AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #621 Del Skrevet 16. november 2015 Det er greit å legge ut link så lenge man er admin? (Er som anonym i denne tråden fra nå av.. har ikke særlig lyst til å bli stalket og outet) Anonymkode: 02c1b...cccdette er en link som går innad gruppen. Noe alle har lov til Anonymkode: a1983...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #622 Del Skrevet 16. november 2015 Ja det er vel slik at admins får gjøre som de vilDe påstår at de forbyr linking for å skåne brukerene mot virus (ja, for vi brukere bruker KUN MFB og aldri andre grupper osv), men nå påstår de vel at admin selv VET hvilke linker som gir virus eller ikke så for dem går det greit å linketull og tøys de eneste linkene admin legger ut går jo inn i albummet til selve gruppa? Anonymkode: a1983...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #623 Del Skrevet 16. november 2015 har dere virkelig så lite å bedrive dagene deres med at dere må sitte inpå en gruppe fult av kvinner å snakke ned om en uskydig dame som bare ønsker å glede andre med å starte en gruppe andre kan dele oppskriftene sine i og der de kan gå for å få inspirasjon til å lage noen nye gode retter?damen gjrø jo dette kun for å glede andre å ikke tjener hun noe på det heller, hun nøyer seg med å se gleden i at andre gjerne prøver rettene sine eller et likes på innlegg. Og mye av tiden så får hun ikke et eneste takk en gang. synst det er et kjempe tiltak av hun å gjøre noe slikt for å glede andre.men å komme inn her å lese hva dere skriver om henne ryster meg rett å slett, å si så mye stykt og unødvendig kan eg ikke skjønne hvorfor dere gjør. ikke sitter hun her å kommenterer tilbake til noen av dere heller. Hun viser virkelig at hun har bedre ting å gjøre en å se på pisspreik fra anfre som ikke gjør annet enn å være direkte stygge!tenk over hva dere skriver Damer å vis litt mer respekt ovenfor andre.om ikke dere har noe pent å si hvorfor lar dere ikke bare vær? Vis at dere er litt mer voksen en dette☺☺Hvorfor lage et AS da? Anonymkode: 16e02...892 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #624 Del Skrevet 16. november 2015 Hvor er det man melder ifra når det er manglende merking av reklame ol.? Det må vel kunne gå an å melde inn T/gruppen med bildebevis på at det ikke er gjort merking med reklame? Anonymkode: 39298...a64 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #625 Del Skrevet 16. november 2015 Hvor er det man melder ifra når det er manglende merking av reklame ol.? Det må vel kunne gå an å melde inn T/gruppen med bildebevis på at det ikke er gjort merking med reklame?Anonymkode: 39298...a64http://www.forbrukerombudet.no/lov-og-rett/2007/07/klager-tips-spoersmaal Anonymkode: 0a610...0ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2015 #626 Del Skrevet 16. november 2015 Koster det ikke penger å opprette et AS? Typ 50.000 eller noe? Vet ikke helt hvor jeg har hørt den summen så mulig den ikke stemmer. Uansett, man oppretter ikke et AS uten at man tjener penger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #627 Del Skrevet 16. november 2015 Den er jo registrert, gud dere lyver så dere tror det selv. http://www.proff.no/selskap/folkets-mat-fra-bunnen-as/austmarka/skoler-og-undervisning/IF5609O10KR/ Anonymkode: 16e02...892 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2015 #628 Del Skrevet 16. november 2015 Den er jo registrert, gud dere lyver så dere tror det selv. http://www.proff.no/selskap/folkets-mat-fra-bunnen-as/austmarka/skoler-og-undervisning/IF5609O10KR/Anonymkode: 16e02...892 denne tråden kommer jeg til å savne 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 16. november 2015 #629 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg ble så facinert av denne gruppen etter å ha lest tråden, at jeg bare måtte melde meg inn.Må vel innrømme at jeg ble mest overrasket over nivået på endel av det som legges ut, og hvor mye som med litt godvilje kan defineres som å være "fra bunnen". Vel, vel..Uansett, tenkte jeg for ordens skyld skulle komme med et innspill om ASet som er nevnt. Vi vet vel ikke annet et hun godeste Tanja står som styreleder i et AS med et navn som likner navnet på FB-gruppen. FB-gruppen og ASet behøver ikke å ha noen som helst med hverandre å gjøre. I Brønnøysund er det registrert at ASet driver med "opplæring i matlaging via nett", men hva det innebærer vet vi ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #630 Del Skrevet 16. november 2015 http://www.forbrukerombudet.no/lov-og-rett/2007/07/klager-tips-spoersmaal Anonymkode: 0a610...0aeTakk. Har sendt inn et tips med en screenshot av tilbudene som står i festet innlegg. Har hun alt på det rene så burde det ikke være noe problem. Anonymkode: 39298...a64 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #631 Del Skrevet 16. november 2015 Er det ikke et matmerke eller hva man skal kalle det som heter "Folkets mat" også? Syns det AS'et hadde et veldig likt navn som det merket. Anonymkode: f2933...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2015 #632 Del Skrevet 16. november 2015 Er det ikke et matmerke eller hva man skal kalle det som heter "Folkets mat" også? Syns det AS'et hadde et veldig likt navn som det merket.Anonymkode: f2933...931Mener du det som selges på Kiwi? Tror det heter bare Folkets Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 16. november 2015 #633 Del Skrevet 16. november 2015 http://www.folketsmat.no/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 16. november 2015 #634 Del Skrevet 16. november 2015 Den posten med spørsmål ang AS'et ble borte den gitt... Argh! Jeg blir så provosert av nazi-admin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #635 Del Skrevet 16. november 2015 Står i reglene hvor spørsmål stilles Anonymkode: a1983...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. november 2015 #636 Del Skrevet 16. november 2015 Dagens ord fra middagstråden:Jaaa, tenker de kanskje på når medlemmer skriver en ærlig mening om noe og en av adminsene eller deres fans ikke liker det de skriver? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 16. november 2015 #637 Del Skrevet 16. november 2015 Og her er en tutorial made by me, på hvordan du gjør det.Google Chrome;Høyre klikk på bilde - trykk på "søk i google med dette bilde".Firefox: Ha bilde åpent i en fane, åpne en ny og gå til google.no også innpå bilder. Klikk og dra bilde over til den andre fanen. trykk enter. Eller bare klikk og dra og slipp på hvilken som helst google (også google.no) også står det "søk med bildet". Opera: Åpne google i ny fane. Høyreklikk på bilde du ønsker å søke opp og trykk på "kopier bildeadresse" også limer du det inn i google. Trykk så på "søk med bildet" eller sette inn adressen direkte i google.no (bilder something something). Vanskeligere er det ikke. Tar to sekunder. Sykt!! Jeg måtte bare google kjapt noen av de første bildene på siden der, og er svært overrasket over hvor mange bilder som er stjelt fra andre nettsider.Lurer på hva tanken bak dette AS'et er jeg Den posten med spørsmål ang AS'et ble borte den gitt... Argh! Jeg blir så provosert av nazi-admin!Ingen oppretter ett AS uten å ha betydelig inntekt og minimere personlig risiko. Hvis man bare har bi inntekt vil jo ENK være ideelt, og siden det her er ett AS mistenker jeg sterkt at det er dype penger på gang.T har vel nevnt flere ganger at hun skal skrive bok? Og de bøkene skal kanskje inneholde oppskriftene hun stadig slenger ut, og hvor noe er litt forandret?Husker den rømmegrøttråden som var for noen dager siden, hvor T fikk vanvittig med kommentarer om hvor smart denne lette løsningen var, ett geni!! Var ei som kommenterte at det var oppskriften hun hadde brukt alltid.. Men det var likevel noe T hadde funnet på , med utgangspunkt i en bestemors oppskrift for lenge siden...Mener også hun tiligere har luftet ideen om å arrangere kurs, at folk kan komme til henne for å bo der i noen dager, og ha matlagingskurs der gjennom en helg. Hun spurte tidligere hvor mye folk ville betalt for det.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktusen Skrevet 16. november 2015 #638 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Fant igjen tråden, fra April.. Hvor Tanja spør hva man ville dette kurset skulle inneholde, og at man kan sende privat forespørsel til henne. Det vil bli aktuelt fra Oktober av, da hun måtte få kjøkkenet godkjent til formålet først står det..Klarer ikke å lese noe om pris, og hva folk vil betale, så her må jeg ha skrevet feil eller blandet med noe annet. Edit: Hva hadde dere syns var riktig pris for 2 dager med 6 timer hver dag inkl overnnatting for en gruppe på 10 da i samme hus? Endret 16. november 2015 av Baktusen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #639 Del Skrevet 16. november 2015 Går det ikke an å kontakte Forbrukerombudet om denne Facebook-gruppen? Så kan de undersøke litt? Anonymkode: ab7e0...de2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. november 2015 #640 Del Skrevet 16. november 2015 Nå får jeg sikkert kjeft for å være misunnelig, bitter eller en mobber men jeg synes det er litt kvalmende å lese all den voldsomme rosen og hyllingen av T og gruppa hennes. For all del, det er fint med skryt og gruppa er stort sett bra og har mange hyggelige medlemmer, men å lese enkelte av trådene der inne er jo som å overspise søte kaker mens man er på overdose av lykkepiller. Det er ikke måte på hvor flink T er (til å kopiere oppskrifter og dele dem) og hvor positiv og salig stemninga er der inne. Rene vekkelsesmøtet til tider. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg