Gå til innhold

Gpunktsvibrator som gave

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har begynt å planlegge julegavene, og vurderer å gi dama en gpunktsvibrator. Men jeg syns det er litt flaut at jeg som mann skal gå på kondomeriet og få råd om hvilken jeg skal kjøpe. Er det normalt at menn kjøper sexleketøy til dama? Har jeg noen grunn til å være flau når jeg spørre om sexleketøy til motsatt kjønn?

Anonymous poster hash: 0564b...464

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google les gjennom tester å bestill på nett, orgsmepilotene på Cupido feks

Anonymous poster hash: 73ac7...d24

Skrevet

Det er absolutt helt normalt at menn kommer på kondomeriet å spør om råd til hvordan vibrator eller dildo de kan kjøpe til dama. Jeg vil mye heller anbefale det enn å kjøpe på nett, for da får du faktisk snakke med en kvinne som vet hva kvinner vil ha og som vet hvilke produkter som selger mest og har fått best tilbakemelding fra kundene og testerne. Ikke flaut overhodet i det hele tatt! :) Det er litt som å spørre på mc'ern om hvilken burger de anbefaler.

Anonymous poster hash: 72fda...c3c
  • Liker 3
Skrevet

Det er absolutt helt normalt at menn kommer på kondomeriet å spør om råd til hvordan vibrator eller dildo de kan kjøpe til dama. Jeg vil mye heller anbefale det enn å kjøpe på nett, for da får du faktisk snakke med en kvinne som vet hva kvinner vil ha og som vet hvilke produkter som selger mest og har fått best tilbakemelding fra kundene og testerne. Ikke flaut overhodet i det hele tatt! :) Det er litt som å spørre på mc'ern om hvilken burger de anbefaler.

Ja, jeg tenkte selv at det var best å få råd i butikk av damer som kan sakene. Får mote meg opp til å spørre om diverse detaljer da :) Føler det er litt spesielt, men de har sikkert hørt det meste før. *håpe*

Skrevet

Bare ikke gi gaven så hun må åpnet den foran foreldre og familie :fnise:  :fnise: :fnise:  :fnise:  

Anonymous poster hash: 3d821...7b9
  • Liker 1
Skrevet

Det her!!

Men, vet du at dette er noe hun har lyst på TS? Jeg hadde blitt fryktelig skuffa om jeg hadde fått noe sånt, siden jeg ikke liker orgasmene vibratorer gir.

Skrevet

Det her!!

Men, vet du at dette er noe hun har lyst på TS? Jeg hadde blitt fryktelig skuffa om jeg hadde fått noe sånt, siden jeg ikke liker orgasmene vibratorer gir.

Skjønner hva du mener, men hun har klitorisvibratorer fra før og liker dem veldig godt. Samtidig får hun mye ut av stimuli av gpunktet ved fingring og samleie, så jeg tenker det er verdt en sjanse :)

TS

Skrevet

Skjønner hva du mener, men hun har klitorisvibratorer fra før og liker dem veldig godt. Samtidig får hun mye ut av stimuli av gpunktet ved fingring og samleie, så jeg tenker det er verdt en sjanse :)

TS

Det er det sannsynligvis da. Bare sørg for at hun slipper å åpne gaven foran noen andre!!

Skrevet

Det er det sannsynligvis da. Bare sørg for at hun slipper å åpne gaven foran noen andre!!

Hehe jada :)

Skrevet

Jepp tro meg de har hørt det meste fra før !!! Ingenting er flaut eller for intimt eller rart å spørre de om :)

Skrevet

Jepp tro meg de har hørt det meste fra før !!! Ingenting er flaut eller for intimt eller rart å spørre de om :)

Men er de vante med at man bruker ord som musa og pikken og sånt, eller burde man bruke mer "offisielle" ord?

Skrevet

Bare ett spørsmål: hva skal hun svare når foreldre og familie spør om hva hun fikk av deg til jul? :P Om det er en situasjon som kan komme så kanskje greit å ordne en liten ting i tillegg så hun har noe å svare dem? :P

Skrevet

Bare ett spørsmål: hva skal hun svare når foreldre og familie spør om hva hun fikk av deg til jul? :P Om det er en situasjon som kan komme så kanskje greit å ordne en liten ting i tillegg så hun har noe å svare dem? :P

Lurt tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...