Auri Skrevet 30. desember 2015 #1321 Del Skrevet 30. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det hørte til her inne fordi..? Anonymkode: f4bc3...530 Nei jeg bare følte for å spy det ut sånn helt tilfeldig vel! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar 2016 #1322 Del Skrevet 1. januar 2016 Godt nyttår vakkerskatter! Som tilbehør til dagens middag blir det Swaldorfsalat (hi hi) som er waldorfsalat uten valnøtter og med vårløk istedenfor selleri. Burde kanskje kalle den Swaldorfsalat a la MarianneE... 😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 1. januar 2016 #1323 Del Skrevet 1. januar 2016 Den Sunday, December 20, 2015 at 15.17, AnonymBruker skrev: 1 time siden, MarianneE skrev: Godt nyttår vakkerskatter! Som tilbehør til dagens middag blir det Swaldorfsalat (hi hi) som er waldorfsalat uten valnøtter og med vårløk istedenfor selleri. Burde kanskje kalle den Swaldorfsalat a la MarianneE... 😂 Nei nei nei, det skal være "ala"!! (Beklager den j... siteringen) Den Sunday, December 20, 2015 at 15.17, AnonymBruker skrev: 1 time siden, MarianneE skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar 2016 #1324 Del Skrevet 1. januar 2016 5 minutter siden, hulderjenta skrev: Nei nei nei, det skal være "ala"!! (Beklager den j... siteringen) Nå synes jeg du sprer negative vibber her.. 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. januar 2016 #1325 Del Skrevet 1. januar 2016 7 minutter siden, MarianneE skrev: Nå synes jeg du sprer negative vibber her.. 😂 Enig! Slike gjester ønsker vi vel ikke her på KG, gjør vi? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. januar 2016 #1326 Del Skrevet 1. januar 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 1. januar 2016 #1327 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) 5 timer siden, Wenda skrev: Enig! Slike gjester ønsker vi vel ikke her på KG, gjør vi? Helt riktig! Hulderjenta, du blir herved sett på som uønsket gjest! Endret 1. januar 2016 av Saraby feil nick :P :P :) :) :) :) :) :) <3 <3 <3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 1. januar 2016 #1328 Del Skrevet 1. januar 2016 4 timer siden, MarianneE skrev: Nå synes jeg du sprer negative vibber her.. 😂 Ja, seriøst ass! Må da kunne gå an å svare ordentlig vel? 4 timer siden, Wenda skrev: Enig! Slike gjester ønsker vi vel ikke her på KG, gjør vi? Nei, det er så utrivelig her når det kommer sånne sure folk og bare svarer negativt! Et smilefjes hjelper myyyyyyyyyeeee ADMIN!!!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. januar 2016 #1329 Del Skrevet 1. januar 2016 4 timer siden, MarianneE skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. januar 2016 #1330 Del Skrevet 1. januar 2016 jeg dør av latter her Nå savnet jeg plutselig ikke MFB lengre (sorry for siteringen i forrige innlegg, men KG har tydeligvis bestemt seg for å ikke fikse problemene etter siste oppdatering) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 1. januar 2016 #1331 Del Skrevet 1. januar 2016 1 minutt siden, Wenda skrev: jeg dør av latter her Nå savnet jeg plutselig ikke MFB lengre (sorry for siteringen i forrige innlegg, men KG har tydeligvis bestemt seg for å ikke fikse problemene etter siste oppdatering) Mobilsitering fungerte et par dager. Så når jeg var så tett at jeg roset dem for det så gikk det tilbake til det gamle igjen. Frekt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. januar 2016 #1332 Del Skrevet 1. januar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1333 Del Skrevet 2. januar 2016 og her startet nyåret med drama ser jeg! er der virkelig slik dere vil ha det? skjønner ikke at dere ønsker dette for dere selv😊 er det ikke bedre å gå inn i det nye året uten drama og negativitet? vi er alle mensker som er like mye verdt!😍 vis at dere kan være gode mennesker uten å drive å hakke ned på andre 😊 ha en fin dag alle gode flotte mennesker 😚 Anonymkode: a1983...3ca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. januar 2016 #1334 Del Skrevet 2. januar 2016 Jeg vil ikke se i albumet til Tanja om middagstips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. januar 2016 #1335 Del Skrevet 2. januar 2016 Pizza fra 80-tallet med pizzamel? Fantes det da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. januar 2016 #1336 Del Skrevet 2. januar 2016 Deig: 500 g møllerens pizzamel 3-4 vann 37 grader 2 ts salt 3 ss olivenolje 2 ss oregano 3-4 vann, er det en slags ny grønnsak eller meltype? Eller er det flasker,liter,desiliter,mililiter,centiliter? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1337 Del Skrevet 2. januar 2016 52 minutter siden, Severus skrev: Jeg vil ikke se i albumet til Tanja om middagstips. ingen som tvinger deg å se der! voks opp å slutt å vær så forbannade barnselig Anonymkode: a1983...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 2. januar 2016 #1338 Del Skrevet 2. januar 2016 23 timer siden, Saraby skrev: Helt riktig! Hulderjenta, du blir herved sett på som uønsket gjest! Har tatt meg to dagers pause nå og virkelig gått i meg selv, kjenner positivitismen blomstrer nå. Lover bot og bedring! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊😊😊😊😊😊😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1339 Del Skrevet 2. januar 2016 Er juleferien over enda eller? Anonymkode: 4a5d9...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1340 Del Skrevet 2. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: og her startet nyåret med drama ser jeg! er der virkelig slik dere vil ha det? skjønner ikke at dere ønsker dette for dere selv😊 er det ikke bedre å gå inn i det nye året uten drama og negativitet? vi er alle mensker som er like mye verdt!😍 vis at dere kan være gode mennesker uten å drive å hakke ned på andre 😊 ha en fin dag alle gode flotte mennesker 😚 Anonymkode: a1983...3ca Om dette innlegget parodierer MFB er det jaggu ganske så morsomt! Anonymkode: 821bd...c98 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg