Gå til innhold

værsåsnill hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har holdt på me denne fyyrn litt. hver gang jeg spør hvorfor vi holder på (han holder på med min venninne og, jeg vet det er hel grusomt men han kysser meg hele tiden og alt skjer om igjen med følelser osv.) (derfor spør jeg hvorfor) svarer han alltid "fordi du er deilig og jeg er heldig." jeg vet ikke om han bare tuller eller om han faktisk bare på en måte `bruker`meg? er han virklig interessert i meg eller bruker han meg bare? pls hjelp !!



Anonymous poster hash: ddeaf...826
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_TSX80

Han er en player, som har både deg og venninna di.. Han vet han har satt i gang en tikkende bombe, og at han mister begge når den sprenger - men han kommer til å holde på så lenge jentene han har samtidig er (beklager!) blåøyde nok til å ikke se det selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en player, som har både deg og venninna di.. Han vet han har satt i gang en tikkende bombe, og at han mister begge når den sprenger - men han kommer til å holde på så lenge jentene han har samtidig er (beklager!) blåøyde nok til å ikke se det selv.

Enig

Anonymous poster hash: 47801...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han bruker deg.

Han holder på med deg OG din venninde? Respektløst og kvalmt. Han hadde aldri tillatt at du hadde hold på med både han og hans kompis.

Når han svarer på hvorfor han har sex med deg, så sier han "fordi du er deilig" ergo han bryr seg null om deg som person, og "fordi jeg er heldig" fordi han er så heldig at han får seg lette knull med både deg og venninda di uten å få noe mere pes og drama for det.

Kom dg vekk før han knuser deg og følelsene dine. Og det vennindeforholdet du og venninda di har kan ikke være særlig sterkt, fordi det er en uskreven obligatorisk regel at venninder ikke rører gutter som den andre liker eller har likt. Dere er begge to naive sexdukker for denne fyren.



Anonymous poster hash: d539a...b7f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skruppelløs kar som bruker dere begge to, og kanskje flere også. Han driter i dere bare han får sitt.

Anonymous poster hash: 8e164...511

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_SeXy_DoRullNisse

 

(han holder på med min venninne og.... svarer han alltid "fordi du er deilig og jeg er heldig." j

Anonymous poster hash: ddeaf...826

 

 

"Heldig" fordi han kan tillate seg sitt eget lille "harem"..

Vil anbefale at du dumper fyren snarest og får sjekket deg for kjønnssykdommer sånn som denne fyren tydeligvis holder på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt "Vel, ser ut som du ikke er heldig nå lengre" og klasket til han.

Wooooooooord, og gått og aldri snudd meg tilbake.

Anonymous poster hash: d539a...b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og venninen snakker dessverre ikke lengre. hun er veldig sur på meg for det. det skjønner jeg veldig godt. et vennskap på over 5 over er kastet vekk pga en jævel...

Endret av eeeeh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og venninen snakker dessverre ikke lengre. hun er veldig sur på meg for det. det skjønner jeg veldig godt. et vennskap på over 5 over er kastet vekk pga en jævel...

 

Ser du skriver i en annen tråd at han er 13 år. Er du og venninnen din også det?

Anonymous poster hash: 773a8...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser du skriver i en annen tråd at han er 13 år. Er du og venninnen din også det?

Anonymous poster hash: 773a8...8a7

 

tydligvis går det ikke ann for en på min alder å være på kvinneguiden så jeg skal bare ikke svare på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...