Sunn_jente Skrevet 24. oktober 2015 #1 Del Skrevet 24. oktober 2015 Synes hun virker utrolig skjønn og tøff! Noen som vet om hun har fått kjæresten til Norge nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 24. oktober 2015 #2 Del Skrevet 24. oktober 2015 Kjenner henne og jeg tror hun har en ny tyrkisk kjæreste som bor i Tyrkia nå. Ikke han samme. Det var i hvert fall slutt en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 25. oktober 2015 #3 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kjenner henne og jeg tror hun har en ny tyrkisk kjæreste som bor i Tyrkia nå. Ikke han samme. Det var i hvert fall slutt en periode. Hvorfor finner hun seg bare tyrkiske gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 26. oktober 2015 Håper hun har en snill kjæreste i det minste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soppstuing Skrevet 1. november 2015 #5 Del Skrevet 1. november 2015 Hun var så pen. Kjente jeg fikk lav selvfølelse av å se på henne. Forstår ikke hvordan noen kan ha så bra gener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg