Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hoho, hva er det folk lager og legger ut bilde av? mesteparten av maten ser jo bare fæl ut! Til og med en som legger ut et Vilde av en grandiosa!!!!! Med hjemmelagd hvitløksdressing! Hahahaha får lyst til å lage egen gruppe; " ordentlig mat fra bunnen".

Anonymkode: 334bc...a25

Vi har en ordentlig gruppe allerede, Mat fra grunnen

Så langt fri fra både grandis, hjerteoverdoser, ørtogsnørti holdbarhetsspørsmål osv. :)

Anonymkode: 8a428...c39

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmål : HVORFOR detter mine muffins og kakebunner ned i midten? Er snart 40 å ikke en gang klart de to

Ett av svarene: jeg er ikke på kjøkkenet mens di stekes Uttrykksikonet smile får viss jeg går ved ovnen så har mine også blit rare.

Jaaaa, det er nok grunnen til at bakverk ikke hever og stekes som det skal.
At du går ved ovnen din.... Foreslår en exorsisme.

Anonymkode: ff467...912

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en ordentlig gruppe allerede, Mat fra grunnen

Så langt fri fra både grandis, hjerteoverdoser, ørtogsnørti holdbarhetsspørsmål osv. :)

Anonymkode: 8a428...c39

Der skal jeg bli med ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste var, " hvorfor setter vaklende seg fast i jernet? Noen tips?" Altså en liten unge burde vite noe så grunnleggende! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der skal jeg bli med ;) 

Mest sannsynlig en bedre matgruppe, men da blir du kastet ut av MFB og går glipp av akk så mye.

Anonymkode: 821bd...c98

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han som hadde laget epleroser til kjæresten var søt jeg da:hjerter: Noen som vet hvorfor innlegget ble slettet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

3 minutter siden, acetosella skrev:

Syns han som hadde laget epleroser til kjæresten var søt jeg da:hjerter: Noen som vet hvorfor innlegget ble slettet?

La han ut oppskrift innen 30 min? Om ikke sletter de i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig en bedre matgruppe, men da blir du kastet ut av MFB og går glipp av akk så mye.

Anonymkode: 821bd...c98

Seriøst?? Blir man kastet ut om man blir medlem av en annen matgruppe? :ohmy:

Anonymkode: a31e3...8bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, acetosella skrev:

Overskygget matmafiaen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, hulderjenta skrev:

Vet ikke, så ikke innlegget før det ble slettet... Men mannen har lagt ut i gruppen før, og det var 29 kommentarer på innlegget:forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge sjefen sjøl så nei.. grunnen til at mange er kasta ut er fordi de er aktive her ifølge henne! Men jeg vedder på at medlemskap i MFG er årsaken, for var først når jeg ble medlem der at jeg ble kasta ut av MFB. Vært aktiv her i mange mnd før det så merkelig at de plutselig fant ut det..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, hulderjenta skrev:

Tidligere i dag så jeg et innlegg som handlet om sjokoladekake som smakte bæsj. Der var det ikke oppskrift innen 30 minutter. 
Det ble vel nevnt hvordan glasuren ble laget, men såvidt jeg kunne se så tok det lengre tid enn 30 minutter. Vanskelig å si egentlig siden FB klokka viser "for 1 time siden" selv om det er 1 time og 20 minutter siden. 

Holder en knapp på at han var mer populær enn admins jeg. Eventuelt at de ikke klarer å gjøre noe slikt selv, så da kan man ikke ha noe av det! ;) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er komplett UMULIG å vite om noen her på KG er medlem av gruppa, med mindre man sitter med klare bilder av seg selv begge plassene, eller har gått ut med fullt navn. Ellers blir det bare spekulering. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Offisielt? Nei. 

I virkeligheten? Vel... Omtrent alle som var medlem begge steder ble kastet ut fra MFB. Fordi MFG ble starter av folk i denne tråden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...