AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #21 Skrevet 26. oktober 2015 Du er svært ung og har 15 år på deg til å gå barn :-)Anonymous poster hash: eb5f6...9c7
AmandaVI Skrevet 26. oktober 2015 #22 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Er du sjalu på at de har barn eller at de får så mye oppmerksomhet? Kjenner godt igjen den kleine stemningen når samtaler i selskap og sammenkomster blir til kun barneprat! Endret 26. oktober 2015 av AmandaVI
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #23 Skrevet 27. oktober 2015 Er du sjalu på at de har barn eller at de får så mye oppmerksomhet? Kjenner godt igjen den kleine stemningen når samtaler i selskap og sammenkomster blir til kun barneprat! Nei, det er det at jeg selv har lyst på barn. Unner alle å få barn, er ikke stygg sjalu og gleder meg veldig når det blir annonsert, men jeg har bare lyst på en selv også! Anonymous poster hash: c73d5...76b 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #24 Skrevet 28. oktober 2015 I dag er en "tung" dag. To på jobben og en til i familien annonserte nettopp sine graviditeter og det hjalp ikke på min lyst Snakket litt med samboeren i går om det, og han ønsker at vi helst venter til vi er godt over 30. Det er jo ikke lenge til men jeg er jo redd jeg er en av de som ikke kan få barn. Og det blir jo ikke akkurat mer enkelt med tiden. Han vil vente til vi kan følge hans søsken men de har jo nettopp fyllt både 18 og 20 år så det kan jo ta "evigheter" før de er klar. Jeg trenger en halvveis plan, nå lever vi på en måte "måned for måned".Jeg er på kanten til å gå ifra han akkurat nå. Det er såklart flere ting inn i bildet og jeg vet hvis jeg hadde plutselig blitt gravid akkurat nå (selvfølgelig ikke med vilje) så er sjangsen stor for han hadde krevd abort eller gått i fra meg. Vi eier ingenting, jeg er mer fokusert på økonomi, sparer og har mer penger enn han nå. Han stresser ikke med tanke på boligkjøp og "vil leve livet", men det er jo ikke reiser eller noe pengene blir brukt til, det er øl og dataspill. Jeg er jo veldig glad i han, men vet ikke om han hadde klart omstillingen med et barn. Han er ikke klar nå og det må jeg respektere, men jeg er så usikker på om han noen gang kommer til å bli klar. Jeg er redd for å fylle 35 og få høre "nei, jeg vil ikke". Jeg vet ikke om jeg skal la dette bli siste spikeren i kisten. Det er selvfølgelig ingen garanti for at møter en annen og får barn med han, men da styrer jeg min egen fremtid. Anonymous poster hash: b47f2...aee
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #25 Skrevet 28. oktober 2015 Er TS over, ser koden har endret med oppdateringene i dag. Anonymous poster hash: b47f2...aee
appelsinjuice Skrevet 28. oktober 2015 #26 Skrevet 28. oktober 2015 Å få barn er slett ingen dans på roser, og dersom forholdet deres allerede henger i en tynn tråd ville jeg absolutt ikke tenkt på barn nå. Ting blir ikke bedre når du sliter med kvalme og bekkenløsning og knapt kan gå slik at mannen må gjøre alt hjemme, ei heller når ingen av dere har fått mer enn to timers sammenhengende søvn på flere uker og babyen hyler. Å få barn er nok den største belastningen for et forhold, så med mindre forholdet er bunnsold fra før ville jeg tenkt meg godt om før jeg vurderte barn. Du er fortsatt ung, gi det litt tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå