AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1501 Del Skrevet 6. januar 2016 passet fint inn her Anonymkode: a1983...3ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1502 Del Skrevet 6. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nivået på siden? Det passer for ungdom som skal lære seg å lage mat. Når du oppretter en matside og skal bære administrasjon bør minste at du sitter inne med stor kunnskap om mat. Ser enkelte råd og svar som blir gitt, er feil.Ja, jeg jobber med mat. Anonymkode: d8fcb...cf7 Helt enig. Ser mye av det de lager er slikt jeg "fant opp" da jeg flyttet hjemmefra for 15 år siden. Anonymkode: f2933...931 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1503 Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg har mange oppskrifter jeg kan kalle bare mine altså. Jeg elsker nemlig hvitløk så jeg tilsetter alltid en hel del mer hvitløk enn hva oppskriften tilsier Aioli f.eks. Har en oppskrift jeg har funnet på heeeelt selv og krediterer ingen andre for den siden jeg pleier å ha i minst 3 fedd hvitløk mer enn hva noen annen oppskrifter sier Anonymkode: f1250...498 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. januar 2016 #1504 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) 8 timer siden, Sisti skrev: Dere går ikke på enkeltmedlemmer, nei...??? Enkelte av dere er jo like blinde for egen oppførsel som de verste medlemmene i mfb. Som sagt, dere passer så utrolig godt inn der. Bortsett fra Tanja, som jeg innrømte vi har tøyset med, hvilke andre har jeg tatt for meg? Rart at så mange blir kastet ut fra MFB hvis de passer så godt inn der 9 timer siden, Sinnaugle skrev: Jeg har ennå til gode å se dere legger ut en link til en av T sine liksom kopierte oppskrifter. Er det ikke litt rart dere ikke kan bevise det? 😉 Ønsker veldig gjerne link til den berømte lasagnen.. Men snille deg, jeg sier jo det er fantastisk Hærlig å se dere IKKE er misunnelige 😇 Syns dere gir litt ufortjent ros til mfg. Den er jo ikke akkurat sånn super aktiv.. Ha en super dag ❤️❤️ Kopierte kan også bety at man har tatt en oppskrift og bare endret på en eller to ingredienser, så jo hun kopierer like mye som andre Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å innrømme at man kopierer med små endringer sånn som alle gjør når de lager mat. Sånn ellers er du ikke veldig sterk på verken ironi eller logikk, sett ut i fra resten av innlegget ditt Men for all del, det trenger man jo ikke være for å lage mat. Og et lite tips angående antall medlemmer og aktivitet: kvalitet er mye viktigere enn kvantitet, også innen matlaging Endret 6. januar 2016 av Ardwinna 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. januar 2016 #1505 Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg bruker å kryddre fiskegratengen min med hvitløk. Å så har jeg purreløk også i den, skal begynne å kalle den fiskegrateng ala Severus. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1506 Del Skrevet 6. januar 2016 "meg og min datter spiser mye suppe/gryte retter. men spiser ikke opp en hel pose, veldig kjipt kaste alt hele tiden, noen forslag om oppbevaring elns ?" Mat fra bunnen? Og har en person som er gammel nok til å bli mor aldri hørt om å spise rester, fryse ned, eller lage halv porsjon? Anonymkode: 1947c...0f3 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 6. januar 2016 #1507 Del Skrevet 6. