Gjest Skrevet 12. januar 2016 #1821 Del Skrevet 12. januar 2016 Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett, spekulasjoner og svar til dette. Ann Christin, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1822 Del Skrevet 12. januar 2016 Tips trengs! E på slanking og trenger tips til gode kaker som ikke er bomber! Uttrykksikonet smile Er frelst i sjokolade å tenker på sjokolade, drømmer om sjokolade og om jeg får lov vil eg smøre kroppen inn med sjokolade og spise meg selv Uttrykksikonet wink Takk på forhånd!MÅ det være kaker og snacks og godis hver eneste uke? Blir litt overrasket over at dette ofte er det første spm som popper opp når folk skal leve sunt - hva kan jeg lage av sunnere kaker og suvl. Hva med og endre vaner slik at man ikke nødvendigvis trenger å kose seg med noe å spise titt og ofte. Anonymkode: ff467...912 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 12. januar 2016 #1823 Del Skrevet 12. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tips trengs! E på slanking og trenger tips til gode kaker som ikke er bomber! Uttrykksikonet smile Er frelst i sjokolade å tenker på sjokolade, drømmer om sjokolade og om jeg får lov vil eg smøre kroppen inn med sjokolade og spise meg selv Uttrykksikonet wink Takk på forhånd!MÅ det være kaker og snacks og godis hver eneste uke? Blir litt overrasket over at dette ofte er det første spm som popper opp når folk skal leve sunt - hva kan jeg lage av sunnere kaker og suvl. Hva med og endre vaner slik at man ikke nødvendigvis trenger å kose seg med noe å spise titt og ofte. Anonymkode: ff467...912 Kinky. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuksia Skrevet 12. januar 2016 #1824 Del Skrevet 12. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tips trengs! E på slanking og trenger tips til gode kaker som ikke er bomber! Uttrykksikonet smile Er frelst i sjokolade å tenker på sjokolade, drømmer om sjokolade og om jeg får lov vil eg smøre kroppen inn med sjokolade og spise meg selv Uttrykksikonet wink Takk på forhånd!MÅ det være kaker og snacks og godis hver eneste uke? Blir litt overrasket over at dette ofte er det første spm som popper opp når folk skal leve sunt - hva kan jeg lage av sunnere kaker og suvl. Hva med og endre vaner slik at man ikke nødvendigvis trenger å kose seg med noe å spise titt og ofte. Anonymkode: ff467...912 Ja, synes også det er rart... Det er jo begrenset hvor mye sunnere man kan lage en sjokoladekake om den også skal smake godt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. januar 2016 #1825 Del Skrevet 12. januar 2016 Jeg har fått helt dilla på stekte epler. Skjærer tynne skiver, strør på kanel, hiver de i ovnen i minst 1 time på 100 grader. Fy søren så godt, og sunt. Jeg bruker søte epler 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 12. januar 2016 #1826 Del Skrevet 12. januar 2016 27 minutter siden, MalloryK skrev: Jeg har fått helt dilla på stekte epler. Skjærer tynne skiver, strør på kanel, hiver de i ovnen i minst 1 time på 100 grader. Fy søren så godt, og sunt. Jeg bruker søte epler Det der hørtes faktisk veldig godt ut! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. januar 2016 #1827 Del Skrevet 12. januar 2016 Steiker 4 epler nå, og det lukter så godt i leiligheten. Namnamnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1828 Del Skrevet 12. januar 2016 17 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Nei, søknaden min om audiens i det "gode" selskab blant de selverklærte kongelige ble jammen meg avslått. Pokker'n også ... Det er høyere opp enn som så, vi snakker Gudinne her. Anonymkode: 821bd...c98 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 12. januar 2016 #1829 Del Skrevet 12. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er høyere opp enn som så, vi snakker Gudinne her. Anonymkode: 821bd...c98 Åh, da forstår jeg. Er jo tross alt ateist. Og slikt vil man jo ikke ha blant de troende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1830 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Hei, etter jeg har lest på dette forumet valgte jeg å melde meg inn i denne gruppen, men jeg ble skuffet, for jeg ser ikke til noe av punktene dere refererer til Så, hva skal jeg se etter? Anonymkode: 09b6d...7b2 Endret 18. mars 2016 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 12. januar 2016 #1831 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Den 12/01/2016 at 18.00, AnonymBruker skrev: Hei, etter jeg har lest på dette forumet valgte jeg å melde meg inn i denne gruppen, men jeg ble skuffet, for jeg ser ikke til noe av punktene dere refererer til Så, hva skal jeg se etter? Anonymkode: 09b6d...7b2 Du må nesten være der når det skjer. Det blir som oftest slettet etter hvert. Ble i det minste det når jeg var medlem. Endret 18. mars 2016 av Bond 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1832 Del Skrevet 12. januar 2016 Et øyeblikk siden, The Silence skrev: Du må nesten være der når det skjer. Det blir som oftest slettet etter hvert. Ble i det minste det når jeg var medlem. Haha, okei, må nesten bare følge med litt da Anonymkode: 09b6d...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herandjetzt Skrevet 12. januar 2016 #1833 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Jeg kom på noe jeg har lurt veldig på. Er dette en gul bombe?: " " Gir litt mer mening da liksom, kjære gjester. Endret 12. januar 2016 av Herandjetzt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1834 Del Skrevet 12. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tips trengs! E på slanking og trenger tips til gode kaker som ikke er bomber! Uttrykksikonet smile Er frelst i sjokolade å tenker på sjokolade, drømmer om sjokolade og om jeg får lov vil eg smøre kroppen inn med sjokolade og spise meg selv Uttrykksikonet wink Takk på forhånd!MÅ det være kaker og snacks og godis hver eneste uke? Blir litt overrasket over at dette ofte er det første spm som popper opp når folk skal leve sunt - hva kan jeg lage av sunnere kaker og suvl. Hva med og endre vaner slik at man ikke nødvendigvis trenger å kose seg med noe å spise titt og ofte. Anonymkode: ff467...912 Amen. Det er også fullt mulig å gå ned i vekt om man spiser LITT kake på lørdager for eksempel. Sannsynligvis blir man mer tilfreds av å spise en kaloribombe en gang i uka, enn å spise en semisunn "kjempegod" (eller himmelsk som en viss blogger ville ha sagt) kake flere ganger i uka. Anonymkode: 8b165...59a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. januar 2016 #1835 Del Skrevet 12. januar 2016 Tenkte å legge ut en oppskrift på gruppen. Men tørr ikke. Den er nok ikke "på bunnen" nok. Består av kjøttdeig, bacon, sjampinjong, potetmos, tomatpurre og ost. Tomatpurre på glass Potetmos fra pose Jeg har verken slaktet, partert eller gjort noe annet enn å kjøpe produktene. Får vell ikke lov til å poste denne oppskriften på siden *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 12. januar 2016 #1836 Del Skrevet 12. januar 2016 1 minutt siden, NasseNøff skrev: Tenkte å legge ut en oppskrift på gruppen. Men tørr ikke. Den er nok ikke "på bunnen" nok. Består av kjøttdeig, bacon, sjampinjong, potetmos, tomatpurre og ost. Tomatpurre på glass Potetmos fra pose Jeg har verken slaktet, partert eller gjort noe annet enn å kjøpe produktene. Får vell ikke lov til å poste denne oppskriften på siden *snufs* Jeg vil gjerne at du skal dele! (her i det minste, eller i MFG). Hørtes godt ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 12. januar 2016 #1837 Del Skrevet 12. januar 2016 Reglene skal følges nazi-style skjønner jeg... Innlegg som ble lagt ut med bilde: Er det noen kjøkkenskrivere som har en slik strømledning som passer mors gorojern?☺ Hadde v så fint å kunne bruke dette !🌸 Rett under kommer en kommentar fra admin: Har valgt å slette din kommentar Anne Berit Uttrykksikonet smile Oppfordres til å være forsiktig med en gruppe på over 70.000 medlemmer å legge ut personlige opplysninger som f.eks mobil telefonnummer, dette er litt av din egen sikkerhet Uttrykksikonet smile Og PS: bildet vil bli slettet etter 30 min, etter de nye reglene, ønsker du at det skal stå lengre kan du lage nytt inlegg og legge bilde i kommentarfelt Uttrykksikonet smileMvh Admin Uttrykksikonet smile Så hvis man ikke legger ut oppskrift i et innlegg som det ikke går an å ha oppskrift på så blir det slettet... Utrolig hvor mye enten/eller det er der inne 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 12. januar 2016 #1838 Del Skrevet 12. januar 2016 Den kaken til gudinnen så jo ikke så veldig.. appetittelig ut. Uten å være en stor "kritiker" her nå, men det ser ut som en fløteis som har smeltet hvor kidden fikk dytte hele krokanbøtta oppå isen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 12. januar 2016 #1839 Del Skrevet 12. januar 2016 Nok en sjarmerende kommentar fra admin Sitat Link er ikke lov nei, og så annbefaler vi ikke google når folk spør om hjelp her inne... så langt klarer di fleste og tenke på egen hand hvis di ønsker seg dit. Admin Nei, mye tyder på at de fleste IKKE klarer å bruke google uansett hvor mye svar de ønsker på ting.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1840 Del Skrevet 12. januar 2016 Kan jeg spise syltetøy som gikk ut for tre dager siden...? Nei. Klokken 12 på den magiske datoen blir alt innhold til rottegift. Unntaket er om produksjonstidspunkt står trykt på i tillegg. Da er det det som gjelder og all konsum etterpå vil føre til umiddelbar død. Djises. Anonymkode: def06...cf6 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg