Gå til innhold

Burde kongefamilien avvikles?

31 stemmer

1. 1. Burde kongefamilien avvikles?

• Ja
      14
    • Nei
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og heller få en president?

Anonymous poster hash: 845d7...bf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er mulig å avvikle en familie.

Anonymous poster hash: 72ba2...404
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke det er mulig å avvikle en familie. Anonymous poster hash: 72ba2...404

Jo. Hvis folket stemmer for det. De gjør jo ingeting for oss...

Skrevet

Jon Hustad som president!

Skrevet

Jo. Hvis folket stemmer for det. De gjør jo ingeting for oss...

Det heter "monarki", ikke "kongefamilien". 

• Liker 2
Skrevet

Det heter "monarki", ikke "kongefamilien".  Anonymous poster hash: 72ba2...404

Det heter kongefamilien

Uansett, kongefamilien gjør ikke en dritt for oss folket så for min del så kan de godt avvikles...

Skrevet

Jeg tror ikke det er mulig å avvikle en familie.

Joda, hvis man tar livet av dem, så, he he. :)

Neida. Jeg synes vi skal beholde monarkiet. Det er en fin tradisjon som virker samlende i en ellers urolig tid. Jeg tror kongefamilien er viktigere enn mange kanskje tror. De har ingen direkte politisk makt, men likevel tror jeg deres holdninger og tilstedeværelse spiller en viktig rolle i politikken når det kommer til stykket. De er også beskyttere av mange forskjellige gode formål, noe som kan være veldig avgjørende i mange menneskers liv. Ja til kongefamilien!!

Anonymous poster hash: 714cc...27a

• Liker 2
Skrevet

Ja.

Hvem tror du kunne blitt presidenten?

Skrevet

Det heter kongefamilien

Uansett, kongefamilien gjør ikke en dritt for oss folket så for min del så kan de godt avvikles...

Ok.

Skrevet

Joda, hvis man tar livet av dem, så, he he. :)Neida. Jeg synes vi skal beholde monarkiet. Det er en fin tradisjon som virker samlende i en ellers urolig tid. Jeg tror kongefamilien er viktigere enn mange kanskje tror. De har ingen direkte politisk makt, men likevel tror jeg deres holdninger og tilstedeværelse spiller en viktig rolle i politikken når det kommer til stykket. De er også beskyttere av mange forskjellige gode formål, noe som kan være veldig avgjørende i mange menneskers liv. Ja til kongefamilien!! Anonymous poster hash: 714cc...27a

Bullshit, de gjør ikke en dritt for oss. De bare drar på dyre reiser og sløser med landets penger...

Man kan avvikle den med en avstemning hvor folket stemmer

Skrevet

Ok. Anonymous poster hash: 72ba2...404

hva stemte du?

Skrevet

For et amatørmessiig språk ts...

Debatten handler om evt. avvikle monarkiet, ikke selve familien. Hva mener du? Skal vi skyte de samlet på Akershus Festning.

Og å skrive ting som at de "ikke gjør noe for oss" røper bare at du ikke ser hva kongehusets oppgave er. Det blir vanskelig å debattere seriøst med et såpass dårlig utgangspunkt.

• Liker 2
Skrevet

hva stemte du?

Utgangspunktet for diskusjonen er for svakt her. Det virker som at du mangler en del kunnskap.

Skrevet

For et amatørmessiig språk ts...

Debatten handler om evt. avvikle monarkiet, ikke selve familien. Hva mener du? Skal vi skyte de samlet på Akershus Festning.

Og å skrive ting som at de "ikke gjør noe for oss" røper bare at du ikke ser hva kongehusets oppgave er. Det blir vanskelig å debattere seriøst med et såpass dårlig utgangspunkt.

Igjen, dette er ikke språktråden. Ta språk sytinga de der

En president gjør det beste for landet, kongefamilien gjør ikke en dritt...

Skrevet

Utgangspunktet for diskusjonen er for svakt her. Det virker som at du mangler en del kunnskap. Anonymous poster hash: 72ba2...404

Fordi er uenig <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_rolleyes.gif' alt=':rolleyes:'>

Skrevet

Fordi du er uenig :rolleyes:Anonymous poster hash: 845d7...bf6

Skrevet

Hvem tror du kunne blitt presidenten?

Hadde ikke det automatisk blitt statsministeren da?

Skrevet

Jeg synes de bruker for mye penger på tull. Vi kan godt fortsette å ha monarkiet men de burde ha et lavere budsjett. 

Anonymous poster hash: 56e3b...7ef
Gjest 2Bhonest
Skrevet

De som hevder kongefamilien ikke gjør noe for folket og landet, proklamerer bare sin egen uvitenhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...