Mousj Skrevet 8. mars 2016 #3241 Del Skrevet 8. mars 2016 33 minutter siden, Kraula skrev: Leste om en kake, den hørtes ganske digg ut, helt til jeg så bildet.. http://imgur.com/v2DJBpW Kan du være så snill å si at dette er et : Seee så grusomt det ble... Hva har jeg gjort feeeeil, innlegg, og ikke et skryteinlegg...? (Mousj krysser forsiktig fingre, -fordi begge deler er like sannsynlig.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 8. mars 2016 #3242 Del Skrevet 8. mars 2016 31 minutter siden, Wenda skrev: Eeeh, hva er det der Det er en oreo og sjokoladeterte med salt og jordbær. Høres jo sykt digg ut, men med frosne jordbær endte det opp med å se ut, ehm, som en bakteriekoloni. Tror biologien har skada meg ass. Smaker nok veldig digg, men det var rett og slett et... erhm, uheldig bilde. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 8. mars 2016 #3243 Del Skrevet 8. mars 2016 Et øyeblikk siden, Mousj skrev: Kan du være så snill å si at dette er et : Seee så grusomt det ble... Hva har jeg gjort feeeeil, innlegg, og ikke et skryteinlegg...? (Mousj krysser forsiktig fingre, -fordi begge deler er like sannsynlig.) Neida, hun har kommentert selv at det ble seende litt ulækkert ut (i kommentarene) på grunn av frosne jordbær, men at den smakte veldig godt da. Jeg ville heller prøvd en gang til ass. Bare en liten digresjon, håper hun kokte jordbærene før hun satt de på kaken, siden man skal koke frosne bær fra utlandet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. mars 2016 #3244 Del Skrevet 8. mars 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, den typen plate. Hun (moren) mener platen bare skal tas ut for tannpuss, altså at han skal spise med den i. Høres grusomt ut, husker jeg begynte å spise med min i en gang, var ekkelt. De første dagene etter jeg fikk streng eller hadde stammet den gikk det stort sett i yoghurt og loff husker jeg. Anonymkode: 1fc9b...17c Spørs hvilken plate det er snakk om. Ene datteren min har ei slags skinne/plate over tennene i underkjeven, den platen skal bare av når hun pusser tennene (og platen såklart). Den er så og si tett, så mat setter seg ikke noe særlig fast under den. Så det kan nok stemme det som moren til den gutten skriver, at hun har fått beskjed fra tannlegen at den bare skal av når tennene pusses. (og ja, det var et helvete for jentungen de første dagene med spising! Alt var vondt og maten ramlet ut... Men det gikk seg til) Jeg synes tvertimot at det er unødvendig av andre "gjester" på MFB å sette spørsmålstegn ved hva tannlegen har sagt. Ser at hun som opprettet tråden flere ganger presiserer at tannlegen har sagt at platen skal være inne hele tiden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 8. mars 2016 #3245 Del Skrevet 8. mars 2016 1 minutt siden, skruf skrev: Spørs hvilken plate det er snakk om. Ene datteren min har ei slags skinne/plate over tennene i underkjeven, den platen skal bare av når hun pusser tennene (og platen såklart). Den er så og si tett, så mat setter seg ikke noe særlig fast under den. Så det kan nok stemme det som moren til den gutten skriver, at hun har fått beskjed fra tannlegen at den bare skal av når tennene pusses. (og ja, det var et helvete for jentungen de første dagene med spising! Alt var vondt og maten ramlet ut... Men det gikk seg til) Jeg synes tvertimot at det er unødvendig av andre "gjester" på MFB å sette spørsmålstegn ved hva tannlegen har sagt. Ser at hun som opprettet tråden flere ganger presiserer at tannlegen har sagt at platen skal være inne hele tiden. Shit ass, kjipt for han! Men følelsen av pene tenner når man er ferdig er grådig deilig da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 8. mars 2016 #3246 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Nå når det var snakk om uappetittlige sjokoladegreier så dukka denne opp. Greit nok at sjokoladefondant skal være flytende i midten, men denne så virkelig ikke digg ut. http://imgur.com/mc82QiC Endret 8. mars 2016 av KristineS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3247 Del Skrevet 8. mars 2016 Husk at det ikke er liv å stjele bilder a' Uansett om det er dårlige amatørbilder fra MFB eller proffe bilder av en proff fotograf Anonymkode: f1250...498 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. mars 2016 #3248 Del Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, Kraula skrev: Ææææhæhæhæhæ. Noen har lagt ut en oppskrift hvor de har en hel tube med baconost i, i tillegg til en boks 'creme fraish' (sic). Vet man ikke skal se æsj til andres mat, men ble bittelitt dårlig her jeg sitter. At det går an å være så usunn. Med alt det fettet de får i seg, kommer kolesterol-nivået til å gi legene sjokk engang i fremtiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 8. mars 2016 #3249 Del Skrevet 8. mars 2016 2 minutter siden, Honey Dew skrev: At det går an å være så usunn. Med alt det fettet de får i seg, kommer kolesterol-nivået til å gi legene sjokk engang i fremtiden Fett er ikke noe problem. Problemet er vel heller kombinasjonen av fett, salt og karbohydrater. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 8. mars 2016 #3250 Del Skrevet 8. mars 2016 21 minutter siden, KristineS skrev: Nå når det var snakk om uappetittlige sjokoladegreier så dukka denne opp. Greit nok at sjokoladefondant skal være flytende i midten, men denne så virkelig ikke digg ut. *snipp!* Haha! Oida. Det var.. Oisann. Tips for å ikke få innlegg slettet: gå til imgur.com (uten å logge inn), last opp bildet, gi oss lenken. Vips! Deling uten at moderator sletter. <3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3251 Del Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, Kraula skrev: Ææææhæhæhæhæ. Noen har lagt ut en oppskrift hvor de har en hel tube med baconost i, i tillegg til en boks 'creme fraish' (sic). Vet man ikke skal se æsj til andres mat, men ble bittelitt dårlig her jeg sitter. Jeg er en skikkelig hedonist i matveien, særlig når det kommer til fett. Men dette fikk til og med meg kvalm. Usj. Anonymkode: 92839...6b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3252 Del Skrevet 8. mars 2016 1 minutt siden, Kraula skrev: Haha! Oida. Det var.. Oisann. Tips for å ikke få innlegg slettet: gå til imgur.com (uten å logge inn), last opp bildet, gi oss lenken. Vips! Deling uten at moderator sletter. <3 Det blir fortsatt stjeling av bilder Men om hun tar screenshot av hele siden så er saken anderledes Anonymkode: f1250...498 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. mars 2016 #3253 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en skikkelig hedonist i matveien, særlig når det kommer til fett. Men dette fikk til og med meg kvalm. Usj. Anonymkode: 92839...6b7 De glemte jo fløten! Og jarlsbergen!! Hva skjer??? Endret 8. mars 2016 av skruf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 8. mars 2016 #3254 Del Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, KristineS skrev: Nå når det var snakk om uappetittlige sjokoladegreier så dukka denne opp. Greit nok at sjokoladefondant skal være flytende i midten, men denne så virkelig ikke digg ut. http://imgur.com/mc82QiC Yay for link! :D 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3255 Del Skrevet 8. mars 2016 2 timer siden, skruf skrev: Spørs hvilken plate det er snakk om. Ene datteren min har ei slags skinne/plate over tennene i underkjeven, den platen skal bare av når hun pusser tennene (og platen såklart). Den er så og si tett, så mat setter seg ikke noe særlig fast under den. Så det kan nok stemme det som moren til den gutten skriver, at hun har fått beskjed fra tannlegen at den bare skal av når tennene pusses. (og ja, det var et helvete for jentungen de første dagene med spising! Alt var vondt og maten ramlet ut... Men det gikk seg til) Jeg synes tvertimot at det er unødvendig av andre "gjester" på MFB å sette spørsmålstegn ved hva tannlegen har sagt. Ser at hun som opprettet tråden flere ganger presiserer at tannlegen har sagt at platen skal være inne hele tiden. Skjønner faktisk veldig godt at folk stusser litt på det og spør, for jeg har som sagt aldri hørt om noen som beholder platen på under måltider. Så vidt jeg vet, med mindre de har forandret platene helt siden jeg sluttet med det for 8 år siden, er de platene man bruker oppe ikke tette, plasten er i to deler som er festet sammen med noen metallbiter på midten. Det kunne jo godt hende hun ikke hadde fått det med seg, eller misforstått... Fikk også beskjed om at min skulle være på hele tiden, bortsett fra når jeg skulle spise eller pusse tennene. Anonymkode: 1fc9b...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. mars 2016 #3256 Del Skrevet 9. mars 2016 4 timer siden, Kraula skrev: Leste om en kake, den hørtes ganske digg ut, helt til jeg så bildet.. http://imgur.com/v2DJBpW Denne lignet mistenkelig på kaka jeg lagde i helga; Men min så hakket mer appetittelig ut enn MFB-versjonen, selv om den ikke ble like fin som på filmen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 9. mars 2016 #3257 Del Skrevet 9. mars 2016 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Denne lignet mistenkelig på kaka jeg lagde i helga; Men min så hakket mer appetittelig ut enn MFB-versjonen, selv om den ikke ble like fin som på filmen Olala! Var den digg? Den høres ganske digg ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. mars 2016 #3258 Del Skrevet 9. mars 2016 4 minutter siden, Kraula skrev: Olala! Var den digg? Den høres ganske digg ut. Den var mektig men god! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. mars 2016 #3259 Del Skrevet 9. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner faktisk veldig godt at folk stusser litt på det og spør, for jeg har som sagt aldri hørt om noen som beholder platen på under måltider. Så vidt jeg vet, med mindre de har forandret platene helt siden jeg sluttet med det for 8 år siden, er de platene man bruker oppe ikke tette, plasten er i to deler som er festet sammen med noen metallbiter på midten. Det kunne jo godt hende hun ikke hadde fått det med seg, eller misforstått... Fikk også beskjed om at min skulle være på hele tiden, bortsett fra når jeg skulle spise eller pusse tennene. Anonymkode: 1fc9b...17c Hvis du leser i den tråden så ser du flere som beskriver at de heller ikke skulle fjerne platen utenom Så jeg tror ikke min datter eller den guttungen det er snakk om på tråden er enestående i sitt slag. Men det er forskjellige typer plater mot forskjellige behandlingsmetoder. Min eldste datter hadde og regulering, hun hadde plate helt på slutten for at tennene ikke skulle skli på plass, og den platen måtte hun bare bruke som et absolutt når hun skulle sove. Utenom det kunne hun bruke den ellers også, det var det optimale, men hun kunne regulere mere selv på dagtid. Mens minsten igjen har et helt annet behandlingsopplegg mot ei helt annen problemstilling. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulf Skrevet 9. mars 2016 #3260 Del Skrevet 9. mars 2016 Herregud, det er ei helt vanlig potetstappe! http://imgur.com/LXl9Oyn 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg