Ulvhedin Skrevet 15. november 2015 #561 Del Skrevet 15. november 2015 Du klarer å svare alle andre, men ikke meg?Anonymkode: ce259...409Står godt forklart i regler som du skulle lest når du meldte deg inn, om hvor du skal henvende deg ang spr om gruppa, regler osv.. hun har svaret til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 15. november 2015 #562 Del Skrevet 15. november 2015 Du får tro hva du vil... vi begrunner ikke til medlemmer før vi sletter di. Har kapasitetsproblemer nok som det er..Og hvis det er ditt valg, så får du gjøre det..Matnivået kan vi gjøre lite med, da det er medlemmer som legger ut...Og gruppa eksisterer i høy grad, så at enkelte ikke kan følge regler gjør ikke at gruppa går nedenom og hjem Og hvis det ikke er og ta hensyn til medlemmer av T som legger ut middagstråd hver dag, bruker x antall timer i døgnet på å sørve medlemmer ++ så skjønner ikke jeg.. AB fikk begrunnelse. En begrunnelse som langt ifra burde være ok for en så seriøs gruppe som dere ønsker å være. Da har vi ganske så forskjellige oppfatninger av det å ta hensyn til medlemmer For øvrig har jeg to knalltips:1. Forandre på noen av de latterlige reglene deres, så skal dere se at kapasitetsproblemene forsvinner. 2. Lær dere basic rettskriving og særskriving, så blir gruppa umiddelbart mer seriøs 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. november 2015 #563 Del Skrevet 15. november 2015 Hvorfor klarer du ikke å svare meg da, om du har så god kontroll? Når jeg ikke vil ha mitt eget navn på facebookprofilen min, så sier det seg selv at jeg ikke vil ha det på KG heller. Jeg har ikke sett det selv, men ble fortalt av en av de andre her inne, men at det visst har blitt slettet nå.Anonymkode: ce259...409Som jeg skrev tidligere i tråden; jeg har bilde av hele outingen av navnet ditt, skrevet av O Store Diktator selv. Hvis du vil så send meg ei pm så skal jeg sende deg det. Så glad for at jeg rakk å ta bilde før den store slettejobben av bevis ble gjort! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 15. november 2015 #564 Del Skrevet 15. november 2015 1. Det har vi veldig god kontroll på... Og har endel regelbrudd som fører til utkastelse, enten med en gang eller ved gjentakelse.. Dette har vi full kontroll på.Hvor glippen med folkeregistret kommer inn kan jeg ikke svare deg på, annet en at hun må ha skrevet feil da dette ikke er noe vi har tilgang på..2. Det er det vel delte meninger om, men uansett hvem som slenger drit her kaster vi di ut hvis vi finner ut hvem det er.Var nok av andre regelbrudd som gjorde at hun ble kastet ut..Er en gruppe på FB som T har laget, og fått nesten 70 000 medlemmer på 2 år.. Dette betyr det at gruppa er hennes, og kan sette di regler hun vil for den.Og folk som ikke følger regler er ikke velkommen. Hvordan i all verden kan noe så spesifikt være en glipp eller skrivefeil? Hva var det egentlig hun mente å skrive isåfall? Det er ikke akkurat et imponerende nivå på disse bortforklaringene. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsatufsa Skrevet 15. november 2015 #565 Del Skrevet 15. november 2015 Ja, hvorfor skal en være kritisk og ytre sin mening om noe egentlig? En kan da bare lukke øynene eller se en annen vei. det er en løsning..forøvrig forskjell på å ytre sin mening som et voksent menneske og å kaste dritt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 15. november 2015 #566 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Du sier at dere sletter medlemmer som dere vet at skriver i tråden her. Så dere skal altså inn på alle som skriver med brukernavn her og kryssjekke det opp mot deres snart 70000 medlemmer? Lykke til med det! Hvis det er dette som blir prioritert trenger dere ikke klage på "kapasitetsproblemer" Endret 17. mars 2016 av Bond 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 15. november 2015 #567 Del Skrevet 15. november 2015 Du sier at dere sletter medlemmer som dere vet at skriver i tråden her. Så dere skal altså inn på alle som skriver med brukernavn her og kryssjekke det opp mot deres snart 70000 medlemmer? Lykke til med det! Hvis det er dette som blir prioritert trenger dere ikke klage på "kapasitetsproblemer" Dette gjorde de jo i ebay gruppen, ville ikke overrasket meg om de gjorde det her også Har hatt flere adminer fra MFB inne på min profil iallfall Men jeg er ikke bekymret, ebay fant meg ikke, så regner ikke med at MFB gjør det heller. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvhedin Skrevet 15. november 2015 #568 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Den 15.11.2015 at 22.49, daemonia skrev: Du sier at dere sletter medlemmer som dere vet at skriver i tråden her. Så dere skal altså inn på alle som skriver med brukernavn her og kryssjekke det opp mot deres snart 70000 medlemmer? Lykke til med det! Hvis det er dette som blir prioritert trenger dere ikke klage på "kapasitetsproblemer" Ikke som skriver i tråden her, men som slenger bare drit... Og det gjør vi ikke, men har følere ute i forhold til dette, og sjekker så videre Endret 17. mars 2016 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 15. november 2015 #569 Del Skrevet 15. november 2015 det er en løsning..forøvrig forskjell på å ytre sin mening som et voksent menneske og å kaste dritt...drittslenging i MFB = "oi, hvorfor bruker du så mye smør?"i vanlige grupper så ville personen svart f.eks "jo, jeg syns smaken blir så mye bedre osv osv"svaret i MFB er da fra admin "slik negativitet ønsker vi ikke å ha i denne gruppen, her skal man få lov å legge ut den oppskriften folk selv ønsker uten å måtte forklare seg for negative personer! Vennlig hilsen testadmin" (som betyr STRIKE ONE mothafucka!) 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 15. november 2015 #570 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Folk har rett på å vite hva de blir kastet ut for. Klarer dere ikke å gjøre såpass så har dere enten for lite admins, eller så bør dere tø opp litt og ikke være så forbanna streng og hysteriske. Den 15.11.2015 at 22.53, IglePigle skrev: Dette gjorde de jo i ebay gruppen, ville ikke overrasket meg om de gjorde det her også Har hatt flere adminer fra MFB inne på min profil iallfall Men jeg er ikke bekymret, ebay fant meg ikke, så regner ikke med at MFB gjør det heller. Ja de gjorde det i ebaygruppa ja. Og kastet ut flere hundre som ikke har hørt om KG en gang... Har hørt at det ble full sjau i miljøet rundt et par admins der etterpå pga falske anklager og uthenging flere steder. Jeg har mange venner som er medlem i den gruppa, så jeg har fått med meg en del etterpå og har smuglest litt i et par grupper hvor det ble diskutert hvor flere der hadde noe felles med noen av de personene. Får håpe at MFB-gjengen er littegrann mer seriøse enn akkurat det. Endret 18. mars 2016 av Bond 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. november 2015 #571 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Den 15.11.2015 at 22.53, Ulvhedin skrev: Ikke som skriver i tråden her, men som slenger bare drit... Og det gjør vi ikke, men har følere ute i forhold til dette, og sjekker så videre Hva er å slenge dritt utifra deres øyne da? Er det å stille kritiske spørsmål til hvordan dere admin oppfører dere og begår urett? De tilfellene av dritt som jeg har sett er inne på tråden er en kommentar om uføre navere som bare sitter hjemme, samt av T sin nese..og da var det ikke nesen i seg selv men bilderedigeringen ut gjorde av seg selv som fikk det til å se merkelig ut. Og det er jeg enig i er fullstendig unødvendig. Men den kritikken som nå pågår er overhodet ikke hets, men velbegrunnet og helt innafor. Endret 18. mars 2016 av Bond 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 15. november 2015 #572 Del Skrevet 15. november 2015 Hva er å slenge dritt utifra deres øyne da?Er det å stille kritiske spørsmål til hvordan dere admin oppfører dere og begår urett? De tilfellene av dritt som jeg har sett er inne på tråden er en kommentar om uføre navere som bare sitter hjemme, samt av T sin nese..og da var det ikke nesen i seg selv men bilderedigeringen ut gjorde av seg selv som fikk det til å se merkelig ut. Og det er jeg enig i er fullstendig unødvendig. Men den kritikken som nå pågår er overhodet ikke hets, men velbegrunnet og helt innafor. Jeg tolket det som å slenge dritt inne på gruppa. Så basert på hva jeg har sett så er det å ikke juble over alle retter som blir lagt ut, eller si helt ærlig i fra at man ikke likte noe det samme som å være negativ og frekk. Jaja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvhedin Skrevet 15. november 2015 #573 Del Skrevet 15. november 2015 Nei, så da bekrefter du at denne adminen som sendte melding til den som ble uthengt med fullt navn løy og kastet ut vedkommende uten grunn? Folk har rett på å vite hva de blir kastet ut for. Klarer dere ikke å gjøre såpass så har dere enten for lite admins, eller så bør dere tø opp litt og ikke være så forbanna streng og hysteriske. Ja de gjorde det i ebaygruppa ja. Og kastet ut flere hundre som ikke har hørt om KG en gang... Har hørt at det ble full sjau i miljøet rundt et par admins der etterpå pga falske anklager og uthenging flere steder. Jeg har mange venner som er medlem i den gruppa, så jeg har fått med meg en del etterpå og har smuglest litt i et par grupper hvor det ble diskutert hvor flere der hadde noe felles med noen av de personene.Får håpe at MFB-gjengen er littegrann mer seriøse enn akkurat det. Nei, var grunner nok.. og som jeg svarte vedkommende, så har vi 1 admin som tar seg av og svare på evt spr om hvorfor.. Dette er noe som står i reglene hun har lest, så er bare og sende mld dit Og det ble skrevet feil ja... men dog ikke med vilje ang hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. november 2015 #574 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Den 15.11.2015 at 23.03, daemonia skrev: Jeg tolket det som å slenge dritt inne på gruppa. Så basert på hva jeg har sett så er det å ikke juble over alle retter som blir lagt ut, eller si helt ærlig i fra at man ikke likte noe det samme som å være negativ og frekk. Jaja Utifra Ulvhedins tidligere kommentarer her i tråden så tolket jeg det om at de som er medlemer i MFB og samtidig skriver dritt om gruppen her inne på KG blir kastet ut.... hun skrev jo det ganske rett ut egentlig, at de jobber med å finne ut hvem som er hvem.. Ingen tør jo å skrive dritt på MFB, da er det på hue og ræva ut før man rekker å trekke pusten. Man kan jo tydeligvis ikke skrive at man ikke synes T får noe særlig hets her inne, for da ryker man ut. Endret 18. mars 2016 av Bond 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #575 Del Skrevet 15. november 2015 Skulle ønske jeg også hadde rapportert T og tatt bilde av uthenging av person med fullt navn,men jeg så det og det gjorde sikkert mange andre. Bare at de andre var mer opptatt av å støtte "stakkars" T som ble "mobbet".Og jeg synes at det er rart at dere skal ta de som skriver kritikk her inne. Hvorfor kan de ikke være med i gruppa da? Gjør det virkelig noe at de skriver noe her på kg,og samtidig er med i gruppa. Jeg hadde skjønt det om de hadde skrevet dritt i gruppa,men å utestenge folk fordi de skriver noe på et helt annet forum er veldig spesielt. Alle kan ikke like alle,men de kan fortsatt være interessert i mat. Anonymkode: a79b1...293 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. november 2015 #576 Del Skrevet 15. november 2015 Nå har iallefall vedkommende som ble blokkert først og outet i etterkant av T fått bilde av tråden inne på MFB, før paniske admins slettet den 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #577 Del Skrevet 15. november 2015 Har fått en ny mld av de nå, blir jo bare mer og mer patetisk dette her.. Anonymkode: ce259...409 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #578 Del Skrevet 15. november 2015 Hva skriver de? Rene såpeoperaen dette jo Anonymkode: 00d37...581 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #579 Del Skrevet 15. november 2015 Vet Anonymkode: ce259...409 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #580 Del Skrevet 15. november 2015 VetAnonymkode: ce259...409kontakte e.m.h? Anonymkode: 281cc...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg