Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hele gruppa mine minner meg om "kakeklubben" som jeg og noen venninner lagde på barneskolen. Da jeg rydda på loftet i forrige uke, fant jeg gruppereglene. Reglene var noe sånt som:

"Ingen gutter tillatt i klubben"
"Ingen andre enn de som er medlem nå"
"ikke lage kake uten hverandre"
"ta vare på alle oppskrifter"
"ikke dele oppskriftene med noen"

osv, osv... Hører hjemme på barneskolen.

Nå blir vel alle som heter Eva slettet fra gruppa :fnise:

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så typisk denne gruppen! Her kommer noen med et godt råd, og de tolker det som negativ kritikk:

mat fra bunnen.jpg

Anonymkode: a4f65...2ac

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje en idiotisk ting å reagere på, men jeg hadde aldri delt hemmelige familieoppskrifter med over sytti tusen mennesker. Er litt av den oppfatning at om du har fått en hemmelig oppskrift av noen bør du ikke gi den ut til alle og enhver. 

Anonymkode: 3640e...422

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk denne gruppen! Her kommer noen med et godt råd, og de tolker det som negativ kritikk:

mat fra bunnen.jpg

:skratte:

knskje deT burde være en Regel  mot velmeNte råd også? 

(forbannet skriveproblemer etter oppgradering!!!)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje en idiotisk ting å reagere på, men jeg hadde aldri delt hemmelige familieoppskrifter med over sytti tusen mennesker. Er litt av den oppfatning at om du har fått en hemmelig oppskrift av noen bør du ikke gi den ut til alle og enhver. 

Jeg er enig,for slik hun fortalte historien om faren som ikke hadde delt oppskriften året før han døde så virket det jo kanskje ikke som han ville dele den med alle og enhver,men det er kanskje, som du skriver,en idiotisk ting å gjøre. Jeg ville ikke ha gjort det fordi det blir en familieoppskrift,som jeg ikke ønsker å dele med alle og enhver.

Anonymkode: a79b1...293

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig,for slik hun fortalte historien om faren som ikke hadde delt oppskriften året før han døde så virket det jo kanskje ikke som han ville dele den med alle og enhver,men det er kanskje, som du skriver,en idiotisk ting å gjøre. Jeg ville ikke ha gjort det fordi det blir en familieoppskrift,som jeg ikke ønsker å dele med alle og enhver.

Jeg mente "en idiotisk ting å reagere på" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de burde lagt til i reglene:"ikke still spørsmål,ikke kom med velmente råd,ikke kom med kritikk og overøs alle innleggene dine med smilefjes og ikke vær uenig med admin."

Jeg trodde forresten at man skulle få en grunn for hvorfor man er blitt kastet ut,og da er det vel brudd på reglene som gjelder trodde jeg. Jeg er moderator på et annet forum,og der blir ingen kastet ut uten at det er brudd på regler. I tillegg skal man få beskjed om hva man har gjort. Måten de driver på er utrolig uprofesjonelt. Nå er det jo 70 000 medlemmer,men noen blir jo maktsyke av å ha styringen.

Så det å kaste ut folk bare fordi de ikke er overøsende positive,stiller spørsmål,er kritiske og diskuterer gruppa et annet sted er faktisk ikke gode grunner for å kaste ut noen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mat fra bunnen.jpg

Hva var så negativt med den kommentaren? Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å se negativitet i alt som ikke er skryt opp i skyene

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mat fra bunnen.jpg

Det er nesten så jeg mistenker at de gjør dette med vilje, for å se om vi legger det ut her. :P 

"Holde seg for god til å kommentere"-argumentet er så teit! Hun som kom med den kommentaren hadde nå forøvrig heller ikke noe positivt å si! :fnise:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var så negativt med den kommentaren? Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å se negativitet i alt som ikke er skryt opp i skyene

Det var ikke 5 smilefjes og 10 hjerter der må du skjønne :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke 5 smilefjes og 10 hjerter der må du skjønne :P

Nei det var det da

Jeg er glad jeg ikke kjenner mange av disse menneskene k virkeligheten jeg. Tenke seg å gå rundt og være livredd for hva man sier og hvordan man sier det i frykt for å virke negativ, bare grave ned alt som ikke er skryt og morsomt, legge lokk på alle eventuelle problemer. Må være et slitsomt liv de har

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert meg det er noe galt med i dag, men nå irriterte feilene deres meg enormt. Særskrivingsfeil rettere sagt!
Det innlegget med skolebollene tok kaka. 

Hjemme lagde skole boller. 

Synes det er påfallende mange sånne feil der. Og jeg klarer ikke å lese slike ting slik det er ment, jeg leser det som det står :fnise: 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis den er hemmelig, kan en jo finne en annen oppskrift på det samme og så legge ut den... 

Anonymkode: 87ee8...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarten og. Beklager Plastaroma. Jeg skulle ikke kommentere inni feltet ditt. Jeg hadde en kommentar til dette med hemmelig oppskrift.

Jeg fatter ikke hva som feiler dette siteringsproblemet. Det ser ikke ut som om de vil fikse det :bond:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke fjernet sitering fra en helt annen tråd...

Kanskje. Men ikke spør admin, da blir du kastet ut. Og ikke send de PM da blir du kastet ut. Ikke si et pip om reglene, da blir du kastet ut.

Det beste er å holde kjeft eller gjør/skriv akkurat som alle de andre, hold pusten, sitt musestille og håp på det beste. 

ikke bare kastet ut, men du risikerer til og med anmeldelse :sprettoy:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarten og. Beklager Plastaroma. Jeg skulle ikke kommentere inni feltet ditt. Jeg hadde en kommentar til dette med hemmelig oppskrift.

Jeg fatter ikke hva som feiler dette siteringsproblemet. Det ser ikke ut som om de vil fikse det :bond:

Jeg stusset veldig, kunne ikke huske at jeg hadde skrevet noe om det. :) Men det er helt i orden, ser mange har problemer med siteringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glidelås

Det skal ikke være lett.
Og hvorfor RINGER noen?? Det er jo faktisk litt rart.

matgruppe.jpg

Endret av Glidelås
Sensurert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være lett.
Og hvorfor RINGER noen?? Det er jo faktisk litt rart.

De får opprette en telefonlinje som koster ett par kroner i minuttet...
Oi..Nå starter de vel det også... :fnise:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskjeogsåiotisk ting å reagere på, men jeg hadde aldri delt hemmelige familieoppskrifter med over sytti tusen mennesker. Er litt av den oppfatning at om du har fått en hemmelig oppskrift av noen bør du ikke gi den ut til alle og enhver. 

Reagerte jeg også,  holdt det hemmelig til like før han døde så spredd til over 60000. Ja ja.

Anonymkode: 16e02...892

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...