Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep

Reagerte jeg også,  holdt det hemmelig til like før han døde så spredd til over 60000. Ja ja.

Anonymkode: 16e02...892

Tenkte på det samme. 
Mamma har ei kokebok som hun arvet av sin mamma.
Den boken skal jeg og søsknene mine få. Eller den som av oss som ønsker den, når den tid kommer. 
Hadde aldri falt meg inn å dele noen av de oppskriftene på nett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal ikke være lett.
Og hvorfor RINGER noen?? Det er jo faktisk litt rart.

*bilde*

Du må streke ut navn og bilde til T også. Så slipper vi at tråden blir stengt.  

For at det ikke skal virke negativt: :) :) :) <3 <3 <3

Anonymkode: 14559...7e8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glidelås

Du må streke ut navn og bilde til T også. Så slipper vi at tråden blir stengt.  

For at det ikke skal virke negativt: :) :) :) <3 <3 <3

Anonymkode: 14559...7e8

Det har du helt rett i! Endret det nå.
Smilfjes, hjerteøyne og kyssetrut x1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var en slags regel på at dersom man legger ut bilde, så legger man også ut oppskrift i samme innlegg eller i første kommentar.

Synes det er litt for mange som fisker etter likes/kommentarer, og så kanskje legger ut oppskrift etterhvert, sånn at de som faktisk bare er inne på gruppa for å bli inspirert å finne oppskrifter slipper å bla seg igjennom masse av hjertesmileykommentarer for å finne en oppskrift. 

(Edit: Og dersom det fortsatt er noen adminer som lusker her inne, er dette ment som et svært konstruktivt tips, som dere gjerne kan drøfte på deres neste adminmøte). 

Endret av Marimba
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske overrasket over at folk faktisk ringer! 
Det er virkelig sært, og ikke noe jeg mener at admin kan lastes for, bare så det er sagt. Men det er liksom det jeg har undret meg over tidligere: Denne forgudingen og nesten dyrkelsen av spesielt en person der inne. Folk tar jo helt av! 
Hvis det er slik at det er et problem så skjønner jeg godt at det er en regel mot å sende PM til vedkommende. Og venneforespørsler. Men likevel så har man jo lagt opp til det selv når man stikker seg frem i offentligheten.... Det er mye argumenter både for og mot der. Men jeg forstår frustrasjonen. 

Et 815 nummer eller enda dyrere: Et femsifret nummer for å snakke med noen av admin hadde sikkert vært en lur løsning. Verste er at de mest iherdige "fansene" hadde brukt det også og det hadde antakelig blitt ebay-tilstander der økonomisk sett... 
"Jeg har ringt til T. på gruppenummeret for 10000 kroner på 2 måneder nå! Men det er verdt hver en krooooone ass! :hjerte: Vil du gifte deg med meg T? :hjerte::hjerte::hjerte: " 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig skriver de det etter at de har blitt eksponert for ulovligheter. Jeg går etter hva de skrev i hovedmeldingen, alt etter det er roing for å prøve å slippe unna.

Anonymkode: ce259...409

Hvorfor? De har trukket det tilbake. De gjorde feil (løy). Det er lov å tenke selv og ikke se verden sort/hvitt. Det er helt tydelig at du og flere her bare ønsker å være vanskelig. 

Anonymkode: 86357...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig at de bare skrev folkeregisteret for å virke seriøse og smarte. Jeg tror ikke de har tenkt over den faktiske betydningen med det de har skrevet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilløp til drama over tilberedning av ribbe. Mer skal det altså ikke til før noen pigger begynner å komme ut på damene :rolleyes:

ribbedrama.jpg

Endret av Ardwinna
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert meg det er noe galt med i dag, men nå irriterte feilene deres meg enormt. Særskrivingsfeil rettere sagt!
Det innlegget med skolebollene tok kaka. 

Hjemme lagde skole boller. 

Synes det er påfallende mange sånne feil der. Og jeg klarer ikke å lese slike ting slik det er ment, jeg leser det som det står :fnise: 

Da er det noe galt med meg også. ;)

Jeg klikker over det dårlige språket der inne, og lurer på om jeg skal melde meg ut allerede før jeg har vært medlem en uke. :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det noe galt med meg også. ;)

Jeg klikker over det dårlige språket der inne, og lurer på om jeg skal melde meg ut allerede før jeg har vært medlem en uke. :ler:

*hvisker* du må ikke si når du meldte deg inn, da åker du ut.. husk permer, medlemslister, logger, KG-medlemskap som utkastelsesgrunn...

Anonymkode: 821bd...c98

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvisker* du må ikke si når du meldte deg inn, da åker du ut.. husk permer, medlemslister, logger, KG-medlemskap som utkastelsesgrunn...

Anonymkode: 821bd...c98

Hah! Ja da får de bare fjerne meg. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah! Ja da får de bare fjerne meg. :laugh:

Skal du og være med i klubben;  "Vi som ikke får lov til å være med i MFB"

Fortsetter du på dette viset ender du som meg vet du.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tillater ikke falske profiler, di blir kastet ut hvis vi finner ut av det..men ingen er sjekket opp mot folkeregistret.. Det er bare tull.
Enig i at det ikke passer seg, og det er blitt slettet i ettertid. Var kampens hete som tok av der litt vil jeg tro, men skal ikke skje nei.. Og det er tatt internt.

Det er forskjell på falske profiler og litt personvern :) Det ligger ofte noe bak valg av navn, evt at man vil ha litt trygghet. Det synes jeg er viktig at det blir tatt hensyn til, og at det ikke forveksles med en falsk profil. 

Anonymkode: dfecc...15a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest meg gjennom tråden nå, takk for en god latter og en god dose forundring og oppgitthet. Helt utrolig hvordan enkelte "tar av" når de er admins for store grupper (jeg har ebaygruppe-dramaet friskt i minne ennå også). 

Må melde meg inn etterhvert... :fnise:

Anonymkode: 8a428...c39

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig dette ebaygruppedramaet det stadig refereres til? Tror jeg har gått glipp av noe :P 

Uff ja, de har medlemsnekt enda.

Anonymkode: 16e02...892

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...