AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #961 Del Skrevet 9. desember 2015 Dagens tekst: Det var ei dame som postet et bilde av gelégodteri som hun hadde laget. Godteriet består av sukker, vann, gelé, gelatin osv. Så dukker det opp en kommentar: Er det mulig?? Man får ikke SURT godteri av å putte oppi salt. Måtte le litt her. Anonymkode: 3ed9b...bd6 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #962 Del Skrevet 9. desember 2015 Det er så forbanna frekt av henne å ta æren for andres oppskrifter! Og så irriterende at hun slipper unna meg plagierien sin!Anonymkode: 8db6d...bcdDet er nesten så jeg er fristet til å ofre hele medlemskapet mitt der for å kommentere det inne i gruppa. Anonymkode: 5262e...8a2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. desember 2015 #963 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Den 9 Dec 2015 at 16.22, AnonymBruker skrev: Jeg fortsetter å kose meg med hvor mye ekkelt og ubrukelig folk kan lage, kalle det "fra bunnen", og så er de andre hekta. Dagens kjøttdeig og boil in bag ris blandet sammen med litt vann, og voila - middag Kan jo i si hvor heselig det ser ut under bildet i gruppa, så få gjøre det her i steden Anonymkode: 9af66...e74 FY FAEN! Jeg begynte å brekke meg når jeg så det bildet tidligere idag. Det er det verste jeg har sett. Det kan da umulig smake godt heller! Æssssjjjjjjjj. Den 9 Dec 2015 at 20.13, AnonymBruker skrev: Dagens tekst: Det var ei dame som postet et bilde av gelégodteri som hun hadde laget. Godteriet består av sukker, vann, gelé, gelatin osv. Så dukker det opp en kommentar: Er det mulig?? Man får ikke SURT godteri av å putte oppi salt. Måtte le litt her. Anonymkode: 3ed9b...bd6 Endret 17. mars 2016 av ninuska_ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #964 Del Skrevet 9. desember 2015 Skjønner ikke at det kan være så jævlig vanskelig å poste oppskriften sammen med bildet!???!!!! Det er jo helt åpenbart at dette sløyfes kun for å høste kommentarer og likes.... ''Uff, det er så kjeeedelig og det tar sååå lang tid å legge ut oppskriften akkurat nåååå...'' Men å skrive 20 kommentarer i stedet tar ikke lang tid? Anonymkode: f3954...b92 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 10. desember 2015 #965 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg har to skiver gulost i kjøleskapet. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dem?Noen som har det litt morro i gruppa 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #966 Del Skrevet 10. desember 2015 Likte godt innlegget med hun som lurte på hvilken kjøkkenmaskin hun burde ønske seg til jul. Hun skulle bruke den til boller og brød, og etterhvert til mer avanserte ting fra MFB Anonymkode: f1250...498 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 10. desember 2015 #967 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg har en appelsin i kjøleskapet ... Er litt lei appelsin .. Tips til hva jeg kan lage av den appelsinen som ikke smaker appelsin ?! Enda en morroklump 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #968 Del Skrevet 10. desember 2015 Er på jobb og trenger tips til en enkel kake å lage. Har ikke sett hva vi har av ingredienser Slike spørsmål er det mange av der inne. Det skumle er jo at de fleste faktisk ikke er humoristisk ment....(Også får de gjerne forslag om ett eller annet, og nei - det liker de ikke, det har de ikke ingredienser til, det har de ikke lyst på, det er de allergiske mot.... akkurat som om folk skal sitte der og være synske for å svare. Helt utrolig) Anonymkode: ff467...912 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #969 Del Skrevet 10. desember 2015 Dagens middagstråd..😱 Så mykje svada..😲 Og i dag er det til og med ala ..... datter..🌞🌞GRUPPENS MIDDAGSTRÅD🌞🌞 TorsdagHvis du liker dagens middagstråd så trykk liker eller kommenter din middag da vel God morgen vakkerskatter😙En ny strålende dag er gitt til oss😊Dagens middagsanbefaling er langkokt bolognese. Noen ganger er det ok å vente litt lenger på god mat😊. Hva skal dere ha idag da? Dagens tanke : Lev og lek. I morgen kan det være for sent. Bruk ikke tiden din på å spre negativ energi. Bruk den på å fylle opp de gode menneskene rundt deg med positiv energi og glede. Tid som er brukt på negativ energi er bortkastet og meningsfattig.Bruk heller ikke tiden på energityver og dårlige mennesker. Bruk tiden på de som ser deg og vil deg vel. La heller aldri solen gå ned over vrede. Livet er for kort til det. Anonymkode: 3a37c...5f3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #970 Del Skrevet 10. desember 2015 Dagens middagstråd..😱 Så mykje svada..😲 Og i dag er det til og med ala ..... datter..🌞🌞GRUPPENS MIDDAGSTRÅD🌞🌞 TorsdagHvis du liker dagens middagstråd så trykk liker eller kommenter din middag da vel God morgen vakkerskatter😙En ny strålende dag er gitt til oss😊Dagens middagsanbefaling er langkokt bolognese. Noen ganger er det ok å vente litt lenger på god mat😊. Hva skal dere ha idag da? Dagens tanke : Lev og lek. I morgen kan det være for sent. Bruk ikke tiden din på å spre negativ energi. Bruk den på å fylle opp de gode menneskene rundt deg med positiv energi og glede. Tid som er brukt på negativ energi er bortkastet og meningsfattig.Bruk heller ikke tiden på energityver og dårlige mennesker. Bruk tiden på de som ser deg og vil deg vel. La heller aldri solen gå ned over vrede. Livet er for kort til det.Anonymkode: 3a37c...5f3GI deg, da, jeg spiser frokost! Anonymkode: 19f48...9f9 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 10. desember 2015 #971 Del Skrevet 10. desember 2015 Dagens middagstråd..😱 Så mykje svada..😲 Og i dag er det til og med ala ..... datter..🌞🌞GRUPPENS MIDDAGSTRÅD🌞🌞 TorsdagHvis du liker dagens middagstråd så trykk liker eller kommenter din middag da vel God morgen vakkerskatter😙En ny strålende dag er gitt til oss😊Dagens middagsanbefaling er langkokt bolognese. Noen ganger er det ok å vente litt lenger på god mat😊. Hva skal dere ha idag da? Dagens tanke : Lev og lek. I morgen kan det være for sent. Bruk ikke tiden din på å spre negativ energi. Bruk den på å fylle opp de gode menneskene rundt deg med positiv energi og glede. Tid som er brukt på negativ energi er bortkastet og meningsfattig.Bruk heller ikke tiden på energityver og dårlige mennesker. Bruk tiden på de som ser deg og vil deg vel. La heller aldri solen gå ned over vrede. Livet er for kort til det.Anonymkode: 3a37c...5f3De middagstrådene er så utrolig kleine og klissete! Får ikke lyst på middag akkurat... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2015 #972 Del Skrevet 10. desember 2015 Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner.Harley Quinn, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #973 Del Skrevet 10. desember 2015 "Litt usikker om admin hær e klar over d, men denna gruppa (trur æ) blir "baksnakka" på kg. Beklager om d e tatt opp før:/"Kanskje T får øynene opp uten at noen her må bøte med gruppemedlemsskapet sitt Anonymkode: 126ec...076 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #974 Del Skrevet 10. desember 2015 "Litt usikker om admin hær e klar over d, men denna gruppa (trur æ) blir "baksnakka" på kg. Beklager om d e tatt opp før:/"Kanskje T får øynene opp uten at noen her må bøte med gruppemedlemsskapet sitt Anonymkode: 126ec...076Glem det, tok 5 min før innlegget var moderert bort .... Anonymkode: 126ec...076 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #975 Del Skrevet 10. desember 2015 Blir kvalm av positiviteten på enkelte innlegg. Greit nok at vi skal være positive, men på kjøttdeig og ris-innlegget (som for øvrig sp helt grusomt ut) ligger dette i kommentarfeltet:M: Det ser jo bare forferdelig grusomt ut, men godt er det nok :DAdmin: Her inne vil vi ha en hyggelig tone,så vi kommenterer ikke stygt om matens utseende .Mvh Adm V (som la ut innlegget): Beklager visste ikke det var så stygt da sletta min kommentar hvert fsll M: Tenkte på om dette kunne bli litt feil, og det beklager jeg så mye ! Jeg kjenner Vegard godt som har lagt ut dette, og vi har en intern humor oss imellom men det er jo ikke godt for andre folk i denne gruppen å vite. Så det var ikke stygt ment i det hele tatt, beklager V: Heretter skal meg M ta det privat ikke sant M? Admin: Ok.Hyggelig til trådstarter med skryt for noe man legger ut smile emoticon Det er flere som vegrer seg for å legge ut mat mtp kritikk,det er en av grunnene til at vi er strenge også.V: Ok jeg tro mange skriver det de tenker der og da også. Men klart alt er jo mye bedre når det hyggelig Admin: Absolutt Får ikke til å fjerne det grå bak teksten.. Anonymkode: cd3b4...8dc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #976 Del Skrevet 10. desember 2015 Hvor finner jeg den kjøttdeig og ris retten? ble veldig nysgjerrig på hvordan den ser ut:) Anonymkode: 5262e...8a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 10. desember 2015 #977 Del Skrevet 10. desember 2015 Lurer på om jeg må bli medlem etter å ha lest i denne tråden Veldig merkelig at det ikke er lov til å gi konstruktiv kritikk? Trodde gruppa var til for å lære og inspirere hverandre?Og så mange smileys ser nesten litt manisk ut... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #978 Del Skrevet 10. desember 2015 Hvor finner jeg den kjøttdeig og ris retten? ble veldig nysgjerrig på hvordan den ser ut:)Anonymkode: 5262e...8a2Skikkelig gourmet Anonymkode: 9af66...e74 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #979 Del Skrevet 10. desember 2015 Æsj, det der var direkte kvalmende. Anonymkode: 5262e...8a2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 10. desember 2015 #980 Del Skrevet 10. desember 2015 Det der med inspirerende ord....Har ikke forskere nettopp gått ut med å si at de som faller for slike ting er mindre intelligente?Ah...Fant den! :Dhttp://www.tv2.no/a/7743088 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg