AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1521 Del Skrevet 6. januar 2016 Han en fin kveld du også, @Sinnaugle. Vi får bare være enige om å være uenige (og nei, det der er en ekte smiley, ikke en falsk en). Er enig i at det nok ikke er bare- bare å være admin i en så stor gruppe, men jeg syns de bør rette litt på hvordan de er mot medlemmene sine. Tror de ville kommet langt med å slutte å herse så, og å være redelig mtp oppskrifter o.l Anonymkode: d877a...8fb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1522 Del Skrevet 6. januar 2016 48 minutter siden, Sinnaugle skrev: 45 minutter siden, Sinnaugle skrev: Lasagnen mener jeg er perfekt satt sammen. Har aldri smakt bedre. Og mange er enig i det. Hvorfor trur du den er så populær? Gir du meg link til disse oppskriftene som er så like? Jeg tror den er populær fordi mange som er der inne pleier å lage Toro pg Knorr sin, og når de for første gang prøver hjemmelaget så er de frelst. Og det er ikke rart, for hjemmelaget er jo mye bedre! Og har du liten matkunnskap og har forsøkt en oppskrift som funker, så er det klart det er den du sverger til og stadig lager om igjen. Men en lasagne inneholder i hovedsak de samme ingrediensene, og er dermed rimelig standard (oppfordrer deg til å google for å finne andre oppskrifter om du lurer). Eneste forskjellen er samabl olek som "tilhører" asiatisk mat i tomatsausen, da bruker jeg heller hakket fersk chilli og mer krydder. Anonymkode: 9af66...e74 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat.68 Skrevet 6. januar 2016 #1523 Del Skrevet 6. januar 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi deg med den kveruleringen nå Anonymkode: 87ee8...8ba Jeg skjønner at det er mer behagelig å la en løgn stå hvis man ønsker å tro på den. Men det blir ikke mer sant av det. Løgner bør ikke stå motsagt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat.68 Skrevet 6. januar 2016 #1524 Del Skrevet 6. januar 2016 39 minutter siden, Birdo skrev: Jeg blir kvalm over måten dere mfb-folkene kommer inn her å svarer folk på. Det oser surhet og dårlig folkeskikk av dere alle sammen. Ang linker som ble etterspurt for noen innlegg siden, så ligger de lengre bak. Du spør, du kan lete opp. Og hva den gamle profilen til T angår, så er det jo litt rart da, at hun kunne ha falsk profil men ingen andre får lov.. Men det er ikke kvalmt å dra opp innlegg fra MFB for så harselere med dem? Hva galt har medlemmene der inne gjort deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat.68 Skrevet 6. januar 2016 #1525 Del Skrevet 6. januar 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enn å kalle medlemmer i en gruppe for "gjester". Djiiiiz.Hva hadde gruppen hennes vært uten alle oppskriftene og aktiviteten til "gjestene"? I mitt hus bidrar ikke gjestene med middagsoppskriftene, for å si det sånn. Ikke trygler jeg dem om bekreftelse for maten de har fått, heller. Så, gjester. Really? Du kan godt si at hun har rett til å kaste ut gjestene sine, men vet du hva. En slik vertinne vil jeg ikke være gjest hos. Anonymkode: d877a...8fb Det var et forsøk på en metafor. Beklager at jeg tok for gitt at alle forstod det. Poenget er at det står henne fritt å gjøre som hun vil, samme om vi liker det eller ikke. Og du trenger jo ikke å være der heller, enten gjennom fritt valg eller at du blitt kastet ut. Gruppa er megastor, har et stort aktivitetsnivå og de fleste ser ut til å trives, og velger selv hva men legger fokus på eller ikke. Noen har stort kunnskapsfelt og noen er nybeynnere og de fleste utviser respekt til hverandre for det. Så noe riktig må det tross alt bli gjort der inne. Om hun mister 1000 brukere som er misfornøyd så vil det liksom ikke ha noe å si før gruppen egentlig. Det jeg ikke skjønner er hvorfor noen bruker så mye energi på drittkasting på noe dem uansett ikke liker eller ønsker å være en del av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. januar 2016 #1526 Del Skrevet 6. januar 2016 Det som irriterer meg ( bortsett fra at nesten ingen der inne kan skrive norsk), er dette 'ala'! http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=a+la&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 6. januar 2016 #1527 Del Skrevet 6. januar 2016 6 minutter siden, Cat.68 skrev: Det var et forsøk på en metafor. Beklager at jeg tok for gitt at alle forstod det. Poenget er at det står henne fritt å gjøre som hun vil, samme om vi liker det eller ikke. Og du trenger jo ikke å være der heller, enten gjennom fritt valg eller at du blitt kastet ut. Gruppa er megastor, har et stort aktivitetsnivå og de fleste ser ut til å trives, og velger selv hva men legger fokus på eller ikke. Noen har stort kunnskapsfelt og noen er nybeynnere og de fleste utviser respekt til hverandre for det. Så noe riktig må det tross alt bli gjort der inne. Om hun mister 1000 brukere som er misfornøyd så vil det liksom ikke ha noe å si før gruppen egentlig. Det jeg ikke skjønner er hvorfor noen bruker så mye energi på drittkasting på noe dem uansett ikke liker eller ønsker å være en del av? Noen nybegynnere er vel en underdrivelse? Ganske mange nybegynnere og ganske så lavt nivå på enkelte som omtrent spør hvordan man slår på ovnen. Og, nei, skal ikke melde meg ut, elsker å få med meg alt det rare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1528 Del Skrevet 6. januar 2016 7 minutter siden, Cat.68 skrev: Det var et forsøk på en metafor. Beklager at jeg tok for gitt at alle forstod det. Poenget er at det står henne fritt å gjøre som hun vil, samme om vi liker det eller ikke. Og du trenger jo ikke å være der heller, enten gjennom fritt valg eller at du blitt kastet ut. Gruppa er megastor, har et stort aktivitetsnivå og de fleste ser ut til å trives, og velger selv hva men legger fokus på eller ikke. Noen har stort kunnskapsfelt og noen er nybeynnere og de fleste utviser respekt til hverandre for det. Så noe riktig må det tross alt bli gjort der inne. Om hun mister 1000 brukere som er misfornøyd så vil det liksom ikke ha noe å si før gruppen egentlig. Det jeg ikke skjønner er hvorfor noen bruker så mye energi på drittkasting på noe dem uansett ikke liker eller ønsker å være en del av? Det er mange som har svart før, men det virker som om medlem fra MFB har store vanskeligheter med å lese hele tråden (eller bruke søkefunksjonen på facebook, jmf 'gule bomber'). Jeg synes det er underholdende. Jeg ler godt av MFB. Jeg synes det er morsomt. I tillegg, som dere etterspør gang på gang: det får meg til å le og smile. Jeg bruker ikke mer energi på dette enn å se på tv, som ville ha vært alternativet nå. Jeg anser ikke dette som drittslenging, vi påpeker ting vi synes er bat shit crazy. Så der har du det: vi anser det som berettiget kritikk, vi bruker ikke energi på det, og vi gjør det fordi det underholder oss. Anonymkode: 821bd...c98 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1529 Del Skrevet 6. januar 2016 1 time siden, Sinnaugle skrev: Lasagnen mener jeg er perfekt satt sammen. Har aldri smakt bedre. Og mange er enig i det. Hvorfor trur du den er så populær? Gir du meg link til disse oppskriftene som er så like? Jeg syns det var noe kjent med den sammensetningen, og jeg kom plutselig på hva det var. Denne perfekt sammensatte lasagnen er omtrent det samme som oppskriften på en moussaka! Så hun har fjernet aubergine og lagt til pastaplater, tilsatt sambal olek og ketchup og kaller det sin lasagne. Jammen meg flink til å lage sin egen grunnoppskrift på lasagne må jeg si Anonymkode: 1e802...59e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat.68 Skrevet 6. januar 2016 #1530 Del Skrevet 6. januar 2016 Et øyeblikk siden, Mahnaz skrev: Noen nybegynnere er vel en underdrivelse? Ganske mange nybegynnere og ganske så lavt nivå på enkelte som omtrent spør hvordan man slår på ovnen. Og, nei, skal ikke melde meg ut, elsker å få med meg alt det rare. Men er det noe negativt? Er det ikke supert at de har et sted hvor de kan begynne å få dreisen på ting, og kanskje oppdage gleden med å lage mat? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat.68 Skrevet 6. januar 2016 #1531 Del Skrevet 6. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange som har svart før, men det virker som om medlem fra MFB har store vanskeligheter med å lese hele tråden (eller bruke søkefunksjonen på facebook, jmf 'gule bomber'). Jeg synes det er underholdende. Jeg ler godt av MFB. Jeg synes det er morsomt. I tillegg, som dere etterspør gang på gang: det får meg til å le og smile. Jeg bruker ikke mer energi på dette enn å se på tv, som ville ha vært alternativet nå. Jeg anser ikke dette som drittslenging, vi påpeker ting vi synes er bat shit crazy. Så der har du det: vi anser det som berettiget kritikk, vi bruker ikke energi på det, og vi gjør det fordi det underholder oss. Anonymkode: 821bd...c98 Men hvorfor er det så provoserende at andre gjør akkurat det samme da? jeg kom innom her fordi det 2 ganger har blitt dratt opp innlegg jeg selv startet på mfb. Så har jeg blitt igjen for å la meg underholde/ forbause meg over engasjementet over noe man misliker og ikke vil vare en del av. Ellerikke ville være en del av er jo ikke sant da, siden man skaffet seg falske profiler for å jage nyhets stoff og kaste dritt om her inne. Hva gjør da brukere av denne siden bedre en den/ de som blir kritisert på MFB. Noen blir jo kritisert her inne uten å a gjort noe som helst galt. Jeg kan om jeg legger godvilje til skjønne at de som føler seg urettmessig behandlet av T og admin der inne klager over at dem ble kastet ut. Men skittkastingen strekker seg så mye lenger en det, og det er ubegripelig for meg. Hvorfor skal dem som ikke er flinke til å lage mat, eller stiller det som dere mener er tåpelige spørsmål harseleres med? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. januar 2016 #1532 Del Skrevet 6. januar 2016 Dere er ikke lei av å krangle opp og ned enda? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 6. januar 2016 #1533 Del Skrevet 6. januar 2016 Sånn går nu dagan. I dag har jeg spist makaroni med ketchup og pølser. Vil dere ha oppskrift vakre skjønninger? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1534 Del Skrevet 6. januar 2016 Makaroni MED pølser og ketchup? Jeg pleier å spise PØLSER med makaroni og ketchup! Steike, da har du jo en EGEN oppskrift, jeg vil gjerne ha den! Mallorys makaroni Anonymkode: d877a...8fb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 6. januar 2016 #1535 Del Skrevet 6. januar 2016 Vær så snill! Jeg har storkost meg med denne tråden flere ganger, fordi dere har vist en harmløs humor og vært gode på å anonymisere. Men i det siste synes jeg humoren har blitt mer og mer smakløs, og når dere da begynner å krangle med folk som kommer fra MFB blir det enda værre. Jeg savner den tråden som var til hjelp for folk som trengte å få ut litt frustrasjon over teite regler samtidig som man kunne være litt humoristiske. Nå handler tråden om hvem som er verst mennesker av MFB sine medlemmer og KG sine medlemmer i denne tråden. Desverre synes jeg dere nå ligger på samme nivå av lavmål..... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1536 Del Skrevet 6. januar 2016 Kan jeg putte avokado oppi salaten? Kan jeg steke løk på stekepannen? Kan jeg bake brød med grovt mel? Kan jeg bruke ketchup på spagettien? Kan jeg spise pasta med ost? Anonymkode: 7cd9b...244 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 6. januar 2016 #1537 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Den 6 Jan 2016 at 19.31, Sinnaugle skrev: Jeg syns mfb er en flott gruppe. Syns admin gjør en knall jobb med å holde gruppa i en hyggelig tone. Det er masse aktivitet og alltid hjelp å få. Er medlem av mange andre matgruppe også. Ingen kan måle seg med aktiviteten og hjelpsomheten som er på mfb. Dere skal virkelig ha skryt for engasjement rundt gruppa. Håper dere er like engasjert i noe annet med positiv energi også. Ha en fin kveld Hæ, synes du virkelig det? Jeg har aldri før sett så mange spydige og ufine kommentarer samlet på ett sted. Det hjelper da ikke at man kamuflerer dritten med hjerter og smilefjes! Endret 17. mars 2016 av ninuska_ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1538 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Den 6 Jan 2016 at 19.02, Sinnaugle skrev: Lasagnen mener jeg er perfekt satt sammen. Har aldri smakt bedre. Og mange er enig i det. Hvorfor trur du den er så populær? Gir du meg link til disse oppskriftene som er så like? Hvorfor er den så populær? Vel, fordi folk ikke gidder og google etter bedre oppskrifter og tar det den hellige T lager for god fisk. No pun intended. Beklager om jeg er krass, men jeg kjenner en viss avsmak for hele opplegget. Folk diskuterer alt, uansett hva og hvem det gjelder. Noen kan være direkte stygge i hvordan de skriver, andre er mer moderate. Jeg er enig i at mye av det som har blitt skrevet her, har vært uberettiget, men denne tråden ble startet i all hovedsak for å kritisere en del aspekter ved Facebook-gruppen MFB, som f.eks "gudedyrkelsen av T", og reglene. Jeg mener hele denne "A la" - tingen har blitt overbrukt noe til de grader inne på den gruppa. Jeg merket det jo da jeg selv var medlem der, at det er kun én person som får diktere hva som er greit og ikke greit. Anonymkode: 19f48...9f9 Endret 17. mars 2016 av ninuska_ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 6. januar 2016 #1539 Del Skrevet 6. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg putte avokado oppi salaten? Kan jeg steke løk på stekepannen? Kan jeg bake brød med grovt mel? Kan jeg bruke ketchup på spagettien? Kan jeg spise pasta med ost? Anonymkode: 7cd9b...244 Og nettop DETTE er typen innlegg jeg savner 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1540 Del Skrevet 6. januar 2016 Vær så snill og si at det er en av dere som postet den her på kødd.... Butikk grilla hel kylling kan den spises med engang eller må den varmes først ? Anonymkode: ff467...912 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg