Gå til innhold

Til alle: Hva gjør dere sammen med venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere sammen med kompiser/ venninner bortsett fra middager sammen, kafe og dra ut på byen?

Jeg har da få venner og de gangene jeg skal finne på noe med noen, er det som oftest kino eller fyll.

Anonymous poster hash: 84182...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carly-Chardonnay

Vi kan gå fjellturer, eller bare vandre i skogen. Road trips rundt omkring, drar på ikea, eller bare på besøk hos hverandre :) Trenger ikke bare være fyll og kino som du skriver. Hva med å invitere venner på middag? Det syns jeg er veldig hyggelig hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan gå fjellturer, eller bare vandre i skogen. Road trips rundt omkring, drar på ikea, eller bare på besøk hos hverandre :) Trenger ikke bare være fyll og kino som du skriver. Hva med å invitere venner på middag? Det syns jeg er veldig hyggelig hvertfall.

Jeg har lyst til å dra på hytteturer, fjellturer, ferier generelt, + mye mer. Men jeg har ingen venner å gjøre det med. Den "beste" vennen jeg har, har ironisk nok mindre venner enn meg. Ville blitt stusselig bare oss. Hehe.

Anonymous poster hash: 84182...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

Jeg har lyst til å dra på hytteturer, fjellturer, ferier generelt, + mye mer. Men jeg har ingen venner å gjøre det med. Den "beste" vennen jeg har, har ironisk nok mindre venner enn meg. Ville blitt stusselig bare oss. Hehe.

Anonymous poster hash: 84182...549

 

Nei, hvorfor det? Kan dere ikke ta dere en helg bare dere 2 da, og enten gå på tur eller stå på ski? Drar dere til Hemsedal eller noe så er det jo masse andre folk der og som dere kan bli kjent med. Jeg møter hvertfall alltid masse folk i bakken eller på after ski. Det blir hva dere gjør det til :)

 

Ellers så har jeg hørt om aktivitetsvenner.no, men vet ikke om det er noe for deg. Du kan jo prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor det? Kan dere ikke ta dere en helg bare dere 2 da, og enten gå på tur eller stå på ski? Drar dere til Hemsedal eller noe så er det jo masse andre folk der og som dere kan bli kjent med. Jeg møter hvertfall alltid masse folk i bakken eller på after ski. Det blir hva dere gjør det til :)

Ellers så har jeg hørt om aktivitetsvenner.no, men vet ikke om det er noe for deg. Du kan jo prøve.

Hyggelig svar :) Bor dessverre for langt unna disse stedene.

Anonymous poster hash: 84182...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette lurer jeg også på. Jeg har angst og et lite rikt liv hvor jeg opplever lite og dermed har veldig vanskelig for å finne på interessante eller dagligdagse ting å prate om.

Så lurer på hva andre gjør med venner og hva man kan prate om, om det er uhøflig å invitere over men ikke prate så mye osv?

Pga jeg ikke finner noe vanlig å snakke om så får jeg på nytt sosial angst av å tenke på å invitere eller møte venner, med mindre jeg nettopp har gjort eller opplevd noe ekstra spesielt jeg kan snakke om.



Anonymous poster hash: aa1c2...e6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi drar på roadtrip, turer i skogen, fisker, drar ut og sover i telt, hytteturer, lager bål og spiser ute, går på restaruant, kino, filmkvelder, spillkvelder, vinkveld, fester, trener, shopping, cafè, finner på aktiviteter utendørs: Fotball, basketball, volleyball etc. Drar i svømmehallen, drar på spa, reiser til utlandet, bølleringer, epleslang, playstation, sleepovers, poker, eller bare henger sammen og prater:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva prater dere om da?

Anonymous poster hash: aa1c2...e6a

 

Vet ikke hvem du spurte, men vi prater i allefall om det meste: Mannfolk, livets utfordringer, jobb, skole, trening, opplevelser vi har hatt sammen, eller opplevelser vi planlegger i framtiden, ellers prater vi om det vi holder på med der og da (altså en av de tingene jeg nevnte at vi gjør når vi er sammen i innlegget over her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem du spurte, men vi prater i allefall om det meste: Mannfolk, livets utfordringer, jobb, skole, trening, opplevelser vi har hatt sammen, eller opplevelser vi planlegger i framtiden, ellers prater vi om det vi holder på med der og da (altså en av de tingene jeg nevnte at vi gjør når vi er sammen i innlegget over her)

Er du ikke redd for å utlevere deg for mye? Jeg har kun opplevd masse rykter når jeg har åpnet meg. Stoler ikke på noen til å prate om slike ting i det hele tatt. Nyheter ok.... Ferier ok.. .. Alt annet som menn, utfordringer, jobb, planer, bekymringer osv får jeg ikke til å åpne meg med..... Fører jo til at jeg aldri deltar i noe samtale for jeg er bare stille...... Som genererer mer angst igjen.....

Anonymous poster hash: aa1c2...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er du ikke redd for å utlevere deg for mye? Jeg har kun opplevd masse rykter når jeg har åpnet meg. Stoler ikke på noen til å prate om slike ting i det hele tatt. Nyheter ok.... Ferier ok.. .. Alt annet som menn, utfordringer, jobb, planer, bekymringer osv får jeg ikke til å åpne meg med..... Fører jo til at jeg aldri deltar i noe samtale for jeg er bare stille...... Som genererer mer angst igjen.....

Anonymous poster hash: aa1c2...e6a

 

Nei, jeg er ikke venner med personer som sprer rykter e.l. er for gammel for slikt. Er generelt kun venner med folk jeg stoler på, har det gøy med, og som jeg føler vil meg vel.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel an på hvilke interesser man har, men her går det en del i hytteturer, filmkvelder, studydates, gammeldagse brettspill (for nostalgiens skyld), gåturer, kino, osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går turer, ser tv sammen mens vi diskuterer og kommenterer. Spiser god mat (gjerne hjemmelaget). 



Anonymous poster hash: 85fea...8d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ennasus

Ser film/serier, prater, spiller playstation, fester, trening, shopping, cafe, restaurant, går turer, fisker, klatrer,

Eller så er vi hos hverandre og driver med hvert vårt.. Blir litt som søsken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravler og drikker vin/øl, lager middag sammen (alle står for hver sin rett - alt lages på ett og samme kjøkken), kino, ser på TV, hytteturer, utenlandsreiser/helgeturer.

 

Ofte holder det bare å være sammen og prate, vi har alle veldig mye å prate om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaming(både brikke og konsoll/pc), trener, går tur, kajakk, ski, sykler, camper, drar å svømmer i bassenget, tegner/animasjon, male, skrive, redigere lyd/bilde/video, strikke/hekle eller annet kreativt. :)



Anonymous poster hash: 12399...728
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...