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: passet fint inn her Anonymkode: a1983...3ca Denne burde kanskje vært postet inne i gruppa siden de henger ut og latterliggjør tidligere "gjester" der inne etter de er kastet ut og ikke har mulighet til å forsvare seg. Slik som i den lasagnetråden. Den står fortsatt.... Slik både admins derfra og enkelte medlemmer har vært her inne og drevet med billige hersketeknikker så passer dette aller best til dem 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 6. januar 2016 #1508 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Den 6 Jan 2016 at 15.04, AnonymBruker skrev: passet fint inn her Anonymkode: a1983...3ca At vi kritiserer dette, og MYE annet, er ikke det en bra ting? Merkelig at du la ut dette bildet nesten som om vi er noen forferdelige mobbere, da noe av den verste mobbinga er inne på MFB. Endret 17. mars 2016 av ninuska_ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1509 Del Skrevet 6. januar 2016 20 minutter siden, daemonia skrev: Denne burde kanskje vært postet inne i gruppa siden de henger ut og latterliggjør tidligere "gjester" der inne etter de er kastet ut og ikke har mulighet til å forsvare seg. Slik som i den lasagnetråden. Den står fortsatt.... Slik både admins derfra og enkelte medlemmer har vært her inne og drevet med billige hersketeknikker så passer dette aller best til dem De har visst fjernet innleggene til den blokkerte brukeren og alle kommentarene... Kanskje like greit med tanke på hvordan de holdt på. Anonymkode: 59752...71c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1510 Del Skrevet 6. januar 2016 22 timer siden, Annecharlotte skrev: Anonymkode: 87ee8...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 6. januar 2016 #1511 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) . Endret 6. januar 2016 av Ms.Sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat.68 Skrevet 6. januar 2016 #1512 Del Skrevet 6. januar 2016 18 timer siden, SRC skrev: Nei, men synes du ikke at det er rart at mange har blitt kastet ut på helt latterlige grunnlag? Som å være medlem i andre grupper, være i slekt med en person i en annen gruppe og utallige andre tilfeller? Les hele tråden, før du fremstiller det som om det er medlemmene sin egen feil at de har blitt kastet ut, når de i de fleste tilfeller har fulgt reglene helt og fullt. på hva slags grunnlag noen er blitt kastet ut fra mfb er helt umulig for meg å ha noen formening om. For alt jeg vet kan det være plenty av grunner til at du blitt kastet ut som ikke kommer frem her. Og hva som er latterlige grunner kommer jo an på øyet som ser. Noen synes jo reglene der inne er latterlige og da synes man selvsagt at grunnen til at man ble kastet ut også er latterlig. Men faktum kvarstår, og det er at det står T fritt og avgjøre hvordan hun ønsker at ting skal være. Det er hennes gruppe og kan i prinsippet sammenlignes med hennes egen stue. Hvis en gjest ikke oppfører seg slik hun ønsker er hun i sin fulle rett å kaste ut vedkommede eller ikke, Vi kan godta det eller føle oss dårlig behandlet. men det hjelper liksom ikke. Det jeg synes er rart er at man blir så opphengt i det at man sitter her inne å snakker dritt om alt man måtte komme over. Det betyr jo også at man selv er muldvarp og leter ting man kan legge ut i negativ retning her inne, eller opprettet en ny profil man kommet inn med igjen. Men da igjen for å lete opp møkk og enda mer ting å irritere seg over. Hva er vitsen med det egentlig. Hvis noe irriterer så voldsomt så hvorfor ikke bare la det være?? Det er ikke alle regler jeg seer nytteverdien av, eller skjønner hvorfor er nødvendige. Men det er ikke opp til meg å krangle på dem, eller avgjørelser som blir tatt av lederen. Det er ikke min side. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnaugle Skrevet 6. januar 2016 #1513 Del Skrevet 6. januar 2016 7 timer siden, SRC skrev: Jamen hvorfor i guds navn kaller hun alt hun lager "ala t" når det ikke engang er hennes egne oppskrifter da? Herlighet Det gjør ho nok kun for å irritere deg og dere her inne 😂😂😂👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnaugle Skrevet 6. januar 2016 #1514 Del Skrevet 6. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det strengt tatt ingen som har sagt at lasagnen er kopiert, bare at oppskriften er standard. Så ro ned med den. Anonymkode: 6651a...86c Link til en tilsvarende standar lasagne da? For går ut ifra du mener den er så og si lik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat.68 Skrevet 6. januar 2016 #1515 Del Skrevet 6. januar 2016 18 timer siden, Auri skrev: Synes du det er rettferdig å bli kastet ut fordi man er medlem av en annen gruppe? Jeg hadde aldri skrevet et ord i MFB. Men etter at jeg meldte meg inn i MFG så ble jeg kastet ut. Synes du det er greit at admins finner opp nye regler som det passer de? Uten engang å offentliggjøre denne nye regelen, slik at folk blir kastet ut uten engang å vite hvorfor? Folk som har blitt lagt til i MFG, som aldri har vært på KG, ble slettet og blokkert av MFB. Hvordan forsvarer du det? Det er ikke opp til meg å avgjøre hva som er riktig eller ikke, det er ikke min gruppe, mine regler, eller mine admins . Jeg kan ikke i noen fall avgjøre eller ta parti for noe jeg ikke vet den fulle bakgrunn i. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor noen her inne leter etter etter poster der inne, drar de inn hit og så harselerer med det. det er jo ikke bare T og admin som får gjennomgå. men vanlige brukere av siden. Hva galt har de gjort som fortjener å få oppskriftene eller spørmålene sine harselert og gjort narr av her inne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnaugle Skrevet 6. januar 2016 #1516 Del Skrevet 6. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: DEN informasjonen kom hun med etter at det ble postet under hennes "kake ala T" at noen hadde bakt den tidligere - så først la hun det frem som om det var en egen oppskrift hun la ut. Nå har du slik jeg ser det fått bevis på to tilfeller der hun har rappet andres oppskrifter, moderert de litt og presentert de som egne. (fromasjkaka sa hun kanskje var laget etter inspirasjon fra medlem, men det ble da aldri nevnt navn på den som var inspirasjonen. ingen cred unnet den andre parten der....) Lasagneoppskriften er lik tusenvis av andre lasagneoppskrifter +/- et par av ingreidensene - om den ikke er direkte kopiert er den heller ikke revulusjonerende ny. Hva er det du mener er så unikt med den? Anonymkode: ff467...912 Lasagnen mener jeg er perfekt satt sammen. Har aldri smakt bedre. Og mange er enig i det. Hvorfor trur du den er så populær? Gir du meg link til disse oppskriftene som er så like? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 6. januar 2016 #1517 Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg blir kvalm over måten dere mfb-folkene kommer inn her å svarer folk på. Det oser surhet og dårlig folkeskikk av dere alle sammen. Ang linker som ble etterspurt for noen innlegg siden, så ligger de lengre bak. Du spør, du kan lete opp. Og hva den gamle profilen til T angår, så er det jo litt rart da, at hun kunne ha falsk profil men ingen andre får lov.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnaugle Skrevet 6. januar 2016 #1518 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Jeg syns mfb er en flott gruppe. Syns admin gjør en knall jobb med å holde gruppa i en hyggelig tone. Det er masse aktivitet og alltid hjelp å få. Er medlem av mange andre matgruppe også. Ingen kan måle seg med aktiviteten og hjelpsomheten som er på mfb. Dere skal virkelig ha skryt for engasjement rundt gruppa. Håper dere er like engasjert i noe annet med positiv energi også. Ha en fin kveld Endret 17. mars 2016 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. januar 2016 #1519 Del Skrevet 6. januar 2016 Jesus Kristensen altså. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #1520 Del Skrevet 6. januar 2016 Enn å kalle medlemmer i en gruppe for "gjester". Djiiiiz.Hva hadde gruppen hennes vært uten alle oppskriftene og aktiviteten til "gjestene"? I mitt hus bidrar ikke gjestene med middagsoppskriftene, for å si det sånn. Ikke trygler jeg dem om bekreftelse for maten de har fått, heller. Så, gjester. Really? Du kan godt si at hun har rett til å kaste ut gjestene sine, men vet du hva. En slik vertinne vil jeg ikke være gjest hos. Anonymkode: d877a...8fb 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg