Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nøyaktig hva hun bruker eller har tenkt til å bruke ASet til er egentlig irrelevant; poenget er at det er startet, og at hun da har planer om å ta dette videre en eller annen gang. Og da blir det veldig feil med denne reklameringen hun driver med for andre aktører.

Anonymkode: 4a5d9...6f3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant, forresten. Når jeg skrev første posten her i går, hvor jeg sa jeg vurderte å melde meg inn, så meldte jeg meg faktisk inn. Men ble ikke godkjent. Så skrev jeg ny post her på forumet om at jeg hadde bestemt meg for å ikke melde meg inn. Ble godkjent fem minutter etterpå.

Lurer på hva som skjer nå som jeg skriver det her...

Lo godt når jeg leste gjennom regelverket, forresten. Kapasitetsproblemer du liksom... Facebook har mer eller mindre uendelig servere. Tynneste unnskyldninga jeg har sett for å sette begrensninger på hva som er lov.

Om du blr kastet ut så kan vi lage klubb. "Vi som ikke får lov til å være med i MFB" Medlemsmøte siste torsdag i mnd på Stockman. 😁

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i flere grupper på FB med størrelse som MFB, og ingen av dem har slike rare og rigide regler som dem. Likevel fungerer de helt fint, kan dere fatte og begripe? ;)

Anonymkode: e2608...0a7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i flere grupper på FB med størrelse som MFB, og ingen av dem har slike rare og rigide regler som dem. Likevel fungerer de helt fint, kan dere fatte og begripe? ;)

De reglene er bare helt latterlige! Skulle trodd det var en gjeng med barneskolejenter som hadde lagd seg klubb for første gang! Det må ha gått til hodet at gruppen ble så stor.

Anonymkode: 31c16...c00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du blr kastet ut så kan vi lage klubb. "Vi som ikke får lov til å være med i MFB" Medlemsmøte siste torsdag i mnd på Stockman. 😁

I protest må vi jo dra på et eller annet sted som bare bruker halvfabrikata, Jonas eller noe :fnise:

Jeg er medlem av en fargeleggingsgruppe på facebook, der blir det lagt ut sikkert 100 bilder om dagen, ingen begrensninger der og bilder blir aldri sletta :P Har ikke hørt noen admins klage over manglende kapasitet...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal vi tro er sannheten når de kommer med 3(!) forskjellige forklaringer på det? Godt vi er enige om at det var dumt. 
Hvorfor vi spekulerer i det? Kanskje fordi mange forguder Tanja og de som sier i mot blir kastet ut.

Se der ja, så flott at du endelig kan belyse det for oss. Det er jo ikke noe rart at vi begynner å lure. Tror du virkelig vi hadde fått svar om vi hadde spurt? Det tror ikke jeg. 

Hvordan kan du VITE det? Har du sett det med egne øyne? Så klart diskuterer folk det når de ikke vet noe. Det er ganske normalt å gjøre det.

Så klart har det vært noen ufine innlegg her, men å si at alle innleggene er dritt. Den går jeg ikke med på. Det aller meste har vært konstruktiv kritikk. Jeg tror du har en annen oppfatning om hva drittslengning og konstruktiv krittikk er.

Det med hackingen har jeg ikke fått med meg. Så det kan jeg ikke svare på.  

Det er vel ingen som forguder Tanja? Jeg ser det iallfall ikke sånn. Når et mennesker gir så mye av seg selv på en positiv måte får man også mye positivt tilbake. Jeg selv har hatt mange diskusjoner med Tanja, både på MFB og andre grupper. Jeg har alltid holdt meg på et saklig nivå. De gangene vi ikke har blitt enige er det helt greit. Vi respekterer begge at vi mener forskjellig. Jeg har aldri blitt kasta ut. 

Tanja eier ikke noe AS. Hun er styreleder i Folkets mat fra bunnen. Hennes mann er eier og det har ingenting med fb gruppa mat fra bunnen og gjøre. Dere må ikke ha så livlig fantasi damer :)  Hvilke planer som er for firma er foreløpig hemmelig. De er godt nok bemidlet til å slippe gjøre noe de ikke syns er artig. De trenger iallfall ikke å ta ibruk kriminelle handlinger for å få mat på bordet. 

Jeg sa ikke at hele tråden var dritt. 

Ja, jeg trur dere hadde fått svar hvis dere hadde spurt på en ålreit måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må le litt av gruppen. Nå var det en dame som hadde lagt ut bilde av en tomatsuppe. Den var hjemmelaget og hele pakken, så hagler det inne maaange kommentarer om oppskrift.

Så innimellom alle kommentarene så dukker det opp en kvinne som skriver: 

YnhNYUdG

Snakk om å lage drama for ingenting. "Det er ingen selvfølge at hun skal dele oppskriften med oss".... Eh jo så klart er det det. Det er jo derfor gruppen er til. Menmen, man må visst legge til haugevis av smiley's for å ikke virke negativ. :P

Anonymkode: 3ed9b...bd6

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av gruppen. Nå var det en dame som hadde lagt ut bilde av en tomatsuppe. Den var hjemmelaget og hele pakken, så hagler det inne maaange kommentarer om oppskrift.

YnhNYUdG

Snakk om å lage drama for ingenting. "Det er ingen selvfølge at hun skal dele oppskriften med oss".... Eh jo så klart er det det. Det er jo derfor gruppen er til. Menmen, man må visst legge til haugevis av smiley's for å ikke virke negativ. :P

:ler:

Det der har jeg lagt merke til også. Veldig hårsåre folk i den gruppa altså!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YnhNYUdG

Jeg dør! :skratte:

Million dollar question: Ble hun sylfrekke dama som våget å poste uten smiley kastet ut? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del venter veldig på begrunnelsen for utkastingen av MarianneE. :popcorn: 

Vi må nok vente lenge på det der. Veldig lenge. 

Jeg er ferdig med hele greia.  Jeg har så mye annet i livet mitt som jeg er opptatt av og som betyr noe. ☺

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør! :skratte:

Million dollar question: Ble hun sylfrekke dama som våget å poste uten smiley kastet ut? 

Aner ikke, men kommentarene er i alle fall slettet. 
:laugh: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må nok vente lenge på det der. Veldig lenge. 

Jeg er ferdig med hele greia.  Jeg har så mye annet i livet mitt som jeg er opptatt av og som betyr noe. ☺

Jeg har ganske lite, så jeg kan være vikar for deg. :fnise: 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått med dere hun som posta bilde av to paprikaer med påsatte øyne? Folk sier hun har god fantasi og spør hvor hun har kjøpt fjøla. Innlegget har over 600 likes.

Bildet er herfra: http://www.klikk.no/pondus/bilder/article1635942.ece

Anonymkode: 821bd...c98

Legg ut linken i kommentarfeltet da - I dare you :fnise: Er jo noen som synes at det er synd at de ikke kan dele bildet.

Anonymkode: f3954...b92

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste meg gjennom reglene en gang til:

"Medlemmer som kontakter noen av admin som ikke skal ha PM vil bli fjernet fra gruppa permanent. Dette gjelder også PM av privat karakter og telefonoppringinger. Den aktuelle admin vil selv vurdere behovet for anmeldelse. "

Anmeldelse :sjokkert: Det er da admins eget ansvar å sørge for at de ikke får meldinger de ikke ønsker... Man kan faktisk stille inn slik at kun de man har på vennelisten kan sende deg meldinger. Tenk å bli truet med anmeldelse om du sender melding til feil admin...!

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste meg gjennom reglene en gang til:

"Medlemmer som kontakter noen av admin som ikke skal ha PM vil bli fjernet fra gruppa permanent. Dette gjelder også PM av privat karakter og telefonoppringinger. Den aktuelle admin vil selv vurdere behovet for anmeldelse. "

Anmeldelse :sjokkert: Det er da admins eget ansvar å sørge for at de ikke får meldinger de ikke ønsker... Man kan faktisk stille inn slik at kun de man har på vennelisten kan sende deg meldinger. Tenk å bli truet med anmeldelse om du sender melding til feil admin...!

Ha ha, tror politiet skulle hatt lite å gjøre hvis de skulle ha kontaktet folk som maser etter oppskrifter på pm. Lol. Hadde vel ledd seg skakk ihjæl.

Anonymkode: 16e02...892

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun svart på hvor fjøla er fra? 

Nei. Inlegget har fått 984 likes. 

Hun skriver "Dagens :)" som beskrivelse. Hun mener vel ikke typ "dagens latter", eller slik jeg f.eks bruker utrykket ift ja latter...? 

Anonymkode: 950e0...924

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...