Gå til innhold

Gutta: Hva tenker dere om lukta?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det opphissende eller ikke å kjenne lukta av damenes utflod?

Har hørt at mange mannfolk kan bli opphisset av utflod lukten.

True or false? ;)

Anonymous poster hash: 15536...62e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er avtennende, men man kan jo holde pusten.

Anonymous poster hash: ddefb...b87

Gjest Gjest_mann1979
Skrevet

En dames utflod kan ha rimelig streng lukt, men opphisset av det blir jeg ikke, en kåtvåt fitte derimot ;-)

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg liker veldig godt lukten av utflod så lenge den er frisk eller normal.

Skrevet

Lurer jeg og på... Avslo en jeg hadde på overnatting forleden pga mye utflod for tiden. Kan tilfeldig gå på do så er hele trusa hvit, eller helt fuktig. Irriterende da jeg ikke har vært så plaget på fler år

Anonymous poster hash: b5e6c...997

Skrevet

Utflod skal vel ikke lukte så veldig mye?  :jolie:

Anonymous poster hash: ed0d5...342
  • Liker 3
Skrevet

Når hun er kåt ja men jeg hadde ikke betalt for brukte truser...

Anonymous poster hash: 8b429...446
Skrevet

igjen, utflod og det sekretet som produseres i de bartholinske kjertler, er ikke det samme. om du har utflod bør du snarest får gjort noe med det. litt er normalt.

Anonymous poster hash: b1806...bf4
Skrevet

om du har utflod bør du snarest får gjort noe med det. litt er normalt.

Anonymous poster hash: b1806...bf4

Den naturlige mengden utflod varierer veldig fra kvinne til kvinne. For noen er "mye" normalt, ikke bare "litt". Det er heller ikke uvanlig at mengden og konsistensen varierer gjennom en menstruasjonssyklus for eksempel.

Og det er heller ikke noe som skal (eller kan) behandles.

Anonymous poster hash: 6de84...2ef

Skrevet

Det er feromoner (eller hva det heter) i kjønnsvæske (og svette) og det er dette som dyr blir opphisset av.
Mennesker er jo også pattedyr så alle blir litt ubevisst opphisset av det når det er riktig match.

Det er gjort eksperimenter på dette med lukt og tiltrekning og opphisselse, og det er ikke sånn at alle lukter er opphissende for alle, men for de som har en kjemisk match så setter det igang fyrverkeri.

Det er ikke uten grunn at damer som syntes de har funnet "the one" eeeeeelsker svettelukten hans, men ikke kan fordra svettelukten til noen andre. Og det har ikke med at hun elsker han så mye å gjøre, det har med den kjemiske matchen som gjør at tiltrekningnen og duftene er kompatible med hverandre.

Man kan også foreksempel ligge dagevis nyforelsket i senga uten å dusje, med masse sexvæsker og svette på seg, og ikke bli avtent av den grunn, fordi de kjemiske reaksjonene i kroppene har funnet "riktig match".

Fra mine kamerater og partnere har jg flere ganger hørt at de syntes fitte lukter godt når de er kjemisk tiltrukket av dama (forelsket) , og det mange omtaler som en negativ fittelukt, for eksempel var jeg en gang på trikken og det luktet fisk, og en kompis sa æsj det lukter fitte , så er det mere en misforståt lukt som ikke har noe med (frisk) fitte å gjøre i det hele tatt og kanskje pga sånne kommentarer at noen jenter er redde for at underlivet deres lukter vondt. Så lenge duhar normal hygiene og ingen sykdommer så lukter ikke underlivet vondt ! :)

Anonymous poster hash: d0027...c2c
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...