Braah Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Hei! Havnet en lekeslåsskamp med brusjan i sted, og da fikk jeg plutselig albuen hans i stor fart på brystet/hjertet mitt. Flere som har fått noe slikt? Har ingen umiddelbare symptomer, men kan kjennes når jeg går ned. Bør jeg gå ti lege?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Forslo deg kanskje bare litt? Ville sett det litt an til mandag med mindre du får flere/sterkere symptomer. Da jeg trente kampsport var det en kar som fikk et slag i brystet, ikke hardt, men litt sånn at man kjenner det. Viste seg at han hadde et brudd formet som en knyttneve. Anonymous poster hash: 484bc...df9
Braah Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2015 Forslo deg kanskje bare litt? Ville sett det litt an til mandag med mindre du får flere/sterkere symptomer. Da jeg trente kampsport var det en kar som fikk et slag i brystet, ikke hardt, men litt sånn at man kjenner det. Viste seg at han hadde et brudd formet som en knyttneve.Anonymous poster hash: 484bc...df9 Jeg vet ikke. Var faktisk litt hardt, var jo albuen. Og har jo lest litt om at man i verste fall kan få hjertestans etc, men da hadde man vel isåfall fått det med engang?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Hei! Havnet en lekeslåsskamp med brusjan i sted, og da fikk jeg plutselig albuen hans i stor fart på brystet/hjertet mitt. Flere som har fått noe slikt? Har ingen umiddelbare symptomer, men kan kjennes når jeg går ned. Bør jeg gå ti lege? Hva er brusjan? Anonymous poster hash: 8e35c...775
Braah Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2015 Hva er brusjan?Anonymous poster hash: 8e35c...775 Broren min
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Før du skader hjerte eller lunger brekker du ribbein. Både hjerte og lunger ligger godt beskyttet bak ribbeina. Har du brukket ribbein, så merker du det både når du rører på deg og når du puster. Anonymous poster hash: 60494...c83
Braah Skrevet 24. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2015 Før du skader hjerte eller lunger brekker du ribbein. Både hjerte og lunger ligger godt beskyttet bak ribbeina. Har du brukket ribbein, så merker du det både når du rører på deg og når du puster. Anonymous poster hash: 60494...c83 Aha ok. Men har jo lest div artikler etc, http://manoa.hawaii.edu/news/article.php?aId=6915 Men da hadde jeg vel allerede kjent endel symptomer eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå