Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kontakte e.m.h?

Anonymkode: 281cc...d8a

Jepp. Har sendt henne en mld, blir spennende å se hva hun svarer.

Anonymkode: ce259...409

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så de ble enige om dette SAMMEN? På tross av at Ulvhedin ikke "hadde hørt om" eller "visste hvorfor" hun formulerte seg. Herregud så pinlig. Dette skal være voksne mennesker? Jeg holdt på slik da jeg var 12 år.

Anonymkode: 8d4c0...c64

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper de tenker litt lengre en annen gang.  Liker gruppa jeg,  men er helt enig i mye av kritikken som kommer her.. blant annet grunnlag for utestengelse og lignende.

Anonymkode: 00d37...581

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de ble enige om dette SAMMEN? På tross av at Ulvhedin ikke "hadde hørt om" eller "visste hvorfor" hun formulerte seg. Herregud så pinlig. Dette skal være voksne mennesker? Jeg holdt på slik da jeg var 12 år.

Anonymkode: 8d4c0...c64

Ja, i følge henne hvert fall. Blir som sagt spennende om hva E sier, om hun kommer med enda en ny historie eller hva. Når føler jeg at jeg ikke vil gi meg før jeg får et ordentlig svar, for dette blir bare dumt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Uff, håper de tenker litt lengre en annen gang.  Liker gruppa jeg,  men er helt enig i mye av kritikken som kommer her.. blant annet grunnlag for utestengelse og lignende.

Anonymkode: 00d37...581

Liker gruppen jeg også. Gull verdt nå rundt juletid :)  
Er på utgikk etter nye kaker og annet godt å bake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker gruppen jeg også. Gull verdt nå rundt juletid :)  
Er på utgikk etter nye kaker og annet godt å bake. 

Det er det som er så trist, for jeg liker gruppen jeg også.. Klart jeg syns noen av disse reglene er litt over stokk og stein, men alt i alt var det koselig å sitte å scrolle nedover å se all den gode maten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep

Det er det som er så trist, for jeg liker gruppen jeg også.. Klart jeg syns noen av disse reglene er litt over stokk og stein, men alt i alt var det koselig å sitte å scrolle nedover å se all den gode maten.

Samme her, tørr ikke å skrive der, kun kommentarer ting jeg vet ingen kan kaste meg ut på grunn av. 
Redd for å komme på feil fot med T, eller bruke feil ord også har jeg brutt en eller annen usynlig regel jeg ikke har fått med meg. Så hvis 3 andre har skrevet noe, så kan jeg trygt skrive det samme uten å bli kastet ut :P 

Jeg elsker å bake kaker, muffins og andre godsaker og har laget meg en laaang liste over ting jeg vil sjekke ut på grunn av den gruppen. 

De reglene gjør at jeg tørr nesten ikke å skrive noe i den gruppen. Og det er litt synd, for tanken bak den er jo god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opptatt i hele helgen, og så går jeg innpå her nå, og det er så mye GULL her! 

Dette med outing av folk, løgner fra admins og dårlige bortforklaringer er helt horribelt, og virkelig på bunnivå, men det overrasker meg ikke! Og saken blir bare tynnere og tynnere! 

Ettersom Mat fra Bunnen er registrert som bedrift ( :skratte: ) så kanskje T burde ansette en medierådgiver? Jeg tar jobben! Nei, forresten, jeg vil faktisk ikke ha navnet mitt assosiert med den gruppa. 

Kanskje de burde snakke med Fotballfrue med ektemann, de er jo nærmest for en institusjon å regne når det gjelder dårlig oppførsel og bortforklaringer i sosiale medier. :laugh:

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant? Er MFB registrert som bedrift? :ler:

ja ettersom den er registrert på proff.no. Står der når bedriften er opprettet og registrert. 

Anonymkode: 950e0...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere forum som diskuterer denne gruppen :P 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144176037-mat-fra-bunnen-på-facebook/

Anonymkode: 259d3...82c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er registrert som et AS under navnet Folkets Mat Fra Bunnen AS. Tanja er styrets leder. 

Anonymkode: d0399...5a3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva tanken bak dette AS'et er jeg  

men de bortforklaringene som kommer her og på pm er jo hysterike!  

de er enige seg i mellom men likevel har forskjellige admins frskjelige forklaringer! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da la jeg merke til at T. ble lagt til i gruppa av en annen i adminteamet for 1+ år siden. 
Så hvorfor sier det da at det er hennes gruppe? Tydeligvis så er det jo ikke det, men hun skal ha all ære for det meste :P 

Takk for link til det andre forumet forresten til den som la ut den. Den skal følges med på :P 

Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som skriver i tråden her, men som slenger bare drit... Og det gjør vi ikke, men har følere ute i forhold til dette, og sjekker så videre :)

Og det stemmer ikke :) Ingen som jobber noen plass som har tilgang til det...

Dere har da en svært sær måte og oppleve kritikk på. Jeg har ikke engasjert meg så veldig siden jeg begynte å lese tråden her på KG, men selv jeg skal innrømme at jeg syns dette blir dumt. 

Hadde denne tråden inneholdt drittslenging, latterliggjøring og spekulasjoner så hadde de innleggene blitt fjernet av moderator. Jeg syns I grunn denne tråden har holdt seg innenfor det som kategoriseres som kritikk :) 

Så istedet for å bortforklare alt mulig (som er fryktelig irriterende) så syns jeg faktisk det går an å ta til seg den kritikken som blir vist for MFB. Får 1000 x mer respekt for gruppen deres hvis dere faktisk endrer på ting som er kritikkverdige, og vips så har ingen noe å kritisere lenger.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke noe om dette, men er det ikke noe med at dersom det er et selskap, som også reklamerer (matkasser, andre selskaper), så skal det ikke være en gruppe, men registreres som noe annet på face?

Anonymkode: 821bd...c98

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også at det var noen rabatter på kjøkkenutstyr?  Er det vanlig i grupper?

Anonymkode: 16e02...892

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...