AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Heey! Jeg har vært sammen med typen i 5 mnd ca og i starten av forholdet sa jeg at jeg var jomfru (noe som ikke stemmer)..vi har et godt sexliv...men nå har jeg denne skyldfølelsen over at jeg løy til ham..jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg sa det... Den følelsen vil ike bort og jeg er redd han vil bli sur eller noe..hva burde jeg gjøreAnonymous poster hash: bdd95...11c
Gjest 2Bhonest Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Du har to valg. 1. Fortsette å lyve. 2. Innrømme løgnen til han... Du har selv skapt dette problemet og det er din byrde å løse det. Det skal ikke være enkelt. Noen kunnskaper skal være vanskelige å løse. Om det ikke hadde vært vanskelig, så ville man blitt dum over tid...
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Fortell ham..Anonymous poster hash: bdd95...11c
Gjest Castielz Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 Slapp av, han trodde deg garantert ikke uansett
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Hvorfor sa du det??Anonymous poster hash: f22d3...327 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 Slapp av, han trodde deg garantert ikke uansett Jo det gjorde han faktisk...ellers hadde han sagt ifra..Anonymous poster hash: bdd95...11c
Gjest Castielz Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Jo det gjorde han faktisk...ellers hadde han sagt ifra..Anonymous poster hash: bdd95...11c Da har du funnet deg en godtroende og dum en! Han blir enkel å dominere fremover, nice catch!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Samme det, hvem du har hatt sex eller ikke sex med, og om eller ikke, før han er din privatsak uansett! Ikke tenk noe mer på det Anonymous poster hash: b25cb...47a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Da har du funnet deg en godtroende og dum en! Han blir enkel å dominere fremover, nice catch! Dum en? Jeg har vært seksuelt inaktiv i 2 år og da vi hadde sex så blødde jeg bittelitt .. Derfor han trodde på meg kanskje Anonymous poster hash: bdd95...11c
Gjest lipgloss Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Hei for å gi deg et skikkelig svar,så tror jeg at jeg bare hadde latt være å si no mer om den saken,det at du har hatt sex før er jo en privatsak og ikke noe som angår deres forhold nå,tror ikke det vil komme noe godt ut av at du innrømmer og ha løyet for ham i starten,ellers så er jo dette en liten bagatel som ikke vil ødelegge noe visst sannheten skulle komme for en dag:)Hadde det vært utroskap eller mer alvorlige ting ville jeg seff ha sagt fra,men ikke dette Kos deg videre med typen og nei han er ikke dum for å ha trodd deg på dette som noen skriver over her. Klemmer Ronja
peppermyntete Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Hvis det er noen som helst sjans for at han finner det ut via andre bør du si det. Det er bedre om sannheten kommer fra deg!
Cuntzilla Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Who cares. Man runder vel alltids litt nedover/fjerner et par som "ikke teller" når man skal si hvor mange man har ligget med Skjønner ikke hvorfor du sa du var jomfru, men det skal vel ikke ha noe å si om du var det eller ei da du møtte han, med mindre han er en superkonservativ religiøs eller noe sånt galskap. Tabbe å lyve, men gjort er gjort, og dette er ikke noe viktig å liksom rydde opp i og få på bordet i min mening. Ikke tenk på det Endret 25. oktober 2015 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Det er en ganske stor ting å lyve om ja.. Anonymous poster hash: d7a0a...ac8
Charmander Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg datet en som løy om antall partnere første gang vi møttes, men senere fortalte sannheten. Jeg var ikke særlig brydd om det fordi jeg forstod at årsaken er at hun prøvde å imponere meg første gang vi møttes så det gjorde meg egentlig ikke så mye.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #15 Skrevet 25. oktober 2015 For en utrolig rar ting å lyve om Tror jeg hadde fortalt sannheten, så slipper du å tenke mer over det Anonymous poster hash: 6bbb0...051
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #16 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg hadde sagt det Anonymous poster hash: 333b0...d15
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #17 Skrevet 25. oktober 2015 Takk for tipsene folkens. Tror egentlig bare at jeg skal la det ligge..Anonymous poster hash: bdd95...11c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå