Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tips trengs!
E på slanking og trenger tips til gode kaker som ikke er bomber! Uttrykksikonet smile
Er frelst i sjokolade å tenker på sjokolade, drømmer om sjokolade og om jeg får lov vil eg smøre kroppen inn med sjokolade og spise meg selv Uttrykksikonet wink
Takk på forhånd!

det være kaker og snacks og godis hver eneste uke? Blir litt overrasket over at dette ofte er det første spm som popper opp når folk skal leve sunt - hva kan jeg lage av sunnere kaker og suvl. Hva med og endre vaner slik at man ikke nødvendigvis trenger å kose seg med noe å spise titt og ofte.

Anonymkode: ff467...912

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips trengs!
E på slanking og trenger tips til gode kaker som ikke er bomber! Uttrykksikonet smile
Er frelst i sjokolade å tenker på sjokolade, drømmer om sjokolade og om jeg får lov vil eg smøre kroppen inn med sjokolade og spise meg selv Uttrykksikonet wink
Takk på forhånd!

det være kaker og snacks og godis hver eneste uke? Blir litt overrasket over at dette ofte er det første spm som popper opp når folk skal leve sunt - hva kan jeg lage av sunnere kaker og suvl. Hva med og endre vaner slik at man ikke nødvendigvis trenger å kose seg med noe å spise titt og ofte.

Kinky. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips trengs!
Takk på forhånd!

Ja, synes også det er rart... Det er jo begrenset hvor mye sunnere man kan lage en sjokoladekake om den også skal smake godt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått helt dilla på stekte epler. Skjærer tynne skiver, strør på kanel, hiver de i ovnen i minst 1 time på 100 grader. Fy søren så godt, og sunt. Jeg bruker søte epler

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, MalloryK skrev:

Jeg har fått helt dilla på stekte epler. Skjærer tynne skiver, strør på kanel, hiver de i ovnen i minst 1 time på 100 grader. Fy søren så godt, og sunt. Jeg bruker søte epler

Det der hørtes faktisk veldig godt ut! :wow:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Nei, søknaden min om audiens i det "gode" selskab blant de selverklærte kongelige ble jammen meg avslått. Pokker'n også ...

Det er høyere opp enn som så, vi snakker Gudinne her.

Anonymkode: 821bd...c98

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er høyere opp enn som så, vi snakker Gudinne her.

Anonymkode: 821bd...c98

Åh, da forstår jeg. Er jo tross alt ateist. Og slikt vil man jo ikke ha blant de troende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, etter jeg har lest på dette forumet valgte jeg å melde meg inn i denne gruppen, men jeg ble skuffet, for jeg ser ikke til noe av punktene dere refererer til :(
Så, hva skal jeg se etter?

Anonymkode: 09b6d...7b2

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12/01/2016 at 18.00, AnonymBruker skrev:

Hei, etter jeg har lest på dette forumet valgte jeg å melde meg inn i denne gruppen, men jeg ble skuffet, for jeg ser ikke til noe av punktene dere refererer til :(
Så, hva skal jeg se etter?

Du må nesten være der når det skjer. Det blir som oftest slettet etter hvert. Ble i det minste det når jeg var medlem.

Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, The Silence skrev:

Du må nesten være der når det skjer. Det blir som oftest slettet etter hvert. Ble i det minste det når jeg var medlem.

Haha, okei, må nesten bare følge med litt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på noe jeg har lurt veldig på.

Er dette en gul bombe?:  " :) "

Gir litt mer mening da liksom, kjære gjester. :) :)

Endret av Herandjetzt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips trengs!
Takk på forhånd!

Amen. Det er også fullt mulig å gå ned i vekt om man spiser LITT kake på lørdager for eksempel. Sannsynligvis blir man mer tilfreds av å spise en kaloribombe en gang i uka, enn å spise en semisunn "kjempegod" (eller himmelsk som en viss blogger ville ha sagt) kake flere ganger i uka. 

Anonymkode: 8b165...59a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Tenkte å legge ut en oppskrift på gruppen. Men tørr ikke. Den er nok ikke "på bunnen" nok. 
Består av kjøttdeig, bacon, sjampinjong, potetmos, tomatpurre og ost. 

Tomatpurre på glass
Potetmos fra pose

Jeg har verken slaktet, partert eller gjort noe annet enn å kjøpe produktene. 
Får vell ikke lov til å poste denne oppskriften på siden *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NasseNøff skrev:

Tenkte å legge ut en oppskrift på gruppen. Men tørr ikke. Den er nok ikke "på bunnen" nok. 
Består av kjøttdeig, bacon, sjampinjong, potetmos, tomatpurre og ost. 

Tomatpurre på glass
Potetmos fra pose

Jeg har verken slaktet, partert eller gjort noe annet enn å kjøpe produktene. 
Får vell ikke lov til å poste denne oppskriften på siden *snufs*

Jeg vil gjerne at du skal dele! (her i det minste, eller i MFG). Hørtes godt ut :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reglene skal følges nazi-style skjønner jeg... 

Innlegg som ble lagt ut med bilde: 
Er det noen kjøkkenskrivere som har en slik strømledning som passer mors gorojern?
Hadde v så fint å kunne bruke dette !🌸

Rett under kommer en kommentar fra admin: 
Har valgt å slette din kommentar Anne Berit Uttrykksikonet smile Oppfordres til å være forsiktig med en gruppe på over 70.000 medlemmer å legge ut personlige opplysninger som f.eks mobil telefonnummer, dette er litt av din egen sikkerhet Uttrykksikonet smile Og PS: bildet vil bli slettet etter 30 min, etter de nye reglene, ønsker du at det skal stå lengre kan du lage nytt inlegg og legge bilde i kommentarfelt Uttrykksikonet smile

Mvh Admin Uttrykksikonet smile

Så hvis man ikke legger ut oppskrift i et innlegg som det ikke går an å ha oppskrift på så blir det slettet... Utrolig hvor mye enten/eller det er der inne :hoho: 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kaken til gudinnen så jo ikke så veldig.. appetittelig ut. Uten å være en stor "kritiker" her nå, men det ser ut som en fløteis som har smeltet hvor kidden fikk dytte hele krokanbøtta oppå isen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en sjarmerende kommentar fra admin :hjerte:

Sitat

Link er ikke lov nei, og så annbefaler vi ikke google når folk spør om hjelp her inne... så langt klarer di fleste og tenke på egen hand hvis di ønsker seg dit. Admin

Nei, mye tyder på at de fleste IKKE klarer å bruke google uansett hvor mye svar de ønsker på ting.... 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spise syltetøy som gikk ut for tre dager siden...?

Nei. Klokken 12 på den magiske datoen blir alt innhold til rottegift. Unntaket er om produksjonstidspunkt står trykt på i tillegg. Da er det det som gjelder og all konsum etterpå vil føre til umiddelbar død.

Djises.

Anonymkode: def06...cf6

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...