Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå måtte jeg inn og se. Har tydeligvis blitt kastet ut jeg og :( Aldri postet noe der, kun lest, ikke er jeg medlem av andre matgrupper heller. Syntes det er synd da jeg liker siden.

Anonymkode: 116ed...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De  tenker vel at de "har råd" til å sparke ut et par hundre medlemmer, når det er så mange fra før i gruppa. Og det er sikkert godt å få havnet seg litt og sitte med makta, selv om de også rammer uskyldige medlemmer som aldri har vært innom KG en gang. 

Anonymkode: 8a428...c39

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par som fra meg.

Er det T som er grunnlegger av gruppa, som det står på flere steder inne på MFB, eller har hun også blitt lagt til av andre, og "jobbet" seg opp til administrator?

Dere som er kastet ut, har dere prøvd å sende melding til hun som står som ansvarlig for å svare på som o.l for begrunnelse? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T er ikke grunnlegger nei, hun har blitt admin senere. 

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20 Dec 2015 at 14.14, Marimba skrev:

Et par som fra meg.

Er det T som er grunnlegger av gruppa, som det står på flere steder inne på MFB, eller har hun også blitt lagt til av andre, og "jobbet" seg opp til administrator?

Dere som er kastet ut, har dere prøvd å sende melding til hun som står som ansvarlig for å svare på som o.l for begrunnelse? 

T er ikke grunnlegger. Det er ei annen som er det, hun har forlatt gruppen. 

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 19 Dec 2015 at 3.03, Gudinne skrev:

Så kjekt da😊. ER der og venter i spenning men lite interessant så langt dessverre. Ser admin prøver halvhjertet men.. 

Admin I MFG er faktisk veldig hyggelig, og lar ingen føle seg dumme eller mindre "medlemsverdt" (som I motsetning til visse andre admins I andre grupper gjør!), så ditt forsøk på latterliggjøring av henne kommer du ingen vei med!  Hittil syns jeg MFG er 10 x koseligere enn MFB, og for en gangs skyld tør jeg å legge ut noe jeg har laget. Jeg tør og delta I trådene fordi det ikke er noe hemninger på hva du kan skrive! Jeg har allerede fått inspirasjon til deilige middager, langt flere enn jeg fikk I MFB! Kanskje fordi folk tør å legge ut ting, av den enkle grunn at det ikke er noen "O'hellig T" der som skal diktere hva vi kan og ikke kan legge ut. 

Jeg skal godt innrømme at jeg ble en smule bitter da jeg fant ut at de kastet meg ut, men vet du... jeg er litt glad nå. Rett og slett fordi jeg gidder ikke surmule over en gruppe som velger og representere seg som den gjør nå. Og jeg er medlem I Ebay for kvinner/jenter, selv den gruppa er ingenting ift hvordan MFB - administrasjonen er! 

Jeg liker å tro at man er mot andre slik du vil andre skal være mot deg. Jeg nekter å la meg diktere hva jeg skal si og ikke si, og MFB -admins kan regne med en heftig glose -oppramsing fra meg!

Over og ut.

Endret av ninuska_
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nå har jeg tydeligvis blitt kastet ut av gruppen. Meldte meg inn på MFG, men ikke igjennom samme profil. Allikevel ble jeg kastet ut, da navnene var like. At det går an. Dette minner om typisk barneskole oppførsel: "Om du er venn med X så kan du ikke henge med oss".

Anonymkode: 265de...edc

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, hulderjenta skrev:

Artig å se hvor mange som har kommet til etter i går kveld. :-)

Hvor mange medlemmer er det der nå? Venter litt til jeg. Prøve å holde på anonymiteten litt til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, daemonia skrev:

Hvor mange medlemmer er det der nå? Venter litt til jeg. Prøve å holde på anonymiteten litt til :fnise:

Hvis du mener MFG, så er det oppe I 251 medlemmer :) ikke noe hastverk. Er greit å ha en på innsiden 😂 haha. Sånn som de holder på hvertfall. Oppdater oss som har blitt kastet ut, for sladder kan vi alltids trenge! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min prøvde å melde seg inn i MFB, men ble blokkert. Hun er ikke medlem av KG eller MFG.... men hun har samme etternavn som meg... som er medlem i MFG...... :rolleyes:

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren min prøvde å melde seg inn i MFB, men ble blokkert. Hun er ikke medlem av KG eller MFG.... men hun har samme etternavn som meg... som er medlem i MFG...... :rolleyes:

Det er jo helt vilt :P

Sjekket vel vennelister da! 

Lurer på om de finner meg til slutt? Som sagt er jeg aldri nebbete med noen, men svarer ærlig. Og mange får nok med seg at jeg selv synes enkelte spørsmål er helt på trynet dumme :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som har kontaktet admins angående de barnslige utkastelsene. Spent på om de får svar. 😛

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det er flere som har kontaktet admins angående de barnslige utkastelsene. Spent på om de får svar. 😛

Hvordan ser du det?

Anonymkode: ff26a...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser du det?

Anonymkode: ff26a...291

De har skrevet det i MFG. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hulderjenta skrev:

Artig å se hvor mange som har kommet til etter i går kveld. :-)

Enig 😄 jeg har blitt kastet ut for å være medlem av mfg eller blitt mistenkt å ha skrevet i denne tråden noe jeg ikke har gjort, så jeg inviterte flust av mine fb venner og ser at flere av de allerede er aktive 😊😊 karma er noe dritt og det tror jeg de fra mfb kommet til å finne ut av🙈

Anonymkode: 24040...14b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært kjekt med ( mange ) muldvarper innad i MFB også, sånn at når man får innlegget sitt slettet, og blir kastet ut, så kan en annen stille spm ved dette og reposte... osv osv... Sånn at alle medlemmer får med seg hva som skjer. De sitter jo og hauker over gruppa 24/7, så ''frekke'' spm blir jo slettet med en gang, og så blir man slettet og blokkert som medlem - ofte uten grunn kan det virke som.

Bare venter på at de skal bli paranoide nok til å slette alle som er medlemmer og har venner/familie/slekt som også er medlemmer.

Anonymkode: f3954...b92

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marimba skrev:

Et par som fra meg.

Jeg har sendt melding til hun som har ansvaret for å svare på pm. Sendte i går og har så langt ikke fått noe svar. 

Anonymkode: 4b0a0...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, MalloryK skrev:

Morsomt at admin fra MTB har meldt seg inn i MTG.

Husk å registrere bedriften som AS før T. da!

Syns det hele er litt tragikomisk at de sparker ut alle som har blitt med i MFG, men de selv kan være medlem av gruppen :roll: 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...