratulerer Hjerteinfarkt og overvekt neste! Anonymkode: d877a...8fb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 10. mars 2016 #3311 Del Skrevet 10. mars 2016 1 time siden, venus_ skrev: Hva er egentlig den greia med å legge rå kjøttdeig direkte på pizzaen? Hadde aldri hørt om det før jeg så det i den gruppa, da virket det nesten som det var jeg som var rar som stekte kjøttdeigen først. Må da bare bli bløtt og ekkelt? Jeg er vandt med det samme som deg. Venninner også gjør det på denne måten. Jeg har aldri prøvd å legge rå kjøttdeig på pizzaen da, så jeg aner ikke hvordan det blir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 10. mars 2016 #3312 Del Skrevet 10. mars 2016 47 minutter siden, The Silence skrev: Jeg er vandt med det samme som deg. Venninner også gjør det på denne måten. Jeg har aldri prøvd å legge rå kjøttdeig på pizzaen da, så jeg aner ikke hvordan det blir. Jeg så en venninne legge rå kjøttdeig på pizzaen i strimler og det var veldig godt! Gjør det selv også nå ikke uvanlig altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3313 Del Skrevet 10. mars 2016 Har sett på ulike oppskrifter som blir lagt ut. Vel, bloggen kan bli bra, men det er et stk igjen. Mat fra bunnen, er ofte sunn mat. Her er alle retter pumpet opp med meieriprodukter. Hvorfor ? Alle sauser er med jevning. Du trenger ikke det om du bruker meieriprodukter. Det går i kylling,pasta...iallefall er det noe som er smurt inn i meieriprodukter. Hvor mange porsjoner er oppskriften til? Jeg tittet innom nå. Det slurver hele tiden. Skal bloggen nå opp, så trenger de å skjerpe seg. Det var noe påskegodt for 2. En delt appelsin,med en appelsinbit, regner med at det er krem, og raspet sjokolade. 1. Du serverer ikke appelsinen med merkelappen på. Som gjest, ville jeg tenkt at denne er ikke vasket.Da hadde de sett den. Iallefall når de tok bildet. 2. Hvordan skal vi spise denne halve appelsinen ?sånn den er servert? Den som er innenfor skallet,et ikke løsnet. Så da er den lille biten øverst for to? 3. Jeg jobber på kjøkken Anonymkode: d8fcb...cf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 10. mars 2016 #3314 Del Skrevet 10. mars 2016 Hva skjer med å ikke ha stor bokstav i overskriften på bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 10. mars 2016 #3315 Del Skrevet 10. mars 2016 Altså, de drinkglassene til Camilla er som tatt ut fra et strippested i USA. Skaff dere litt finere glass, kopper, asjetter og bestikk, maten og det maten blir servert på ser ut som et takras. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3316 Del Skrevet 10. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De ligger høyt oppe på blogglisten på blogg.no nå. Gratulerer Hjerteinfarkt og overvekt neste! Anonymkode: d877a...8fb Skal ikke se bort i fra at de kan takke denne tråden for det. Anonymkode: 54500...399 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 10. mars 2016 #3317 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke se bort i fra at de kan takke denne tråden for det. Anonymkode: 54500...399 Tror du? Jeg har ikke vært innom engang selv ennå, og hører de som har vært innom ikke akkurat er fristet til gjentagelse. Jeg har mer tro på at det er teppebombingen med blogglinker i så og si alle innlegg på FB-gruppa som har skylda, gitt. Endret 10. mars 2016 av hulderjenta skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. mars 2016 #3318 Del Skrevet 10. mars 2016 Lurer på om tilhørerskaren til O Store T er klar over hvor mange penger hun kommer til å tjene hvis hun havner helt på topp på blogglista. Ser det var ei som reagerte på et nytt sponsorsamarbeid og kommenterte noe i den duren at hun trodde ikke det var fortjeneste som skulle ligge bak gruppen MFB. T svarte at å nei, hun tjente bare en pitteliten sum på spons hun, det var jo bare for å gjøre gjestene en tjeneste at hun gikk inn i det samarbeidet, det er jo gjestene som tjener på det, og ikke hun...... Altså, hvor lettlurte tror T at folk er egentlig?? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 10. mars 2016 #3319 Del Skrevet 10. mars 2016 Den 8. mars 2016 at 14.05, AnonymBruker skrev: Det er itte bære bære. Anonymkode: 16e02...892 Je sier det samma sjøl, reint skafte urå nå :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #3320 Del Skrevet 10. mars 2016 3 timer siden, OppNedPåAlt skrev: Jeg så en venninne legge rå kjøttdeig på pizzaen i strimler og det var veldig godt! Gjør det selv også nå ikke uvanlig altså. Skal jeg ha kjøttdeig over osten har jeg den alltid rå, ante ikke at folk hadde den på stekt Men har jeg kjøttdeigen under osten i god 80-talls stil er den stekt. Anonymkode: f2933...931 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg