Poppie Skrevet 3. januar 2016 #1381 Del Skrevet 3. januar 2016 Taco i ovn: biffstrimler med litt taco krydder,blander tomat,løk,agurk sammen i en bolle blander lettrømme opp i ca 2/12 spiseskje.Jeg tar kjøtte først så salat topper det med ostca 15 min i ovnen Fått over 250 likes. Gir meg ende over. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2016 #1382 Del Skrevet 3. januar 2016 10 minutter siden, Poppie skrev: Taco i ovn: biffstrimler med litt taco krydder,blander tomat,løk,agurk sammen i en bolle blander lettrømme opp i ca 2/12 spiseskje.Jeg tar kjøtte først så salat topper det med ostca 15 min i ovnen Fått over 250 likes. Gir meg ende over. Varm salat? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1383 Del Skrevet 3. januar 2016 10 minutter siden, Poppie skrev: Taco i ovn: biffstrimler med litt taco krydder,blander tomat,løk,agurk sammen i en bolle blander lettrømme opp i ca 2/12 spiseskje.Jeg tar kjøtte først så salat topper det med ostca 15 min i ovnen Fått over 250 likes. Gir meg ende over. Spoiler Anonymkode: d877a...8fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1384 Del Skrevet 3. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Anonymkode: d877a...8fb Var det forresten en spion fra o hellige T inne på mat fra grunnen, eller har jeg misforstått? (jmfr. gudinnens spydige svar tidligere i tråden). Anonymkode: d877a...8fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1385 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Den 2 Jan 2016 at 19.00, AnonymBruker skrev: hahahaha bei jeg er ikke noe tanja og ikke kjenner jeg henne heller. Men folk med vette i behold ville sakt det samme Anonymkode: a1983...3ca Jeg er fremdeles medlem der men det henger kanskje sammen med at jeg har vært der lenge så jeg ikke er så lett å avsløre Så lenge jeg får direkte tilgang til sekten og all den herlige passiv-aggressive vakkerskattsuppa akter jeg å være medlem der! Skulle de på slump klare å kaste meg ut, gråter jeg ikke av den grunn. Det finnes nok av andre steder å finne oppskrifter, så det eneste jeg kommer til å savne litt er underholdningen For dem som er kastet ut, her har dere litt godis fra vakkerskattene, vel bekomme! Og ja, de sørget selvsagt for å blokkere dama og hun i rødt er eplekjekk nok til å be om PM, vel vitende om at en blokkert bruker antakelig ikke ser beskjeden. For en trivelig gjeng dere! Anonymkode: 59752...71c Endret 17. mars 2016 av ninuska_ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1386 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Den 3 Jan 2016 at 21.06, AnonymBruker skrev: Jeg er fremdeles medlem der men det henger kanskje sammen med at jeg har vært der lenge så jeg ikke er så lett å avsløre Så lenge jeg får direkte tilgang til sekten og all den herlige passiv-aggressive vakkerskattsuppa akter jeg å være medlem der! Skulle de på slump klare å kaste meg ut, gråter jeg ikke av den grunn. Det finnes nok av andre steder å finne oppskrifter, så det eneste jeg kommer til å savne litt er underholdningen For dem som er kastet ut, her har dere litt godis fra vakkerskattene, vel bekomme! Og ja, de sørget selvsagt for å blokkere dama og hun i rødt er eplekjekk nok til å be om PM, vel vitende om at en blokkert bruker antakelig ikke ser beskjeden. For en trivelig gjeng dere! Anonymkode: 59752...71c I rest my case. Anonymkode: d877a...8fb Endret 17. mars 2016 av ninuska_ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 3. januar 2016 #1387 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Den 3 Jan 2016 at 21.06, AnonymBruker skrev: Jeg er fremdeles medlem der men det henger kanskje sammen med at jeg har vært der lenge så jeg ikke er så lett å avsløre Så lenge jeg får direkte tilgang til sekten og all den herlige passiv-aggressive vakkerskattsuppa akter jeg å være medlem der! Skulle de på slump klare å kaste meg ut, gråter jeg ikke av den grunn. Det finnes nok av andre steder å finne oppskrifter, så det eneste jeg kommer til å savne litt er underholdningen For dem som er kastet ut, her har dere litt godis fra vakkerskattene, vel bekomme! Og ja, de sørget selvsagt for å blokkere dama og hun i rødt er eplekjekk nok til å be om PM, vel vitende om at en blokkert bruker antakelig ikke ser beskjeden. For en trivelig gjeng dere! Anonymkode: 59752...71c Helt utrolig å se hvordan de klarte å hakke på henne der. Og ut fra hva jeg la merke til når jeg begynte å følge med på den tråden så stod det ikke noe galt der, annet enn at hadde det vært lov å linke skulle hun lagt frem "beviser" for at de selvkomponerte rettene ikke akkurat var selvkomponert Fikk ikke med meg alt, men fulgte litt med når jeg merket at det var oppløp til action der Endret 17. mars 2016 av ninuska_ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1388 Del Skrevet 3. januar 2016 12 minutter siden, daemonia skrev: Helt utrolig å se hvordan de klarte å hakke på henne der. Og ut fra hva jeg la merke til når jeg begynte å følge med på den tråden så stod det ikke noe galt der, annet enn at hadde det vært lov å linke skulle hun lagt frem "beviser" for at de selvkomponerte rettene ikke akkurat var selvkomponert Fikk ikke med meg alt, men fulgte litt med når jeg merket at det var oppløp til action der Skulle ønske hun kunne ha lagt ut linkene her! Det hadde vært morsomt! Så kunne noen av oss andre sendt linkene til hun selvsikre dama som ba om PM. Jeg vedder rimelig mye på at de linkene aldri hadde blitt delt inne på gruppa og den som sendte linkene hadde blitt blokkert for å "hakke ned på" T & co! Anonymkode: 59752...71c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1389 Del Skrevet 3. januar 2016 1 time siden, Severus skrev: Kanskje jeg skal spørre om råd for å tilberede RSP Rester av sprengt personell kalte vi den for. 90% av de vet vel ikke hva det er en gang. Så det kunne vell vært interessant. Husk å poste svar her da. Jeg er dessverre ikke lenger en del av mfbs indre gemakker. Anonymkode: 188fa...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1390 Del Skrevet 3. januar 2016 Mat fra bunnpris Anonymkode: f4bc3...530 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1391 Del Skrevet 3. januar 2016 Veldig spesielt at den lasagne diskusjonen får stå, når normalt sett slike kommentarer og svar til det blir slettet...(i tillegg til brukeren som tør å snakke) Hele gjengen har jo rotta seg sammen Anonymkode: 5f862...1cf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 3. januar 2016 #1392 Del Skrevet 3. januar 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig spesielt at den lasagne diskusjonen får stå, når normalt sett slike kommentarer og svar til det blir slettet...(i tillegg til brukeren som tør å snakke) Hele gjengen har jo rotta seg sammen Anonymkode: 5f862...1cf Er den der enda? Jeg så etter den men fant ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1393 Del Skrevet 3. januar 2016 3 minutter siden, daemonia skrev: Er den der enda? Jeg så etter den men fant ikke.. Et stykke ned.... Så den nettopp. Anonymkode: 9fad0...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1394 Del Skrevet 3. januar 2016 3 minutter siden, daemonia skrev: Er den der enda? Jeg så etter den men fant ikke.. Den er der enda :D du må bare scolle en del nedover, ble postet 2.jan kl 20.04. Den finner du rett nedenfor "Grupperegler og info-redigert" innlegget. Bruker fb appen på android 😊 Der står det skrevet alt mer i sammenheng, du kommer til å få sjokk 🙈 Anonymkode: 5f862...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1395 Del Skrevet 3. januar 2016 Legg ut flere screen shots da :D Anonymkode: 4b0a0...fec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 3. januar 2016 #1396 Del Skrevet 3. januar 2016 Leste nettopp kommentarene på lasagneinnlegget. Vet dere hva som frister? Å legge den ut på den hemmelige bloggen, screenshoote og redigere inn en dato type 2012, bare for å få kjeft på frøken t. Men latskapen lenge leve. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 4. januar 2016 #1397 Del Skrevet 4. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er der enda :D du må bare scolle en del nedover, ble postet 2.jan kl 20.04. Den finner du rett nedenfor "Grupperegler og info-redigert" innlegget. Bruker fb appen på android 😊 Der står det skrevet alt mer i sammenheng, du kommer til å få sjokk 🙈 Anonymkode: 5f862...1cf Njaaa heller tvilsomt. Fikk med meg det meste "live" Var bare nysgjerrig på om det var noe mer som hadde skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 4. januar 2016 #1398 Del Skrevet 4. januar 2016 Så det var ei som skrev i middagstråden at hun skulle ha fiskekaker og tanjastappe til middag. Lurer på hvor mange Tanjaer det er i den stappa? Det får vi vel aldri vite, for det var ingen som spurte etter oppskrift. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1399 Del Skrevet 4. januar 2016 Må være en harsk og bitter suppe Anonymkode: 16e02...892 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1400 Del Skrevet 4. januar 2016 No må dere gi dere med dette tullet! Ka vet dere om det er godt eller ikke? Ikke sitt på ræven å kritiser andre sin mat uten å ha prøvd den selv Anonymkode: a1983...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg