Gå til innhold

Har du piercing?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja har du piercing? Hvor har du det, og hvordan hadde du det i perioden piercingen grodde? 

Har nettopp tatt piercing i brusken (øverst på øret) og syntes ikke selve stikket gjorde vondt, var jo ubehagelig (spesielt når jeg hørte nåla gå gjennom), men ikke vondt. Svei litt etterpå da.

Uansett, nå har jeg omgangssyke og klarer liksom ikke finne en bra posisjon å sove i, og legger hele tida (med uhell) press på øret med piercingen. Den er litt vond nå når jeg kommer borti, men har ikke fått noe infeksjon, og renser 3 ganger om dagen.

Har hørt så mye om at piercing i brusken gjør vondt og tar lengst å gro og det er så lett å få infeksjon der, så nå går jeg rundt og er livredd for å få infeksjon, men innimellom klarer jeg ikke la vær å komme borti.

Btw: Er det greit at man ''dytter'' piercingen litt frem og tilbake når man renser den med q-tip? Jeg har gjort det litt, men er nå redd for at jeg bare har gitt meg selv en infeksjon, fordi jeg har hørt man på ingen måte skal fikle med piercing i grotida..

Anonymous poster hash: fe587...bb4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vondt i hvertfall 1 år når jeg tok i brusken..

Anonymous poster hash: 02359...1fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...