Birdo Skrevet 13. januar 2016 #1901 Del Skrevet 13. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal være rimelig sær om du orker å lese 108 sider med andres meninger om noen man ikke har kjennskap til. Jeg gjorde som det de fleste vil gjøre. Lese litt her og litt der, og lese tekstene ut av sammenheng. Anonymkode: 14b17...666 Vel, så ikke ha meninger om det heller da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1902 Del Skrevet 13. januar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så må du slutte med forsøk på å lage dårlig samvittighet hos de som deltar i denne tråden på vegne av venninnen din, fru T. Hun er stort sett ikke omtalt med navn her inne, og hun har som sagt selv satt seg i denne posisjonen og må for klare det for sine søte små og deres venner. Forresten artig at du påstår du ikke kjenner henne men likevel sier hun har Livets Skole som bakgrunn. Det må du nemlig kjenne henne for å vite, det står ingenting om på den offentlig profilen hennes. Så flott forsøk på å spille fremmed som syns synd på henne, men det ble du tatt i løgn Anonymkode: 9af66...e74 Beklager, men jeg klarer faktisk ikke å svare på det seriøse du skriver når du kaster disse hersketeknikkene I fleisen på meg etterpå. Livets skole ble nevnt ett av inleggene over. Anonymkode: 14b17...666 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1903 Del Skrevet 13. januar 2016 7 minutter siden, Birdo skrev: Vel, så ikke ha meninger om det heller da. Ja, det jo rett og rimelig at man ikke har meninger I et debattforum. Anonymkode: 14b17...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. januar 2016 #1904 Del Skrevet 13. januar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men jeg klarer faktisk ikke å svare på det seriøse du skriver når du kaster disse hersketeknikkene I fleisen på meg etterpå. Livets skole ble nevnt ett av inleggene over. Anonymkode: 14b17...666 Hvordan kan du vite hvor mange barn hun har da, om du ikke kjenner henne? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1905 Del Skrevet 13. januar 2016 5 minutter siden, Birdo skrev: Hvordan kan du vite hvor mange barn hun har da, om du ikke kjenner henne? Som jeg skrev I innlegget over: Jeg leste det I gruppebeskrivelsen. Anonymkode: 14b17...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1906 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Den 13/01/2016 at 13.13, AnonymBruker skrev: Ja, jeg var inne og sjekket på infoen men meldte meg ikke inn. Hadde ikke mine meninger vært gyldige hvis jeg hadde kjent denne personen? Hvis noen har oppført seg dårlig må man selvsagt forsvare seg, men dette må da virkelig gå begge veier! Hvis dette er rettmessig kritikk skal det gis til rette vedkommede slik at hun kan forbedre seg. At dere sitter her anonymt og ler av henne er bare destruktivt. Det er også rimelig umulig å ta til seg kritikk som nå er på over 100 sider. Jeg vil tro at dette ikke er hyggelig lesning for barna. Hva vil deres venner si? Hvorfor skal de plages med side opp og side ned om hvor dum deres mor er? Hadde hun vært en politiker eller fagperson som har kontroversielle meninger, men her har vi faktisk bare en hobbykokk fra det som dere liker å kalle "Livets skole". Finn dere noen på deres eget nivå! Anonymkode: 14b17...666 Nå er jeg barn av en offentlig person som er i media og blir omtalt i kommentarfeltene. Mye verre enn kritikken og meningene som kommer frem her. Og mobbebegrepet blir virkelig misbrukt av dere som kommer inn hit for å forsvare henne og hennes fremgangsmåte. Dere vet jo ikke hva mobbing er, eller har opplevd det. Det å komme med kritikk og meninger er ikke det samme som å mobbe. Når en leser tråden her fra start til slutt vil man derimot se at noen andre holder på med dårlig oppførsel mot andre over tid, systematisk. Og de personene er ikke de som skriver i tråden her, de er i gruppen. Anonymkode: f2933...931 Endret 18. mars 2016 av Bond 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 13. januar 2016 #1907 Del Skrevet 13. januar 2016 Flere som tenker på Fight Club nå? " Blir vel ikke kastet ut....men TORO skal ikke nevnes da en deler oppskrift " 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1908 Del Skrevet 13. januar 2016 Så noen de sunne bollene? Man kan jo ikke erstatte noe av melet med havregryn, også er de plutselig sunne? Bollene inneholdt 150 g smør og 150 g melis. Melis er jo det samme som sukker. Noe av melet var også erstattet med speltmel, men speltmel er jo ikke så mye sunnere enn vanlig mel. Sjekket opp Møllerens hvetemel ift Møllerens speltmel (per 100 g), og syns hvetemelet kom bedre ut ift makronæringsstoffer og kcal. Hvetemel: 315 kcal, 2,4 g fett, 13 g protein, 54,4 g karbohydrat Speltmel: 344 kcal, 4 g fett, 11,8 g protein, 62,9 g karbohydrat.Kilde: matoppskrift.no Når folk leser "sunne boller", så tenker de vel at dette er noe som kan spises hver dag, og det blir jo feil. De er jo ikke sunne, men kanskje bittelitt sunnere enn vanlige boller pga havregrynet. Jeg syns admin burde rette det, egentlig. Jeg vil ikke kommentere det, da blir jeg nok kasta ut. Er ikke klar for det enda, siden det er god underholdning der. Anonymkode: cd8b9...c2a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1909 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Den 13/01/2016 at 14.25, AnonymBruker skrev: Nå er jeg barn av en offentlig person som er i media og blir omtalt i kommentarfeltene. Mye verre enn kritikken og meningene som kommer frem her. Og mobbebegrepet blir virkelig misbrukt av dere som kommer inn hit for å forsvare henne og hennes fremgangsmåte. Dere vet jo ikke hva mobbing er, eller har opplevd det. Det å komme med kritikk og meninger er ikke det samme som å mobbe. Når en leser tråden her fra start til slutt vil man derimot se at noen andre holder på med dårlig oppførsel mot andre over tid, systematisk. Og de personene er ikke de som skriver i tråden her, de er i gruppen. Anonymkode: f2933...931 Jeg er glad for at du har de gode erfaringene du beskriver. Dine foreldre var med sin offentlige rolle, oppegående og ressurssterke og I stand til å ivareta sitt verv og sin familie. Jeg har aldri forsvart det som T. har gjort. Jeg har kun påpekt debattklimaet I denne tråden. Forøvrig lurer jeg på hvordan du kan si at andre ikke har vært utsatt for mobbing? Anonymkode: 14b17...666 Endret 18. mars 2016 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 13. januar 2016 #1910 Del Skrevet 13. januar 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg fått servert, da under navnet flykrasj😜 Anonymkode: 73671...8df Husker vi hadde dette til middag noen ganger som barn. Det gikk da under navnet Shepard's Pie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1911 Del Skrevet 13. januar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så noen de sunne bollene? Man kan jo ikke erstatte noe av melet med havregryn, også er de plutselig sunne? Bollene inneholdt 150 g smør og 150 g melis. Melis er jo det samme som sukker. Noe av melet var også erstattet med speltmel, men speltmel er jo ikke så mye sunnere enn vanlig mel. Sjekket opp Møllerens hvetemel ift Møllerens speltmel (per 100 g), og syns hvetemelet kom bedre ut ift makronæringsstoffer og kcal. Hvetemel: 315 kcal, 2,4 g fett, 13 g protein, 54,4 g karbohydrat Speltmel: 344 kcal, 4 g fett, 11,8 g protein, 62,9 g karbohydrat.Kilde: matoppskrift.no Når folk leser "sunne boller", så tenker de vel at dette er noe som kan spises hver dag, og det blir jo feil. De er jo ikke sunne, men kanskje bittelitt sunnere enn vanlige boller pga havregrynet. Jeg syns admin burde rette det, egentlig. Jeg vil ikke kommentere det, da blir jeg nok kasta ut. Er ikke klar for det enda, siden det er god underholdning der. Anonymkode: cd8b9...c2a Du liker altså å følge passivt med på hva andre gjør for å kunne sladre om det andre steder. Jeg kjenner noen som holder på sånn IRL. Jeg tror ikke de skjønner helt selv hvordan de framstår. Anonymkode: 14b17...666 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 13. januar 2016 #1912 Del Skrevet 13. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du liker altså å følge passivt med på hva andre gjør for å kunne sladre om det andre steder. Jeg kjenner noen som holder på sånn IRL. Jeg tror ikke de skjønner helt selv hvordan de framstår. Anonymkode: 14b17...666 Er vel flere her som ikke skjønner det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2016 #1913 Del Skrevet 13. januar 2016 1 time siden, MalloryK skrev: Flere som tenker på Fight Club nå? " Blir vel ikke kastet ut....men TORO skal ikke nevnes da en deler oppskrift " Men men men krydderglassene mine kommer fra Toro. Da er det ut å kjøpe Santa Maria 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uskyldenselv Skrevet 13. januar 2016 #1914 Del Skrevet 13. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så noen de sunne bollene? Man kan jo ikke erstatte noe av melet med havregryn, også er de plutselig sunne? Bollene inneholdt 150 g smør og 150 g melis. Melis er jo det samme som sukker. Noe av melet var også erstattet med speltmel, men speltmel er jo ikke så mye sunnere enn vanlig mel. Sjekket opp Møllerens hvetemel ift Møllerens speltmel (per 100 g), og syns hvetemelet kom bedre ut ift makronæringsstoffer og kcal. Hvetemel: 315 kcal, 2,4 g fett, 13 g protein, 54,4 g karbohydrat Speltmel: 344 kcal, 4 g fett, 11,8 g protein, 62,9 g karbohydrat.Kilde: matoppskrift.no Når folk leser "sunne boller", så tenker de vel at dette er noe som kan spises hver dag, og det blir jo feil. De er jo ikke sunne, men kanskje bittelitt sunnere enn vanlige boller pga havregrynet. Jeg syns admin burde rette det, egentlig. Jeg vil ikke kommentere det, da blir jeg nok kasta ut. Er ikke klar for det enda, siden det er god underholdning der. Anonymkode: cd8b9...c2a De inneholder litt mer fiber Sånne ting burde admin korrigere siden de er så pirkete på alt annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1915 Del Skrevet 13. