AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har en sånn periode hvor jeg føler for å gråte av ingenting. Er mye stress med skole, osv, og merker at jeg er sliten. Hva gjør dere i slike perioder for å fortsatt fungere bra? Kan jo ikke begynne å grine hele tida, over alt.. Anonymous poster hash: e985e...109
Gjest lipgloss Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg gråter også ofte og ut av ingenting,så du er ikke alene visst det er noen trøst Gråter veldig lett viist jeg er sliten.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har det slik nå. Det kommer når jeg kommer hjem til "trygge og kjente", kan endelig senke skuldrene og da kommer tårene. Hadde en periode med mye jobbing hvor jeg gråt hver dag, jeg gråt på vei hjem fra nattevakter og kunne gråte på jobb. Ta én dag hvor du rett og slett sover ut, spis masse godt og sunt, trene og avslutt dagen med en lang dusj. Så skal du se at du holder ut 1 ukes tid igjen. Det er vondt og ikke en god sirkel å havne i, bare så synd at de fleste av oss har det akkurat liktAnonymous poster hash: 7a3f7...98a
Gjest gundagrynte Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg gråter også ofte og ut av ingenting,så du er ikke alene visst det er noen trøst Gråter veldig lett viist jeg er sliten. ...da trenger man mange sånne
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har det slik nå. Det kommer når jeg kommer hjem til "trygge og kjente", kan endelig senke skuldrene og da kommer tårene. Hadde en periode med mye jobbing hvor jeg gråt hver dag, jeg gråt på vei hjem fra nattevakter og kunne gråte på jobb. Ta én dag hvor du rett og slett sover ut, spis masse godt og sunt, trene og avslutt dagen med en lang dusj. Så skal du se at du holder ut 1 ukes tid igjen. Det er vondt og ikke en god sirkel å havne i, bare så synd at de fleste av oss har det akkurat liktAnonymous poster hash: 7a3f7...98a Problemet er vel at jeg ikke har noen dager hvor jeg kan ta meg tid til å bare sove ut og slappe av, og om jeg gjør det, så funker det ikke fordi jeg hele tiden tenker på alt jeg har å gjøre.. Anonymous poster hash: e985e...109
Gjest lipgloss Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 ...da trenger man mange sånne Ja det hjelper faktisk veldig godt:) en god klem kan redde dagen for min del
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #7 Skrevet 25. oktober 2015 Ja det hjelper faktisk veldig godt:) en god klem kan redde dagen for min del Skulle ønske det kunne det for min del og Anonymous poster hash: e985e...109
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå