AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #701 Del Skrevet 17. november 2015 Har store planer om å smiske meg til en admin stilling fra prinsesse pizza mel. Føler jeg er godt igang. Anonymkode: 16e02...892 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #702 Del Skrevet 17. november 2015 Det var jo til og med to siders reportasje i lokalavisa for en stund siden av den O'store grunnlegger! Må ha vært bare i papirutgaven, for kan ikke finne artikkelen på nett :-(Glommdalen? Ja ja.. Anonymkode: 16e02...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #703 Del Skrevet 17. november 2015 Glommdalen? Ja ja..Anonymkode: 16e02...892*Glåmdalen Anonymkode: 16e02...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 17. november 2015 #704 Del Skrevet 17. november 2015 *GlåmdalenAnonymkode: 16e02...892Jepp, i glåmdalen.. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnaugle Skrevet 17. november 2015 #705 Del Skrevet 17. november 2015 Huff, her var det mange paranoide folk på et sted. Trur dere virkelig at de gidder utføre kriminelle handlinger for å sjekke ut folk? At Tanja bruker penger på et AS for å føle seg viktig? At Tanja juger om at hun er grunnlegger? At hun leter etter oppskrifter på nett og sier de er sine? Eller er dere bare rett og slett så misunnelige for at Tanja er en god kokk og har fått til en flott gruppe? Er det helt utenkelig for dere at noen faktisk gjør noe hyggelig for andre uten å måtte tjene masse penger i skjul for det? Tenker dere i det hele tatt over hvordan det må føles for Tanja når dere sitter her en gjeng anonyme å prater dritt om ho? Oppfordrer til kriminelle handlinger og itillegg beskylder ho for å utføre det?? Skammelig!! Håper virkelig ikke dere lærer barna deres sånn her oppførsel på nett 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NumberSix Skrevet 17. november 2015 Populært innlegg #706 Del Skrevet 17. november 2015 Huff, her var det mange paranoide folk på et sted. Trur dere virkelig at de gidder utføre kriminelle handlinger for å sjekke ut folk? At Tanja bruker penger på et AS for å føle seg viktig? At Tanja juger om at hun er grunnlegger? At hun leter etter oppskrifter på nett og sier de er sine? Eller er dere bare rett og slett så misunnelige for at Tanja er en god kokk og har fått til en flott gruppe? Er det helt utenkelig for dere at noen faktisk gjør noe hyggelig for andre uten å måtte tjene masse penger i skjul for det? Tenker dere i det hele tatt over hvordan det må føles for Tanja når dere sitter her en gjeng anonyme å prater dritt om ho? Oppfordrer til kriminelle handlinger og itillegg beskylder ho for å utføre det?? Skammelig!! Håper virkelig ikke dere lærer barna deres sånn her oppførsel på nett 😳Here we go again med alle de patetiske beskyldningene om misunnelse og hvor fælt barna våre må ha det...*gjesp* 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. november 2015 #707 Del Skrevet 17. november 2015 Også var vi tilbake til den der med misunnelse og de stakkars barna våre da..... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #708 Del Skrevet 17. november 2015 Har ikke barn, jeg..? Anonymkode: 55aa6...0c1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 17. november 2015 #709 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg har hund, han er godt oppdratt. Høflig og snill 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #710 Del Skrevet 17. november 2015 Huff, her var det mange paranoide folk på et sted. Trur dere virkelig at de gidder utføre kriminelle handlinger for å sjekke ut folk? At Tanja bruker penger på et AS for å føle seg viktig? At Tanja juger om at hun er grunnlegger? At hun leter etter oppskrifter på nett og sier de er sine? Eller er dere bare rett og slett så misunnelige for at Tanja er en god kokk og har fått til en flott gruppe? Er det helt utenkelig for dere at noen faktisk gjør noe hyggelig for andre uten å måtte tjene masse penger i skjul for det? Tenker dere i det hele tatt over hvordan det må føles for Tanja når dere sitter her en gjeng anonyme å prater dritt om ho? Oppfordrer til kriminelle handlinger og itillegg beskylder ho for å utføre det?? Skammelig!! Håper virkelig ikke dere lærer barna deres sånn her oppførsel på nett 😳Endå ein admin i MFB som prøvar seg?🙄 Anonymkode: 3a37c...5f3 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 17. november 2015 #711 Del Skrevet 17. november 2015 Huff, her var det mange paranoide folk på et sted. 1. Trur dere virkelig at de gidder utføre kriminelle handlinger for å sjekke ut folk? 2. At Tanja bruker penger på et AS for å føle seg viktig? 3. At Tanja juger om at hun er grunnlegger? 4. At hun leter etter oppskrifter på nett og sier de er sine? 5. Eller er dere bare rett og slett så misunnelige for at Tanja er en god kokk og har fått til en flott gruppe? Er det helt utenkelig for dere at noen faktisk gjør noe hyggelig for andre uten å måtte tjene masse penger i skjul for det? 6. Tenker dere i det hele tatt over hvordan det må føles for Tanja når dere sitter her en gjeng anonyme å prater dritt om ho? 7. Oppfordrer til kriminelle handlinger og itillegg beskylder ho for å utføre det?? Skammelig!! Håper virkelig ikke dere lærer barna deres sånn her oppførsel på nett 😳1. Det vet vi ikke noe om, men de sa det jo selv at de gjorde. Så hva skal vi gå ut i fra da om vi ikke kan stole på det de sier?2. Det vet vi heller ikke noe om.3. Enten så har hun grunnlagt gruppa for så å melde seg ut og så inn igjen. Eller så lyver hun. Finnes det andre alternativer rams dem gjerne opp :-)4. Det er faktisk mange her som har funnet fram orginal oppskriftene som Tanja sier er sine.5. Misunnelige, nei. Du vet jo faktisk heller ikke om hun tjener på gruppa eller ei. Blir mye synsing, men man oppretter ikke et AS uten grunn. Spesielt siden det koster en del penger å gjøre det.6. Tanja bør gå inn i seg selv og prøve å se HVORFOR så mange kommer med kritikk. 7. Hvor har noen oppfordret til kriminelle handlinger? Som sagt vi diskuterer gruppa, og om Tanja faktisk har laget et AS ut av gruppa så har hun faktisk brutt noen lover ved å ikke merke reklame som reklame f.eks! Det siste gidder jeg ikke å svare på en gang. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 17. november 2015 #712 Del Skrevet 17. november 2015 Huff, her var det mange paranoide folk på et sted. Trur dere virkelig at de gidder utføre kriminelle handlinger for å sjekke ut folk? At Tanja bruker penger på et AS for å føle seg viktig? At Tanja juger om at hun er grunnlegger? At hun leter etter oppskrifter på nett og sier de er sine? Eller er dere bare rett og slett så misunnelige for at Tanja er en god kokk og har fått til en flott gruppe? Er det helt utenkelig for dere at noen faktisk gjør noe hyggelig for andre uten å måtte tjene masse penger i skjul for det? Tenker dere i det hele tatt over hvordan det må føles for Tanja når dere sitter her en gjeng anonyme å prater dritt om ho? Oppfordrer til kriminelle handlinger og itillegg beskylder ho for å utføre det?? Skammelig!! Håper virkelig ikke dere lærer barna deres sånn her oppførsel på nett 😳Barna mine blir oppdratt til at man skal respektere andres meninger her i livet. De oppdras til at man skal vise respekt og tolerere mennesker som ikke har samme syn som dem selv. Mfb hiver ut alle som ikke er enig med "guden" der inne. Et slikt samfunn vil jeg ikke ha. Barna mine skal ikke måtte føye seg og bli viljeløse mennesker som følger flokken. Ja til mangfold, ikke knebling. Konstruktiv kritikk er noe alle må regne med å få i løpet av livet. Om man da bare lukker ørene og synger "la la la la", så vil man ikke klare å gjøre ting bedre neste gang. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnaugle Skrevet 17. november 2015 #713 Del Skrevet 17. november 2015 Admin er jeg langt derifra. Derimot kjenner jeg Tanja gjennom flere år. Gjør dere??Syns det er litt rart at dere ikke kan svare på noen av spørsmåla mine?? Lett å være tøffe i det skjulte.. Vil gjerne se linker til alle de oppskriftene dere påstår Tanja har stjælt. Noen som vil gi ut? Eller var det bare beskyldninger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 17. november 2015 #714 Del Skrevet 17. november 2015 Admin er jeg langt derifra. Derimot kjenner jeg Tanja gjennom flere år. Gjør dere??Syns det er litt rart at dere ikke kan svare på noen av spørsmåla mine?? Lett å være tøffe i det skjulte.. Vil gjerne se linker til alle de oppskriftene dere påstår Tanja har stjælt. Noen som vil gi ut? Eller var det bare beskyldninger??Jaha, så du hoppet glatt over mitt innlegg? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 17. november 2015 #715 Del Skrevet 17. november 2015 Alvorlig talt, man trenger ikke å kjenne en person personlig for å kritisere personens rolle som administrator og oppførsel i en diger Facebookgruppe. Jeg vil vel heller si at å begynne å trekke frem at man kjenner denne administratoren personlig, er usaklig, og i hvert fall ikke et argument som taler ens egen sak. Det blir litt som at kritikk av statsministerens måte å lede landet på, blir møtt med at dette har man ikke grunnlag for å mene noe om, med mindre man kjenner henne personlig. Uten sammenligning for øvrig, så mye at jeg nesten ikke kan få understreket det nok. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnaugle Skrevet 17. november 2015 #716 Del Skrevet 17. november 2015 1. Det vet vi ikke noe om, men de sa det jo selv at de gjorde. Så hva skal vi gå ut i fra da om vi ikke kan stole på det de sier?2. Det vet vi heller ikke noe om.3. Enten så har hun grunnlagt gruppa for så å melde seg ut og så inn igjen. Eller så lyver hun. Finnes det andre alternativer rams dem gjerne opp :-)4. Det er faktisk mange her som har funnet fram orginal oppskriftene som Tanja sier er sine.5. Misunnelige, nei. Du vet jo faktisk heller ikke om hun tjener på gruppa eller ei. Blir mye synsing, men man oppretter ikke et AS uten grunn. Spesielt siden det koster en del penger å gjøre det.6. Tanja bør gå inn i seg selv og prøve å se HVORFOR så mange kommer med kritikk. 7. Hvor har noen oppfordret til kriminelle handlinger? Som sagt vi diskuterer gruppa, og om Tanja faktisk har laget et AS ut av gruppa så har hun faktisk brutt noen lover ved å ikke merke reklame som reklame f.eks! Det siste gidder jeg ikke å svare på en gang.1. Så sa de selv i ettertid at de ikke har gjort det. At de sa det i kampens hete og at det var dumt.2. Hvorfor sitte å spekulere i det? Er det deres sak? 3. Tanja hadde to profiler før. En som kun var privat og en hun brukte til grupper og spill. Den hun opprettet gruppa med en slettet. Ikke verre enn å spørre før fantasien får løpe løpsk 4. Lest hele tråden. Ikke et sted kan jeg finne at dere har bevist de påstandene. Vil du bevise? 5. Jo, jeg vet svaret på det. Hun tjener ingenting. Hun har selv sagt på gruppa at hun har opprettet et firma og at info kommer om det senere. Ikke mer hemmelig enn det. 6. Så du mener det er helt greit å slenge dritt om et annet menneske på nett? Da er vi isåfall veldig uenige i det!! 7. Blitt oppfordret til å hacke gruppa nei, jeg hoppet ikke over. Måtte bare finne iPaden, ble vanskelig på tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnaugle Skrevet 17. november 2015 #717 Del Skrevet 17. november 2015 Alvorlig talt, man trenger ikke å kjenne en person personlig for å kritisere personens rolle som administrator og oppførsel i en diger Facebookgruppe. Jeg vil vel heller si at å begynne å trekke frem at man kjenner denne administratoren personlig, er usaklig, og i hvert fall ikke et argument som taler ens egen sak. Det blir litt som at kritikk av statsministerens måte å lede landet på, blir møtt med at dette har man ikke grunnlag for å mene noe om, med mindre man kjenner henne personlig. Uten sammenligning for øvrig, så mye at jeg nesten ikke kan få understreket det nok. Saklig kritikk er alltid lov. Den her tråden er langt fra kun saklig kritikk. Å kjenne noen hjelper ofte. Da vet man gjerne sannheten, trenger ikke dikte frem ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 17. november 2015 #718 Del Skrevet 17. november 2015 Saklig kritikk er alltid lov. Den her tråden er langt fra kun saklig kritikk. Å kjenne noen hjelper ofte. Da vet man gjerne sannheten, trenger ikke dikte frem tingDa synes jeg du kan være redelig nok til å enten rapportere det du reagerer på (anbefales alltid!), eller sitere innlegg du synes kommer med feil type kritikk. Her deltar mange mennesker med mange ulike argumenter, og det å sause alt sammen til at "denne tråden" er ditt og datt, blir derfor helt feil.Helt uenig i at det ofte hjelper å kjenne noen personlig i diskusjoner som denne.Fordi det er hennes rolle som diskuteres, ikke hvem hun ellers skulle være. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 17. november 2015 #719 Del Skrevet 17. november 2015 1. Så sa de selv i ettertid at de ikke har gjort det. At de sa det i kampens hete og at det var dumt.2. Hvorfor sitte å spekulere i det? Er det deres sak? 3. Tanja hadde to profiler før. En som kun var privat og en hun brukte til grupper og spill. Den hun opprettet gruppa med en slettet. Ikke verre enn å spørre før fantasien får løpe løpsk 4. Lest hele tråden. Ikke et sted kan jeg finne at dere har bevist de påstandene. Vil du bevise? 5. Jo, jeg vet svaret på det. Hun tjener ingenting. Hun har selv sagt på gruppa at hun har opprettet et firma og at info kommer om det senere. Ikke mer hemmelig enn det. 6. Så du mener det er helt greit å slenge dritt om et annet menneske på nett? Da er vi isåfall veldig uenige i det!! 7. Blitt oppfordret til å hacke gruppa nei, jeg hoppet ikke over. Måtte bare finne iPaden, ble vanskelig på tlf. Men hva skal vi tro er sannheten når de kommer med 3(!) forskjellige forklaringer på det? Godt vi er enige om at det var dumt. Hvorfor vi spekulerer i det? Kanskje fordi mange forguder Tanja og de som sier i mot blir kastet ut.Se der ja, så flott at du endelig kan belyse det for oss. Det er jo ikke noe rart at vi begynner å lure. Tror du virkelig vi hadde fått svar om vi hadde spurt? Det tror ikke jeg. Hvordan kan du VITE det? Har du sett det med egne øyne? Så klart diskuterer folk det når de ikke vet noe. Det er ganske normalt å gjøre det.Så klart har det vært noen ufine innlegg her, men å si at alle innleggene er dritt. Den går jeg ikke med på. Det aller meste har vært konstruktiv kritikk. Jeg tror du har en annen oppfatning om hva drittslengning og konstruktiv krittikk er.Det med hackingen har jeg ikke fått med meg. Så det kan jeg ikke svare på. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #720 Del Skrevet 17. november 2015 1. Så sa de selv i ettertid at de ikke har gjort det. At de sa det i kampens hete og at det var dumt.2. Hvorfor sitte å spekulere i det? Er det deres sak? 3. Tanja hadde to profiler før. En som kun var privat og en hun brukte til grupper og spill. Den hun opprettet gruppa med en slettet. Ikke verre enn å spørre før fantasien får løpe løpsk 4. Lest hele tråden. Ikke et sted kan jeg finne at dere har bevist de påstandene. Vil du bevise? 5. Jo, jeg vet svaret på det. Hun tjener ingenting. Hun har selv sagt på gruppa at hun har opprettet et firma og at info kommer om det senere. Ikke mer hemmelig enn det. 6. Så du mener det er helt greit å slenge dritt om et annet menneske på nett? Da er vi isåfall veldig uenige i det!! 7. Blitt oppfordret til å hacke gruppa nei, jeg hoppet ikke over. Måtte bare finne iPaden, ble vanskelig på tlf. 1. De har ikke sagt at de sa det i kampens hete, en sa at det måtte være en feil, en annen sa at det var noe alle ble enige i å si og den tredje sa at det bare er noe som blir brukt adminsene mellom.3. Så Tanja hadde en FALSK PROFIL?! Anonymkode: ce259...409 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg