Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist
11 minutter siden, knallerter skrev:

Masse skrivefeil ..  Og jeg hadde ikke laget dette og en trenger ikke sitte i en gruppe og bare skal google hele tiden :)  
Lage en gooogle/baksnakke gruppe . på fb . da vel

Og poenget ditt var? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, knallerter skrev:

Bleklager at jeg brøt meg inn i tråden din . jeg får ikke kommentert eller kommer inn i andre tråder for å svare 
Trenge litt info hvordan jeg gjør det 

Skjønner ikke hva du snakker om her 

Skal du kommentere så er det jo bare å trykke i svarboksen, skrive og så trykke på Send inn svar 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forgiftet med natriumklorid tror jeg.

Anonymkode: 16e02...892

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

http://imgur.com/zxmGxL1

Der var det jammen meg en gjest som var frekk nok til å spørre om oppskriften var fra en annen sin blogg - det var den jo seff ikke....

Men jeg syns jammen oppskrift og fremgangsmåte er fryktelig lik på denne her. (om enn en annen blogg en det gjesten refererer til.)

http://piaskitchen.com/2014/01/06/sellerirotsuppe/

Anonymkode: ff467...912

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://imgur.com/zxmGxL1

Der var det jammen meg en gjest som var frekk nok til å spørre om oppskriften var fra en annen sin blogg - det var den jo seff ikke....

Men jeg syns jammen oppskrift og fremgangsmåte er fryktelig lik på denne her. (om enn en annen blogg en det gjesten refererer til.)

http://piaskitchen.com/2014/01/06/sellerirotsuppe/

Anonymkode: ff467...912

Det er tross alt Trine som har kopiert dem må skjønne :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Oj. Dramapost nå, ei som etterlyser en bedre gruppe... 

Anonymkode: d0d34...47d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan finner man denne gruppa?

Anonymkode: 647c1...3b7

Søker på facebook. 

Anonymkode: 71b21...104

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle ønske folk beskjærer bilder før de legges ut. Trenger ikke være flink på data for å gjøre det. Dessuten bruker de fleste mobil, og det et enkelt

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du lager en suppe. La oss si selleri da.....de er story sett like. 

Jeg har sett en oppskrift av meg på nett. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oj. Dramapost nå, ei som etterlyser en bedre gruppe... 

Anonymkode: d0d34...47d

Hva skjedde? Finner ikke innlegget. 

Anonymkode: 86357...037

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for sitat hentet fra facebookside/blogg, personhets og spekulasjoner.

- Pavilion, mod

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd å lage noen av oppskriftene der? Har vært medlem en stund nå, men enda er ikke det særlig mye som har fristet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er noen der som spør om oppskrift på pizzadeig, det finnes sikkert mangfoldige tusen pizzadeigoppskrifter hvis man bare gidder å google det. Eventuelt hvis man tenker seg litt godt om kan man sikkert tenke seg frem til at det stort sett er mel, gjær, salt og vann.

Anonymkode: 1fc9b...17c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer på om de andre administratorene er programforpliktet til å kun lage mat fra bloggen? Siden de i "Dagens middagstråd" alltid lager mat derfra... 

Anonymkode: 7f316...d28

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
9 timer siden, venus_ skrev:

Noen som har prøvd å lage noen av oppskriftene der? Har vært medlem en stund nå, men enda er ikke det særlig mye som har fristet. 

Nei, man bader i Dødehavet, man spiser det ikke.

Hva skjedde med den overivrige testadminen egentlig?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, man bader i Dødehavet, man spiser det ikke.

Hva skjedde med den overivrige testadminen egentlig?

Må bare le av at det i det hele tatt er noe som heter testadmin.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, venus_ skrev:

Jeg har prøvd en i dag. Ikke spør hva som gikk av meg, for jammen om jeg vet. Spørsmålet jeg sitter igjen med er egentlig: er det veldig forskjell på teskje-mengde og teskje-mengde? Det er jo kun det som kan forklare hvorfor jeg måtte spe sausen TO ganger etter at den var ferdig "krydret". Nå har jeg kjøpt måleskjeer, så mine teskjeer i sausen er "riktige" per definisjon. Og - yikes!

Oppskriften var ostesaus, pasta og bacon. Nå er jeg sur fordi bare fløten og osten kom på over hundre kroner, og maten var helt... blæh. Jeg er ikke kresen, og med det mener jeg at jeg godt kan spise mat som ikke akkurat er det beste jeg vet hvis det er ordentlig mat. Men dette var ille. Og noe så mektig! Et lass parmesan, en hel boks mascarpone OG fløte, jeg skjønte jo at det ikke akkurat var helsekost, men det var altfor tungt. En spiseskje sitron (sto ikke definert om det skulle være zest eller saft eller hva, så jeg gikk for saft) er ikke akkurat nok til å balansere, og når det var ispedd en teskje pepper og en teskje salt, så er det egentlig et under at jeg ikke har fått hjerteinfarkt i kveld.

Fant oppskriften på bloggen (linket fra facebook), screenshottet den, for jeg kommer av prinsipp aldri til å generere leserklikk der mer enn den ene gangen, så jeg husker ikke hva gourmetmåltidet ble kalt og har ikke tenkt å sjekke det.

Anonymkode: ee49d...69e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i den tid jeg gikk omkring og tilfeldigvis dultet innom Matfrabunnen, denne forunderlige facebookgruppa som ingen forlater før han har fått merker av den ...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...