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjentar meg selv for ørtene gang, kritikk og mobbing er ikke det samme! Alt jeg har sagt i denne tråden kunne jeg tatt face to face med hele admisteamet i MFB, gjerne for åpent kamera hos TV2 hjelper deg som andre meningsfeller av deg har foreslått. Les de første 50 sidene så ser du hva kritikken i hovedsak går på, nemlig kritikk av hvordan gruppen driftes, dårlig nettikette og manglende folkeskikk, i tillegg til trusler mot medlemmer fra admisteamet. Hvis du ikke en gang er medlem i MFB så er det vanskelig for deg å faktisk ha fått med seg hva som foregår der inne Hvis du velger å være profilert, behandle andre nedlatende og baksnakke de du har kastet ut så de ikke kan forsvare seg (slik gudinne T&co gjør), så får du tåle at andre kritiserer deg for det, og at barna dine kan finne diskusjoner rundt deg på nettet. Det å måtte stå til ansvar ovenfor sine barn burde da være god nok grunn til å grave frem god nettikette fra innerst i kjøkkenskapet og ta den i bruk. At du sliter med tilliten til andre mennesker fordi foreldrene dine ikke kunne oppføre seg må du nesten ta opp med dem, ikke oss. Anonymkode: 9af66...e74 Så flott! Har akkurat meldt i fra om deg og andre mobbere her inne til TV2. De holder på å lage ny sesong om nettroll, og synes dette var veldig interessant. Denne talen kan du jo holde for dem når de og Tania banker på døren din. Anonymkode: 9e952...217 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1916 Del Skrevet 13. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så flott! Har akkurat meldt i fra om deg og andre mobbere her inne til TV2. De holder på å lage ny sesong om nettroll, og synes dette var veldig interessant. Denne talen kan du jo holde for dem når de og Tania banker på døren din. Anonymkode: 9e952...217 Inkluderte du O'store T i samme slengen? Anonymkode: 02192...065 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1917 Del Skrevet 13. januar 2016 Liker at alle dere som liksom har meldt hverandre osv. er AB. Anonymkode: 6651a...86c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1918 Del Skrevet 13. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inkluderte du O'store T i samme slengen? Anonymkode: 02192...065 Nei, kaller ikke noen for sånne navn. Det er jo et ledd i mobbingen. Tenker du ikke er så tøff når du har kamera rettet mot deg og hele Norge kan se hvem du er. Gleder meg Anonymkode: 9e952...217 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 13. januar 2016 #1919 Del Skrevet 13. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, kaller ikke noen for sånne navn. Det er jo et ledd i mobbingen. Tenker du ikke er så tøff når du har kamera rettet mot deg og hele Norge kan se hvem du er. Gleder meg Anonymkode: 9e952...217 Du er en av Tanjas tilhengere ser jeg, med den passivaggressive måten din å skrive på Håper TV2 banker på min dør for det hadde vært gøy å få frem andre ting enn bare nettroll og hatere. Dessverre tror jeg at de har mer alvorlige ting å ta tak i enn en gjeng med KG-ere som stiller kritiske spørsmål 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1920 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Den 13/01/2016 at 15.15, AnonymBruker skrev: Jeg er glad for at du har de gode erfaringene du beskriver. Dine foreldre var med sin offentlige rolle, oppegående og ressurssterke og I stand til å ivareta sitt verv og sin familie. Jeg har aldri forsvart det som T. har gjort. Jeg har kun påpekt debattklimaet I denne tråden. Forøvrig lurer jeg på hvordan du kan si at andre ikke har vært utsatt for mobbing? Anonymkode: 14b17...666 T. må ta høyde for at hun er en offentlig person med tanke på at hun driver gruppen og har den typen fremferd hun har. Har hun ikke kompetanse til å ta den stormen får hun søke hjelp. Det har hun mulighet til å gjøre, og foreldre må ta konsekvensene av sine valg. Det er hun som skal stå til rette for sine barn, ikke KGs brukere. Om hun er ressurssterk eller ikke skal ikke jeg spekulere i, da slikt fører til sletting her inne. Siden det ropes om mobbing over uttalelser som ikke er mobbing kan jeg ikke se at fansen fra MFB har stor kompetanse på mobbing. Det er ikke mobbing å komme med meninger og kritikk. Den 13/01/2016 at 17.03, AnonymBruker skrev: Nei, kaller ikke noen for sånne navn. Det er jo et ledd i mobbingen. Tenker du ikke er så tøff når du har kamera rettet mot deg og hele Norge kan se hvem du er. Gleder meg Anonymkode: 9e952...217 Det er en hersketeknikk, ikke mobbing. Anonymkode: f2933...931 Endret 18. mars 2016 av Bond 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg