AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg går ikke på p-piller, og hadde sex med en fyr i går. Han trakk seg ut da han kom, me påsto at han kom "litt" inni meg også. Det er ca.5-6 dager siden jeg hadde siste mens, og jeg er 20 år gammel. Har lest om folk som går med bivirkninger i opp til tre måneder etter å ha tatt en sånn angrepille, så jeg vil helst unngå det.. Og sjansen for at jeg er gravid er vel egentlig minimal? Med tanke på at det ikke kom mye inni meg samt at sjansen for å gravid ved ett enkelt samleie ikke er så høy? Hva skal jeg gjøre... Tusen takk for svar! Og ja, burde brukt kondom. Vi brukte det sist gang... Anonymous poster hash: 0b3ea...aca
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Ta pillen. sjekk hos legen at du ikke er gravid for sikkerhetsskyld Anonymous poster hash: 704df...b94
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Ville tatt en pille ganske enkelt fordi det er en mulighet, og det er ille om du er gravid (regner jeg med). Jeg hadde ikke bivirkninger av angrepillen. Ta den så raskt som mulig for best mulig virkning. Anonymous poster hash: f4916...71b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Selvfølgelig tar du pillen! Og for guds skyld, bruk kondom! Ikke bare pga graviditet, men tenk på basseluskene du kan få, og gi til andre. Ta ansvar! Anonymous poster hash: e4693...65c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Takk for svar, jeg tok den nettopp ts Anonymous poster hash: 0b3ea...aca 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Bra du skal alltid ta angrepille , også selvom han ikke kommer inni deg. Det er ikke garantert å hoppe av i svingen for det KAN faktisk ligge sædceller i precummet også. *men med skal alltid så mener jeg ikke at du bør bruke dette som fast prevensjon. Legene anbefaler max 5-6 angrepiller iløpet av livet for en angrepille setter i gang en ganske alvorlig og hormonkrevende prosess i kroppen. Begynn med kondom som en obligatorisk vanesak Anonymous poster hash: 783c6...719
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå