NumberSix Skrevet 28. januar 2016 #2141 Del Skrevet 28. januar 2016 1 time siden, skruf skrev: Haha, kanskje jeg og skal legge ut et innlegg der jeg forteller hvordan jeg ukentlig gikk på vinmonopolet og på butikken for å kjøpe røyk for min lett alkoholiserte gamle nabodame som var dårlig til beins; en kartong vin og ei flaske sherry, og en kartong røyk.. Er jo ikke mat fra bunnen det heller, men jeg gikk jo tross alt på butikken og handlet for henne Forventer mange likes. (at jeg fikk mange stygge blikk da jeg ble gravid og etterhvert høygravid på disse ukentlige handleturene burde iallefall generere mange likes ) Kanskje vi må lage Kvinneguidens skrytegruppe på Facebook, hvor vi kan poste slikt og få maaasse likes! Og etter modell fra MFB så kaster vi ut de som sprer negativitet, og som ikke trykker like på alle innleggene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. januar 2016 #2142 Del Skrevet 28. januar 2016 15 minutter siden, NumberSix skrev: Kanskje vi må lage Kvinneguidens skrytegruppe på Facebook, hvor vi kan poste slikt og få maaasse likes! Og etter modell fra MFB så kaster vi ut de som sprer negativitet, og som ikke trykker like på alle innleggene. Vi må ha som regel at det minumum må være 3 likes per dag. Fyller man ikke sin likes kvote, så er det ut på hodet og rævva. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2143 Del Skrevet 28. januar 2016 Slutter aldri å forundre meg over hvor utrolig "tafatte" mange av medlemmene der inne er. Fra dato-tråden: Gjest: Laga kylling strimla for 2 daga sia, det som.vart igjen etter stekinga la æ i kjøleskapet i en pose. E dt spisanes idag da? Uttrykksikonet smile Gjest: Sku ha vesta det fortast mulig da æ allerede ha laga mæ dt å e super sulten 🙈 Klarer de ikke å lukte/smake seg frem til om maten sin er dårlig? Spiser de det ukritisk dersom de får som svar at det er ok å dytte innpå - selv om det smaker høgg? Anonymkode: ff467...912 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2144 Del Skrevet 28. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutter aldri å forundre meg over hvor utrolig "tafatte" mange av medlemmene der inne er. Fra dato-tråden: Gjest: Laga kylling strimla for 2 daga sia, det som.vart igjen etter stekinga la æ i kjøleskapet i en pose. E dt spisanes idag da? Uttrykksikonet smile Gjest: Sku ha vesta det fortast mulig da æ allerede ha laga mæ dt å e super sulten 🙈 Klarer de ikke å lukte/smake seg frem til om maten sin er dårlig? Spiser de det ukritisk dersom de får som svar at det er ok å dytte innpå - selv om det smaker høgg? Anonymkode: ff467...912 SMH. I går spiste jeg egg som gikk ut på dato 21.01.16. Det luktet egg, smakte egg, så jeg spiste det. Det er virkelig ikke rakettforskning... Anonymkode: 19f48...9f9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2145 Del Skrevet 28. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: SMH. I går spiste jeg egg som gikk ut på dato 21.01.16. Det luktet egg, smakte egg, så jeg spiste det. Det er virkelig ikke rakettforskning... Anonymkode: 19f48...9f9 Nå må jeg le Anonymkode: d8fcb...cf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 28. januar 2016 #2146 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Kjenner jeg er så sur for at jeg ble fjerna fra gruppa. Er en av de uheldige som ble fjerna når jeg ble medlem av MFG. Jeg går virkelig glipp av all moroa Må også skryte av MFG, for en koselig gruppe! Endret 28. januar 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. januar 2016 #2147 Del Skrevet 28. januar 2016 De kan iallefall ikke å lese inne på den gruppa! Utallige kommentarer om "oppskrift?", "hvor mange grader"?, "hvor lenge i ovnen"?, osv osv.... Det står jo i hovedinnlegget under bildet!!!!!! Alt man trenger å vite! Les da menneske! Seriøst hundre kommentarer om akkurat det samme.....de har visst ikke skjønt at det kan være lurt å lese igjennom skikkelig både hovedinnlegg og andre kommentarer så finner de svar på det de lurer på. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 28. januar 2016 #2148 Del Skrevet 28. januar 2016 35 minutter siden, skruf skrev: De kan iallefall ikke å lese inne på den gruppa! Utallige kommentarer om "oppskrift?", "hvor mange grader"?, "hvor lenge i ovnen"?, osv osv.... Det står jo i hovedinnlegget under bildet!!!!!! Alt man trenger å vite! Les da menneske! Seriøst hundre kommentarer om akkurat det samme.....de har visst ikke skjønt at det kan være lurt å lese igjennom skikkelig både hovedinnlegg og andre kommentarer så finner de svar på det de lurer på. Etter det jeg har fått med meg av enkelte ytringer i den gruppa, så tror jeg ikke IQ er et opptakskrav ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2149 Del Skrevet 28. januar 2016 Merkelig de ikke sultet ihjel før de fant den gruppa, ha ha. Anonymkode: 16e02...892 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herandjetzt Skrevet 28. januar 2016 #2150 Del Skrevet 28. januar 2016 Endelig er tråden tilbake. Jeg håper den får stå i sin egen kraft! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 28. januar 2016 #2151 Del Skrevet 28. januar 2016 22 minutter siden, Herandjetzt skrev: Endelig er tråden tilbake. Jeg håper den får stå i sin egen kraft! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2152 Del Skrevet 28. januar 2016 Noen som fikk med seg lapskausinlegget i går da?? Frossen lapskausblanding var visst "på en måte fra bunnen". Og i følge flere der inne både billigere og mer vitaminrik enn en som virkelig er lagd fra ferske råvarer... Mulig det stemmer, men jeg fikk litt sånn.. "fra bunnen????" - følelse... Forøvrig har det tatt seg litt opp med gode middagstips der inne synes jeg. Litt... Anonymkode: 00d37...581 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 28. januar 2016 #2153 Del Skrevet 28. januar 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som fikk med seg lapskausinlegget i går da?? Frossen lapskausblanding var visst "på en måte fra bunnen". Og i følge flere der inne både billigere og mer vitaminrik enn en som virkelig er lagd fra ferske råvarer... Mulig det stemmer, men jeg fikk litt sånn.. "fra bunnen????" - følelse... Forøvrig har det tatt seg litt opp med gode middagstips der inne synes jeg. Litt... Anonymkode: 00d37...581 Ikke bare ferdig lapskausblanding, men pølser også. Å slenge noen pølser og lapskausblanding i en gryte er for meg så langt fra det er mulig å komme mat "fra bunnen". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 28. januar 2016 #2154 Del Skrevet 28. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lillemini skrev: Ikke bare ferdig lapskausblanding, men pølser også. Å slenge noen pølser og lapskausblanding i en gryte er for meg så langt fra det er mulig å komme mat "fra bunnen". For meg er dette på samme nivå som ferdigmat. Når jeg bestiller ferdig mat så må jeg gå ut og betale for maten, evt hente maten, evt reise ut og spise en annen plass. Med andre ord akkurat like tidkrevende og slitsomt som å åpne en pose/boks og helle det over i en gryte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2155 Del Skrevet 28. januar 2016 Screenshot av kommentarfeltet på et innlegg. Et under at hun grønne fortsatt er medlem av gruppa! Anonymkode: 82bc4...a51 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2156 Del Skrevet 28. januar 2016 Noter deg navnet å sjekk om hun er borte i morgen 😄 Anonymkode: 454a3...aae 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 28. januar 2016 #2157 Del Skrevet 28. januar 2016 Oppskrift på salat?! Joda, noen salater skjønner jeg at det er greit med en ingrediensliste, men stort sett så burde man jo kunne klare å være såpass oppegående at man ikke trenger å vite eksakt hvor mange tomater eller hvor mye agurk Det der tok kaka altså 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2158 Del Skrevet 28. januar 2016 Igjen... SMH Anonymkode: 19f48...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 28. januar 2016 #2159 Del Skrevet 28. januar 2016 Er det slettet allerede? Jeg finner det ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. januar 2016 #2160 Del Skrevet 28. januar 2016 Viktig med streng håndhevelse av reglene! Hjelpe meg altså. Hva er vanskelig med "stek laksefiletene med sitronpepper og lag salat til"? Tror jeg hadde klikket i vinkel og slengt på en kommentar om at jeg ofte bare tok en pose ferdigsalat fra kjøledisken. Det er jo nesten fra bunnen. I hvertfall fra jordbunnen 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg