Hattivatti Skrevet 30. januar 2016 #2281 Del Skrevet 30. januar 2016 4 minutter siden, Auri skrev: Offisielt? Nei. I virkeligheten? Vel... Omtrent alle som var medlem begge steder ble kastet ut fra MFB. Fordi MFG ble starter av folk i denne tråden. Stemmer. En venninne av meg som aldri har "satt sin fot" på KG, ble også kastet ut fra MFB når hun ble medlem i MFG. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 30. januar 2016 #2282 Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg er med i begge 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 30. januar 2016 #2283 Del Skrevet 30. januar 2016 2 timer siden, The Silence skrev: Stemmer. En venninne av meg som aldri har "satt sin fot" på KG, ble også kastet ut fra MFB når hun ble medlem i MFG. Så i gruppa at det var en som fikk beskjed om å holde seg på KG der hun hørte hjemme. Men eneste kjennskap hun hadde hit var fra treff på Google. De er så paranoide der inne! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2284 Del Skrevet 31. januar 2016 Når jeg meldte meg inn så jeg regelen at en ikke kan være med i andre matgrypper. Ingen som kan svare på hvorfor de har den regelen? Jeg følger mange matblogger....en del matsider på face osv. Nå ble jeg kastet ut av andre grunner. Jeg stilte spørsmål. Fikk ikke svar. Mat fra bunnen...javel fiskepinner da eller? Anonymkode: d8fcb...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2285 Del Skrevet 31. januar 2016 4 timer siden, Lileep skrev: Ikke bare en.. men iallefall 5 Er dere sikker på dette? Da bør de gjøres oppmerksom på det. Helt ille hvor de herjer med folk. Adams matkrise bør bli gjort oppmerksom på hvor dårlig reklame det er for de dette Anonymkode: d8fcb...cf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2286 Del Skrevet 31. januar 2016 Den Friday, January 29, 2016 at 23.56, Ardwinna skrev: Åhåhå, takk! Jeg skulle akkurat til å kommentere det! Akkurat den klødde jeg etter å "hakke ned på" De vet null og niks. De bare plukker ut noen som er medlemmer begge steder og dikter opp skremselspropaganda om at de vet hvem vi er på KG og at de kan bevise det Jeg venter i spenning på når de finner ut at jeg er ei slem KG-kjerring og hiver meg ut til vill applaus og simultanorgasme i admingruppa. Tipper det er så enkelt som ip adressen? Nå har jeg opprettet falsk profil på mfb...rett navn på de andre matgrupper Anonymkode: d8fcb...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2287 Del Skrevet 31. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere sikker på dette? Da bør de gjøres oppmerksom på det. Helt ille hvor de herjer med folk. Adams matkrise bør bli gjort oppmerksom på hvor dårlig reklame det er for de dette Anonymkode: d8fcb...cf7 Det er ikke fem, det er fire. Jeg sjekket tidligere i kveld. Det er bare å søke på admins fra MFB i medlemslista til MFG. Anonymkode: 8300e...517 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2288 Del Skrevet 31. januar 2016 Skal vi alle gå inn og stiller dummeste spørsmål i morgen? Samtidig stiller spørsmål om hvorfor vi ikke kan være med i andre grupper? Face og nettet er fylt av matgrypper. ...skal vi gjøre det? I morgen kveld fra Kl 19.jeg blir med Anonymkode: d8fcb...cf7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 31. januar 2016 #2289 Del Skrevet 31. januar 2016 Den 29. januar 2016 at 22.31, Marimba skrev: Fant denne inne på veggen til MFB. Har veldig lyst til å kommentere under med alle punktene de har glemt. Innmeldelse i gruppen "Mat fra Grunnen" Mistanke om aktivitet på Kvinneguiden Kritikk Flere? - Spørre om hvorfor det ikke er lov med link 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 31. januar 2016 #2290 Del Skrevet 31. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dere sikker på dette? Da bør de gjøres oppmerksom på det. Helt ille hvor de herjer med folk. Adams matkrise bør bli gjort oppmerksom på hvor dårlig reklame det er for de dette Anonymkode: d8fcb...cf7 Ja jeg har selv sjekka, for jeg lurer på hva agendaen deres er. Hvem bør gjøres oppmerksom på det? Jeg har allerede spurt sjefen sjøl om hvorfor så mange er medlem av MFG fra hennes adminstab, men det svarer hun selvfølgelig ikke på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2291 Del Skrevet 31. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tipper det er så enkelt som ip adressen? Nå har jeg opprettet falsk profil på mfb...rett navn på de andre matgrupper Anonymkode: d8fcb...cf7 Ip adressen? Hvor skal MFB få tak i ip adressene til folk? Meg bekjent så leverer hverken facebook eller kvinneguiden fra seg ip-adresser. Det er nok bare det at de sammenligner medlemmene i MFG med de i MFB, iallfall i begynnelsen. Nå begynner MFG å bli såpass stor at det krever vel litt arbeid? Anonymkode: 2e53e...4d1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2292 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg føler at MFB er samlested for mange som egentlig ikke kan lage mat, har lite klasse og ser på fiskepinner med litt saus og revet gulrot som gourmet måltid. Bildene er dårlige, ting ser slurvete og veldig ekkelt ut. Litt mindre sofistikerte paletter og mennesker for å si det pent. Men MFG igjen digger jeg ❤️😍👍🏾 Anonymkode: 334bc...a25 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2293 Del Skrevet 31. januar 2016 Herregud. Folk suger. Dette er hentet fra en tråd hvor noen spør om hvor man får tak i gåselever i Oslo-området. Noen skriver "håper de slutter å selge/lage foie gras". Så kommer dette... Trådstarter: Hvorfor det? Gåselever er jo kjempegodt! Dyrerettighetsentusiast: Fordi dyrene mishandles på det groveste. Fra dyrevern.no: "Foie gras, også kalt "gåselever", produseres gjennom alvorlig dyremishandling. Fuglene tvangsfôres på brutalt og smertefullt vis, slik at de får sykelig stor lever. Norge forbyr tvangsfôring, men tillater likevel både import og salg av foie gras."Det er derfor de fleste dagligvarekjeder har stoppet salg av det, og flere restauranter ikke lenger tilbyr det. Trådstarter: Det er jo synd at dyrene mishandles. Men jeg kommer ikke til å slutte å kjøpe det uansett. Anonymkode: 1fcc2...25e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2294 Del Skrevet 31. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Folk suger. Dette er hentet fra en tråd hvor noen spør om hvor man får tak i gåselever i Oslo-området. Noen skriver "håper de slutter å selge/lage foie gras". Så kommer dette... Trådstarter: Hvorfor det? Gåselever er jo kjempegodt! Dyrerettighetsentusiast: Fordi dyrene mishandles på det groveste. Fra dyrevern.no: "Foie gras, også kalt "gåselever", produseres gjennom alvorlig dyremishandling. Fuglene tvangsfôres på brutalt og smertefullt vis, slik at de får sykelig stor lever. Norge forbyr tvangsfôring, men tillater likevel både import og salg av foie gras."Det er derfor de fleste dagligvarekjeder har stoppet salg av det, og flere restauranter ikke lenger tilbyr det. Trådstarter: Det er jo synd at dyrene mishandles. Men jeg kommer ikke til å slutte å kjøpe det uansett. Anonymkode: 1fcc2...25e Fulgt opp av et bilde fra noen andre, ooooog trådstarter svarer: "Slutter ikke å kjøpe gåselever når jeg er i utlandet uansett." Sjarmis. Anonymkode: 1fcc2...25e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 31. januar 2016 #2295 Del Skrevet 31. januar 2016 6 timer siden, Lileep skrev: Da har noen meldt seg ut.. sist jeg sjekka så stoppa jeg da jeg fant 5 stykker men bryr meg ikke egentlig, bare lurer på hvorfor de føler at de må ha muldvarper i gruppa MFG, hva er planen egentlig? For å kunne plukke ut hvem som er medlemmer begge steder så de kan kaste ut dobbeltløperne, og for å prøve å finne noe å ta gruppen for så de kan komme løpende inn hit og hevne seg. Så langt har de jo ikke vært veldig entusiastisk så det er nok neppe av oppriktig interesse. Men all PR er god PR Den diskusjonen om gåselever viser at de burde tenke på andre viktigere ting å ha regler om enn tidsfrist for innlegg uten oppskrift o.l. Tragisk at enkelte kan sitte og spise et produkt av groteskt dyreplageri med god samvittighet! "Nei jeg bestemmer selv hva jeg skal spise, så jeg nekter å slutte å spise fettlever fra ihjelfora gås!" Snakker om å være trassig! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #2296 Del Skrevet 31. januar 2016 Æsj, nå ble jeg kvalm. Har en boks gåselever i kjøleskapet, som vi fikk i gave. Den skal kastes! Anonymkode: 3967a...f73 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 31. januar 2016 #2297 Del Skrevet 31. januar 2016 Ikke kast den! Du gjør hvertfall ikke den gåsa en tjeneste ved å bare kaste den, da har den gjennomgått tortur for ingenting. Man skal ikke kaste fullt brukbar mat. Gi den heller bort til noen andre om du ikke vil bruke den selv. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. januar 2016 #2298 Del Skrevet 31. januar 2016 Det er i det minste mer mat og mindre prat, på MFG. Jeg får mer ut av den gruppa, enn jeg får av MFB 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. februar 2016 #2299 Del Skrevet 1. februar 2016 Nå holdt jeg på å si ifra til ei som steker vårruller i frityrolje på stekepanna, at hun burde heller bruke rein rapsolje å ikke frityr fordi det er bare palmeolje. Hadde vel blitt kasta ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #2300 Del Skrevet 1. februar 2016 Den 28.1.2016 at 8.20, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 92316...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg